Summit motors Ljubljana - Ford

Predstavitev

Ford Tourneo Courier

20. Nov 2018
Predstavitev

Novi Tourneo Courier nadgrajuje odlike predhodnika in bo mlade družine in urbane popotnike z aktivnim življenjskim slogom navdušil z izjemno prostornostjo tako za potnike kot za prtljago. Sedeže v prilagodljivem zadnjem delu je možno priročno preklopiti in zložiti v razmerju 60:40 ter zagotoviti 1656 litrov prostora, ki je preprosto dostopen prek dvojnih drsnih vrat. Na voljo so štirje privlačni nivoji opreme, med katerimi je najizdatneje opremljen Titanium.

 

“Fordova prenovljena družina dostavnikov je kot blisk osvojila evropski trg in nimamo namena, da bi zmanjšali zagon,” pravi Hans Schep, generalni direktor za področje gospodarskih vozil pri Ford of Europe. “Poskrbeli smo za popolno prenovo naših manjših gospodarskih vozil in zdaj sta še ugodnejša za uporabo, privlačnejša z elegantnimi potezami in pripravljena na prav vsako nalogo.”

 

Novi model prinaša svež videz sprednjega dela, ki vključuje preoblikovano odprtino maske in spremenjeno zasnovo spodnje polovice sprednjega dela.

 

V notranjosti je preoblikovana sredinska konzola, ki navduši z izboljšano ergonomijo in novim, večjim 6-palčnim barvnim zaslonom na dotik s Fordovim sistemom za komunikacije in razvedrilo SYNC 3 pri različicah z višjo stopnjo opreme. Za boljšo vidljivost in preprostejšo uporabo je zaslon prestavljen bližje k vozniku.

 

Da bodo izpolnili zahteve najnovejšega emisijskega standarda Euro 6.2, lahko kupci v paleti pogonskih sklopov izbirajo med varčnimi in učinkovitimi 1,5-litrskimi dizelskimi motorji TDCi in 1,0-litrskim bencinskim EcoBoostom. Namesto petstopenjskega ročnega menjalnika je del serijske opreme povsem novi šeststopenjski ročni menjalnik, ki navduši z izboljšano natančnostjo prestavljanja, prefinjenostjo in varčnejšo dejansko porabo goriva.

 

Za kar se da nizke stroške uporabe je pri dizelskih modelih serijsko na voljo nov paket za učinkovitejšo porabo, ki zagotavlja optimalno aerodinamičnost z aktivno masko, s katero se motor ogreje veliko hitreje, obenem pa je pri vožnji zmanjšan zračni upor.