Summit motors Ljubljana - Ford

Novi S-MAX Hybrid pomaga aktivnim družinam pri prehodu na elektriko

18.02.2022

Novi S‑MAX Hybrid je rezultat inovativnega razvoja, ki varčen bencinsko-električni pogonski sklop združuje z elegantno in vsestransko S-MAX-ovo karoserijo, da so uporabnikom na voljo povsem neokrnjen prostor, prilagodljivost in edinstvena športna vozna izkušnja, hkrati pa so izpusti v primerjavi z dizelskim motorjem EcoBlue manjši za več kot 10 odstotkov (po WLTP).

 

Kombinacija 2,5-litrskega bencinskega motorja z Atkinsonovim ciklom, 1,1-kWh litij-ionske baterije, elektromotorja in najnovejše generacije Fordovega menjalnika s porazdelitvijo moči omogoča lahkotno vožnjo in odlično izkušnjo lastništva ter aktivnim družinam na še bolj sproščenih potovanjih pomaga zmanjšati izpuste CO2. Inteligentna uporaba električne moči poveča varčnost porabe bencinskega motorja ali glede na scenarij zagotovi krajše odseke povsem tihe in čisto električne vožnje.

 

Baterijo samodejno polnita tako bencinski motor kot tehnologija regenerativnega polnjenja pri 'jadranju' ali zaviranju. Lastniku vozila ni treba priklapljati na zunanje električne vire, saj je S-MAX Hybrid zasnovan za brezhibno ujemanje z aktivnim družinskim življenjem – tudi pri nepredvidenih spremembah urnika je vedno pripravljen na elektrificirano vozno izkušnjo.

 

Elegantni S-MAX Hybrid tudi v novi izvedbi športno oblikovano zunanjost združuje s praktičnostjo in prilagodljivostjo osebnega enoprostorca. Preprosto prilagajanje kombinacij sedežev in velikosti prtljažnika omogoča, da je za prevoz večjih predmetov za prvo vrsto sedežev na voljo prostornina do 2200 litrov. Vlečna zmogljivost od 1560 do 1750 kg je odvisna od različice in prav tako navduši pri prostočasnih dejavnostih.

 

“S-MAX je bil prvi pravi športni enoprostorec, S-MAX Hybrid pa je sedaj še bolj privlačen za novo generacijo kupcev, tokat prvič tudi s povsem zmogljivo električno vožnjo,” je povedal Roelant de Waard, generalni direktor za osebna vozila pri Fordu Evropa. “Od športne vozne izkušnje, ki je povsem primerljiva z občutki za volanom limuzine, do ploskega zlaganja sedežev s preprostim pritiskom na gumb – S-MAX je bil vedno priljubljen zaradi inovacij v skladu z željami družin. Učinkovit in prefinjen novi hibridni pogonski sklop je nadvse naraven naslednji korak v ponudbi različic.”

 

Ford prvič na trg pošilja tudi povsem hibridno različico sedemsedežnega Galaxyja. Novi Galaxy Hybrid uporablja enak dovršeni bencinsko-električni pogonski sklop kot S‑MAX Hybrid in navduši z varčno porabo goriva, primerljivo z dizelskim pogonom, in optimalno prefinjenostjo vožnje.

 

“Ne glede na to ali vam je bližji bolj družinski videz nivoja opreme Titanium ali športni videz nivoja opreme ST-Line, v vsakodnevni vožnji z S-Maxom boste vedno našli oboje: neprecenljivo družinsko uporabnost in hkrati možnost dinamične vožnje, ki jo vsi vozniki Fordov visoko cenimo. Kombinacija obojega dela S-Maxa tako edinstvenega, naši kupci nam povedo, da je to enostavno najboljši avtomobil na trgu za družine in voznike hkrati. Nov pogonski sklop FHEV pa bo na testni vožnji presenetil tudi ljubitelje dizlov: tiho in izjemno dovršeno in skoraj neslišno preklapljanje med električnim in bencinskim motorjem in povsem zvezno pospeševanje, zahvaljujoč CVT tehniki, bo večino zapriseženih voznikov dizlov prepričalo v razmislek in odločitev za menjavo za sodobnejši pogonski sklop. Hkrati je poraba goriva pri FHEV za tako velik avto presenetljivo nizka. Celoten paket z najnaprednejšimi asistenčnimi sistemi daje temu modelu povsem drug, moderen značaj. Pričakujem, da bo tako FHEV postal v 2022 z naskokom največkrat izbran pogonski sklop pri modelu S-Max,” je povedal Tomaž Oblak, direktor prodaje in marketinga pri Summit motors Ljubljana.

 

Električna energija brez kablov

Novi S-MAX Hybrid ohranja prostornost in prilagodljivost obstoječih različic S-MAX-a v izvedbi s petimi in sedmimi sedeži, saj je 60-celična litij-ionska baterija pod dnom prtljažnika vgrajena v vodotesno strukturo, ki prevzame energijo trčenja.

 

Baterijski paket s kapaciteto 1,1 kWh uporablja tekočinsko hlajenje, kar omogoča bolj 'zgoščeno' namestitev baterijskih celic za učinkovitejšo izrabo prostora. Posebej zasnovani izpušni sistem z dvema cevema je speljan ob bateriji, ki je za maksimalno praktičnost postavljena kar se da nizko. Konfiguracija omogoča prevoz tovorov, ki so visoki skoraj en meter in širši od enega metra, saj je med notranjima obodoma zadnjih koles veliko prostora. Celo pri nameščenih vseh sedmih sedežih znaša prostornina prtljažnika kar 285 litrov.2

 

Električna energija pomaga zagotoviti najbolj prefinjeno vozno izkušnjo z S-MAX-om doslej. Regenerativno zaviranje zajame do 90 odstotkov energije, ki je med zaviranjem običajno izgubljena, in z njo pomaga polniti baterijo. Ta z energijo oskrbuje elektromotor, ki lahko za tiho speljevanje iz mirovanja samostojno poganja sprednji kolesi. Motor lahko zagotovi tudi krajša obdobja povsem električne vožnje za vrhunsko prefinjenost in vožnjo brez izpustov še posebej v urbanih okoljih. Sistem tekočinskega hlajenja odpravi potrebo po ventilatorju in pomaga dodatno zmanjšati raven hrupa v kabini.

 

Sodelovanje elektromotorja z bencinskim motorjem zagotavlja učinkovito porabo goriva od 6,4 l/100 km in izpuste CO2 od 146–147 g/km po WLTP, zato je S-MAX Hybrid privlačna alternativa Fordovim dizelskim pogonom EcoBlue.

 

Pogonski sklop s 190 KM omogoča pospešek 0‑100 km/h v 9,8 sekunde. Uglajeno, linearno pospeševanje je skladno z S-MAX-ovim športnim značajem, dopolnjuje pa ga nova zasnova krmilnika motorja in generatorja, ki brezhibno preklaplja med povsem električnim, hibridnim in bencinskim pogonom.

 

Povsem hibridni model uporablja Fordov menjalnik s porazdelitvijo moči, ki za še izrazitejšo športno vozno izkušnjo deluje s simulacijo prestavljanja. Da je voznik aktivneje vključen v vožnjo, sistem med prestavljanjem samodejno prilagodi število vrtljajev motorja.

 

Za izbiro prenosa je na voljo eleganten in ergonomski vrtljivi izbirnik, ki ima tudi dodaten način za maksimalno zaviranje z motorjem pri vleki ali pri spuščanju po strmih klancih, za še udobnejšo vožnjo in za maksimalno rekuperacijo energije. Napredni pogonski sklop različice S-MAX-a Hybrid s petimi sedeži omogoča vleko do 1750 kg težke prikolice, vlečna obremenitev sedemsedežne različice pa znaša 1560 kg.

 

Tehnologija, ki odpravi stres pri vožnji

Intuitivne funkcije prek vmesnikov na 10-palčnem digitalnem prikazovalniku med instrumenti vozniku pomagajo nadzirati in izboljšati učinkovitost porabe goriva in energije. Trener zaviranja spodbuja postopno zaviranje za vračanje več energije v baterijo, trener EV pa vozniku pokaže, kdaj uporablja električni ali hibridni pogon.

 

FordPass Connect prek mobilne aplikacije FordPass omogoča funkcije za daljinsko upravljanje, vključno z zaklepanjem in odklepanjem vrat, informacijami o stanju in iskalnikom vozila.

 

Da bodo dolga potovanja za voznika in sovoznika še udobnejša, sta različici Trend in Titanium na voljo s sprednjima sedežema, ki ju je možno nastaviti v 18 smereh in imata certifikat vodilne organizacije za zdravo hrbtenico Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR), Kampanja za zdrav hrbet. S‑MAX Vignale Hybrid je opremljen z ogrevanima in hlajenima v 10 smereh nastavljivima sedežema z masažno funkcijo za voznika in sovoznika.

 

Vsi trije sedeži v drugi vrsti imajo pritrdišča Isofix za varno namestitev otroških sedežev, funkcija za preprosto zalaganje sedežev Easy Fold v drugi in tretji vrsti pa omogoča hitro povečevanje prostora za prtljago z individualnim ploskim preklopom sedežev prek nadzorne plošče z gumbi v prtljažniku. Na voljo je tudi funkcija za prostoročni pomik prtljažnih vrat, ki omogoča preprost dostop do prtljažnika s polnimi rokami nakupovalnih vrečk, športne opreme ali z otrokom v naročju.

 

Galaxy Hybrid navduši s potovanji v prvem razredu

Trgovci sprejemajo tudi naročila za novega Forda Galaxyja Hybrid, ki ga poganja enak bencinsko-električni pogonski sklop s 190 KM kot S-MAX-a Hybrid.

 

Galaxy Hybrid, ki je serijsko opremljen s sedmimi sedeži, nudi prvorazredno potovanja, na voljo pa je v različicah Titanium in V-Line. Poraba goriva znaša od 6,4–6,5 l/100 km, izpusti CO2 od 148–149 g/km po WLTP, pospešek 0‑100 km/h pa 10,0 sekunde.

 

Tako kot S-MAX Hybrid tudi prostorni Galaxy Hybrid ohranja popolno praktičnost celotne palete modelov, vključno z več kot metrom prostora za glavo potnikov na sedežih v prvi in drugi vrsti, 2339 litri prostora za prtljago za prvo vrsto sedežev in 300 litri pri nameščenih vseh sedmih sedežih.

 

Ford nudi celo paleto elektrificiranih pogonskih sklopov od blagega hibridnega do povsem električnega, da lahko vsak uporabnik izbere tisti model, ki najbolj ustreza njegovemu življenjskemu slogu in novinca S-MAX Hybrid in Galaxy Hybrid sta le dva izmed njih.

 

Modela S-MAX Hybrid in Galaxy Hybrid ter litij-ionske baterijske pakete zanju izdelujejo v proizvodnem obratu v Valencii v Španiji.

 

Za prva vozila že sprejemamo naročila. Tako je S-MAX Titanium FHEV, 2.5 Duratec Hybrid 140kW z brezstopenjskim samodejnim menjalnikom, na voljo že od 34.780 € naprej (s financiranjem).

 

Veseli nas, da lahko predstavimo izjemno konkurenčne pogoje za modela S-MAX in Galaxy tudi za preostale različice. 

Cenik


Prenesi vsebino