Summit motors Ljubljana - Ford

Arhiv novic

Ford bo leta 2019 na trg poslal novo generacijo modelov Mondeo – vključno s prvim karavanom Mondeo Hybrid

01.10.2018

Köln, 1. oktober 2018 – Ford je danes objavil, da bo dopolnil paleto varčnih modelov Mondeo Hybrid z bencinsko-električnim pogonom in jim leta 2019 prvič dodal še praktično in prostorno karavansko izvedbo Mondea Hybrid.

 

Novi karavan Mondeo Hybrid bo izpolnil zahteve uporabnikov, ki morajo prevažati več prtljage, in jih navdušil z učinkovitostjo in prefinjenostjo električnega pogona v večini voznih scenarijev, obenem pa bo zagotovil doseg in svobodo tradicionalnih motorjev z notranjim zgorevanjem. Kot elegantni karavan bo Mondeo na voljo ekskluzivno uporabnikom v Evropi.

 

Celoten obseg tehničnih podatkov in cene za dopolnjeno paleto različic Mondea Hybrid, ki ga odlikujejo izjemno učinkovita poraba goriva in majhni izpusti CO2, zato je nadvse privlačna alternativa vozilom z dizelskim pogonom tako v voznih parkih kot za zasebne kupce, bodo pri Fordu objavili, ko se bo približal datum prodaje.

 

Mondeo Hybrid je trenutno na voljo kot elegantna štirivratna limuzina s profilom športnega kupeja in nizko strešno linijo, kupci pa lahko izberejo tudi prestižno različico Mondeo Hybrid Vignale.

 

“Za veliko uporabnikov je praktičnost karavanske karoserijske izvedbe nekaj brezpogojnega, zato z veseljem najavljamo, da bodo lahko od naslednjega leta vozniki, ki želijo voziti bolj varčno in do okolja prijazno, izbrali tudi dovršeni bencinsko-električni pogon našega novega Mondea Hybrid,” je povedal Roelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa. “Elektrificirani pogonski sklopi bodo imeli ključno vlogo v naši evropski paleti izdelkov. Ford je zagotovil naložbo v višini 11 milijard dolarjev in načrtuje, da bo do leta 2022 na trg poslal 16 povsem električnih vozil, ki bodo del globalne palete 40 elektrificiranih modelov.”

 

Ford Mondeo Hybrid uporablja pogonski sklop z elektromotorjem, ki pri pogonu koles dopolnjuje posebej razviti 2,0-litrski bencinski motor z Atkinsonovim ciklom, in generator za regenerativno polnjenje za zadnjimi sedeži vgrajenega litij-ionskega zračno hlajenega akumulatorja (ki ga je možno reciklirati) z energijo 1,4 kWh. Za polnjenje akumulatorja tehnologija za regenerativno zaviranje zajame do 90 odstotkov energije zaviranja, ki bi bila sicer izgubljena.

 

Mondeo Hybrid lahko vozi v povsem električnem načinu, v katerem še posebej pri mestni vožnji in scenarijih s pogostim ustavljanjem in speljevanjem zagotavlja vrhunsko prefinjenost in učinkovitost. Hibridni pogonski sklop razvije 187 KM, za še večjo varčnost pri porabi goriva pa ga dopolnjuje pri Fordu razviti brezstopenjski samodejni menjalnik. *

 

Med tehnologijami, zasnovanimi v pomoč voznikom pri doseganju optimalne učinkovitosti, so Fordov vmesnik s pametnim merilnikom (Smartgauge), električni servovolan, klimatska naprava z električnim napajanjem, hlajenje pogonskega sklopa in podtlačni sistemi, ki znatno zmanjšajo upor motorja.

 

Obsežen seznam tehnologij za večje udobje, priročnost in varnost vključuje aktivno zaviranje pri mestni vožnji, aktivno pomoč pri parkiranju, napihljive zadnje varnostne pasove, sistem za povezave in glasovno upravljanje SYNC 3 z 8-palčnim zaslonom na dotik ter Fordov prilagodljivi sistem sprednje osvetlitve z dinamičnimi žarometi LED.

 

Mondeo Hybrid je prvo hibridno električno vozilo v ponudbi Forda Evropa, z drugimi različicami Mondea z bencinskim in dizelskim pogonom pa ga izdelujejo v Fordovi najsodobnejši tovarni v španski Valencii.

 

# # #

 

*Poraba goriva štirivratne limuzine Ford Mondeo Hybrid znaša od 4,4 l/100 km, izpusti CO2 pa od 101 g/km.

 

Navedena poraba goriva, izpusti CO2 in doseg z električnim pogonom so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (ES) 715/2007 in (ES) 692/2008. Poraba goriva in izpusti CO2 veljajo za različico vozila in ne za posamezno vozilo. Uporaba standardnih testnih postopkov omogoča primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. Poleg učinkovitosti na porabo goriva/energije, izpuste CO2 in doseg z električnim pogonom vplivajo tudi način vožnje in drugi netehnični dejavniki. CO2 je glavni toplogredni plin, ki povzroča globalno ogrevanje.

 

Od 1. septembra 2017 se v skladu z zadnjo različico uredbe (EU) 2017/1151 za določena nova vozila uporablja homologacija s svetovno usklajenim preskusnim postopkom za lahka vozila (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure – WLTP), ki je nov in bolj realistični preskusni postopek za merjenje porabe goriva in izpustov CO2. Od 1. septembra 2018 bo WLTP povsem zamenjal novi evropski vozni cikel (New European Drive Cycle – NEDC), trenutni preskusni postopek. V času opuščanja NEDC je vzpostavljena primerjava med podatki o porabi goriva in izpustih CO2 pri ciklu WLTP in pri ciklu NEDC. Ker je prišlo do spremembe nekaterih elementov preskusov, lahko pride do odstopanj v primerjavi s prejšnjimi podatki o porabi in izpustih, kar pomeni, da bo lahko imel isti model vozila drugačno porabo in izpuste CO2.

 

 

O družbi Ford Motor Company

Ford Motor Company je globalno podjetje s sedežem v Dearbornu v ameriški zvezni državi Michigan. Razvija, izdeluje, prodaja in zagotavlja servisno vzdrževanje za celotno paleto Fordovih osebnih vozil, poltovornjakov, športnih terencev, vozil z električnim pogonom in razkošnih modelov Lincoln ter finančne storitve prek družbe Ford Motor Credit Company. Ford si prizadeva postati vodilno podjetje na področju elektrifikacije, avtonomnih vozil in mobilnostnih rešitev. V družbi Ford je po vsem svetu zaposlenih približno 201.000 ljudi. Za več informacij o Fordu in Fordovih izdelkih ter storitvah družbe Ford Motor Credit Company obiščite spletno stran www.corporate.ford.com.

 

Ford Evropa je odgovoren za proizvodnjo, prodajo in servisiranje vozil znamke Ford na 50posameznih trgih, v podjetju pa je v obratih, ki so v izključni Fordovi lasti, zaposlenih približno 54.000oseb, v skupnih podjetjih in poslovnih povezavah pa se ta številka poveča na približno 69.000oseb. Poslovanje Forda Evropa poleg finančne družbe Ford Motor Credit Company vključuje tudi oddelek storitev za stranke in 24 proizvodnih obratov (16 jih je povsem v Fordovi lasti ali so skupna podjetja, 8 obratov deluje v sklopu poslovnih povezav izven skupine). Prve Fordove avtomobile so v Evropo uvozili leta 1903 – istega leta, kot je bila ustanovljena družba Ford Motor Company. Proizvodnja v Evropi se je začela leta 1911.

 

Prenesi vsebino