Summit motors Ljubljana - Ford

Do okolja prijazne dostave z legendarne londonske tržnice Billingsgate

28.07.2022

 

London, 28. Julija 2022 – Družbe City of London Corporation, DHL Supply Chain in Ford Pro izvajajo poskus trajnostne dostave na zgodovinski londonski tržnici Billingsgate, s katerim želijo raziskati načine za zmanjšanje prometa, izboljšanje kakovosti zraka in zagotavljanje boljše izkušnje strank.

 

Poskus, v katerem sodeluje 40 trgovcev na tržnici Billingsgate, so začeli izvajati marca in bo trajal do avgusta, osredotočen pa je na dostavo s tržnice poslovnim strankam v prestolnici, vključno z nekaterimi najprestižnejšimi londonskimi ustanovami.

 

Številni trgovci dostavljajo svoje blago z dostavnimi vozili, ki pa večino dneva niso v uporabi. Družba City of London Corporation je ugotovila, da je mogoče nekatere od teh voženj združiti, s čimer bi se izognili podvajanju voženj in bi potrebovali manj dostavnih vozil.

 

Poskus, ki ga financira City of London Corporation, lastnik in upravitelj tržnice Billingsgate, poteka z uporabo vozil, programske opreme in servisne podpore DHL Supply Chain in Ford Pro.1

 

18-tedensko sodelovanje je razkrilo pomembne priložnosti, ki koristijo tako podjetjem kot okolju. Emisije CO2 so se v primerjavi z običajnim poslovanjem po ocenah zmanjšale za 37 odstotkov,2 na preobremenjenih cestah osrednjega Londona pa je bilo opravljenih 949 manj voženj z vozili, kar pomeni 23.961 manj prevoženih kilometrov. To je prispevalo tudi k zmanjšanju stroškov in izboljšanju učinkovitosti sodelujočih podjetij.

 

Ta poskus je vključen v prizadevanja družbe City of London Corporation, da z inovacijami zmanjša vpliv svojih veleprodajnih tržnic na okolje, vključno z načrtovanim združevanjem tržnic Billingsgate, Smithfield in New Spitalfields v Dagenham Docku. Na parkirišču tržnice je bila nameščena polnilna točka za električna vozila.

 

 

Študije primerov trgovcev s tržnice Billingsgate

 

Youssef Archi je direktor podjetja Ish Seafood. Na Billingsgatu ima stojnico od leta 2015 in oskrbuje prodajalne z ribami v Londonu in okolici. Za dostavo so doslej uporabljali dva kombija.

 

“Dostavna služba je zdaj vse boljša, zato ne uporabljamo več naših kombijev. Prej smo vsakič, ko smo dobili novo stranko, potrebovali nov kombi, kar nam je povzročalo le še več glavobola. Zdaj se lahko povsem osredotočimo na pridobivanje novih strank.”

 

Mark Button je direktor podjetja Barney's Billingsgate Ltd., veletrgovca s školjkami in jeguljami, ki že 60 let posluje v Billingsgatu. Glavni kupci stojnice so restavracije in trgovine, trgovci z ribami ter gospodinjstva v Londonu in okolici.

 

Pilotni projekt jim je pomagal pritegniti nove stranke.

 

“Običajno ne sprejemam novih strank, ki niso na mojih obstoječih poteh. Zdaj lahko pošiljke pošljem prek dostavne službe in prispejo še isti dan. To je ceneje, kot če bi stranke prihajale sem, in ceneje, kot če bi pošiljek dostavljal sam. To, da uporabljamo manj kombijev, je lahko samo boljše za okolje. Sam bi uporabljal storitev z dostavami na več točkah.”

 

Jeff Steadman je direktor podjetja Chamberlain Thelwell Ltd. Podjetje oskrbuje hotele in restavracije v Londonu in okolici že od leta 1981. Steadman ima svoj vozni park kombijev in včasih istim strankam dostavlja ribe dvakrat ali trikrat na dan.

 

“Trgi napredujejo, prav tako napreduje London. Veliko večjih mest bo do leta 2030 bolj zelenih in elektrika ima vse večjo vlogo. Imeti posebno namensko storitev je za trg zelo dobro. Stranke bodo zelo zainteresirane, ko bomo z električnimi vozili postali povsem zeleni. Vsi moramo zmanjšati svoj ogljični odtis.”

 

Chris Hayward, predsednik odbora za politico družbe City of London Corporation, je dejal:

 

“Naši zgodovinske veleprodajne tržnice že več sto let služijo Londončanom. Toda če se želimo soočiti s podnebnimi izzivi, ne moremo nadaljevati z običajnim poslovanjem.”

 

“Ta pilotni projekt je dokazal, da uporaba različnih načinov dostave ne le zmanjšuje izpuste in promet, ampak lahko tudi zagotavlja boljše storitve za naše trgovce in njihove stranke.”

 

“Naš program za združevanje tržnic – v okviru katerega naj bi Dagenham Dock predstavljal skupno točko za Billingsgate, Smithfield in New Spitalfields – ponuja še veliko priložnosti za inovacije na področju nizkoogljičnega prometa in za znatno zmanjšanje števila cestnih prevozov na tržnice in z njih.”

 

Tutu Akinkoye, vodja projekta GoGreen pri DHL Supply Chain za Združeno kraljestvo in Irsko, je povedal:

 

“Navdušeni smo nad rezultati preskusa, ki podpirajo naš pristop, da z uporabo trajnostnih alternativnih goriv in pogonskih sklopov ne le ‘kurimo čisto’, temveč tudi ‘kurimo manj’ z zmanjševanjem porabe energije in goriva pri naših dejavnostih.”

 

“Prav tako smo zadovoljni s sodelovanjem s trgovci in partnerji ter prihodnjo usmeritvijo, ki jo ta strateški projekt ponuja strankam londonskih veleprodajnih tržnic – široko izbiro blaga, različne možnosti dostave in bolj trajnosten način, na katerega bodo izdelki dosegli restavracije, veletrgovce in potrošnike na območju Londona in njegove okolice”.

 

“Najbolj vznemirljivo pri tem pa je, da je rešitev mogoče ponoviti v drugih mestih, ki se soočajo s podobnimi izzivi, tako v Združenem kraljestvu kot po vsem svetu.”

 

Hans Schep, generalni direktor Ford Pro v Evropi, je povedal:

 

“S svojim strokovnim znanjem in izkušnjami smo v sodelovanju z družbama City of London in DHL Supply Chain jasno pokazali, da obstaja priložnost za uvedbo trajnostnih rešitev na osnovi programske opreme za to zgodovinsko ribjo tržnico.”

 

“Upravljanje voznega parka postaja vse bolj zapleteno. Ford Pro podjetjem omogoča, da zlahka povečajo svojo produktivnost in hkrati delujejo bolj trajnostno. Tako prispevajo k boljši prihodnosti za vse.”

 

Sedem hladilnih vozil Ford Pro, vključno s povsem električnim modelom Ford E-Transit,3 je opremljenih s senzorji, ki v realnem času posredujejo podatke v sistem Ford Pro Telematics4 in povezani sistem FORDLiive5 za upravljanje razpoložljivosti, kar upravljavcem voznega parka pomaga pri spremljanju učinkovitosti, pogojev in stanja vozil.

 

Ti podatki povezani vozil pomagajo upravi Fordovega voznega parka spremljati in upravljati preostalo življenjsko dobo olja, raven tekočine AdBlue in tlak v pnevmatikah ter tako zmanjšati verjetnost nenačrtovanih izpadov. Upravljavci voznega parka so opozorjeni tudi na predrtje pnevmatik ali poškodbo vetrobranskega stekla ter lahko načrtujejo potrebne servise in popravila glede na čas obratovanja, da čim bolj zmanjšajo vpliv na dostave.

 

 

# # #

                                                                                                                            

1 Ford Pro je vodilno globalno podjetje družbe Ford Motor Company, ki se osredotoča na pospeševanje produktivnosti in trajnosti za poslovne stranke z zanesljivo platformo povezanih vozil, programske opreme in storitev. Leta 2021 je bil Ford že sedmo leto zapored številka ena med znamkami gospodarskih vozil v Evropi (v naslednjih državah: Avstrija, Belgija, Češka, Danska, Finska, Francija, Grčija, Irska, Italija, Madžarska, Nemčija, Nizozemska, Norveška, Poljska, Portugalska, Romunija, Španija, Švedska, Švica, Turčija in Velika Britanija). Za več informacij o podjetju Ford Pro obiščite: www.ford.co.uk/commercial-vehicles/discover/innovation/about-fordpro.

 

2 Po podatkih analize podatkov vozil DHL Supply Chain z dizelskim motorjem, zabeleženih v 14-tedenskem obdobju.

 

3 V skladu s svetovno usklajenim preskusnim postopkom za lahka vozila (WLTP). S popolnoma napolnjeno baterijo je na voljo doseg do 317 km (predvidena ciljna vrednost v skladu z WLTP) – odvisno od opreme in konfiguracije baterije. Dejanski doseg se lahko razlikuje odvisno od različnih dejavnikov (npr. vremenskih razmer, načina vožnje, profila poti, stanja vozila, starosti in stanja litij-ionske baterije). 

 

4 Na voljo v vozilih z vgrajenim modemom ali opremljenih z odobreno priključno napravo (PID). Morda bo potrebna aktivacija modema. Storitev Ford Telematics zahteva nakup naročnine. Veljajo pogoji in določila. Telematske storitve in funkcije ter dostop do podatkov o vozilu so odvisni od naročnine in razpoložljivosti združljivega omrežja. Zaradi razvoja tehnologij/mobilnih omrežij/zmogljivosti vozil lahko pride do omejitve ali celo onemogočanja delovanja povezanih storitev in funkcij.

 

5 Dostop do podatkov povezanih vozil imajo samo trgovci, ki so se o tem dogovorili s stranko, cilj pa je zagotavljanje svetovanja strankam o servisiranju vozil in omogočanje serviserjem, da še preden vozilo prispe v servisno delavnico, vnaprej diagnosticirajo težave. Razpoložljivost je lahko odvisna od trga in sodelovanja prodajno-servisnih salonov.

 

O družbi City of London Corporation
Družba City of London Corporation je upravni organ mestnega središča (po površini poimenovanega tudi ‘kvadratna milja’), ki si prizadeva za živahno in cvetoče mestno jedro ter podpira raznolik in trajnosten London v globalno uspešnem Združenem kraljestvu. 
www.cityoflondon.gov.uk

 

Program družbe City of London Corporation za združevanje tržnic

Program za združevanje tržnic (Markets Co-Location Programme – MCP) je družba City of London Corporation, razvila z namenom, da bi tri zgodovinske tržnice – Billingsgate (ribe), New Spitalfields (sadje in zelenjava) in Smithfield (meso) – združila na enem mestu.

Najpomembnejša prednostna naloga družbe je ohraniti odlično tržnico, ki bo še naprej služila središču Londona in njegovim jugovzhodnim delom, a se vsaka tržnica sooča z vrsto perečih in zapletenih izzivov. Stanje in kakovost stavb sta pod pričakovanji sodobne veleprodajne tržnice. To – skupaj s številnimi omejitvami stavb – povzroča, da imajo podjetja nenehne težave z ohranjanjem visokih standardov in razvojem.

Dagenham Dock je bil izbran kot edina izvedljiva lokacija za zagotovitev dolgoročne prihodnosti tržnic. To bo pomagalo zmanjšati nevzdržno raven prometnih zastojev v središču Londona, izboljšati kakovost zraka v prestolnici in sprostiti obstoječa območja za nove domove in ambicije projekta Culture Mile družbe City of London Corporation. Za več informacij obiščite: https://www.wholesalemarkets.co.uk/.

O družbi DHL

DHL je vodilna svetovna znamka v logistični industriji. Naši oddelki DHL ponujajo neprekosljiv nabor logističnih storitev, ki segajo od dostave paketov na nacionalni in mednarodni ravni, storitev pošiljanja za e-trgovine in rešitev za izpolnjevanje zahtev, mednarodnega hitrega, cestnega, zračnega in pomorskega prevoza do upravljanja industrijskih oskrbovalnih verig. S približno 380.000 zaposlenimi v več kot 220 državah in ozemljih po vsem svetu družba DHL varno in zanesljivo povezuje ljudi in podjetja ter omogoča trajnostne trgovinske tokove po vsem svetu. S specializiranimi rešitvami za rastoče trge in panoge, kot so tehnologija, znanost o življenju in zdravstvo, strojništvo, proizvodnja in energetika, avtomobilska mobilnost in maloprodaja, je DHL odločno pozicioniran kot “logistično podjetje za svet”.

DHL je del skupine Deutsche Post DHL Group. Skupina je leta 2021 ustvarila več kot 81 milijard evrov prihodkov. S trajnostnimi poslovnimi praksami ter zavezanostjo družbi in okolju skupina pozitivno prispeva k razvoju sveta. Skupina Deutsche Post DHL si prizadeva, da bi do leta 2050 dosegla logistiko z ničelnimi emisijami.

 

 

Prenesi vsebino

Ogled video vsebine

Video 1