Summit motors Ljubljana - Ford

Predstavitev

Nova Ford C-MAX in Grand C-MAX

09. Sep 2015

18. september 2015 - Fordova varčna, prilagodljiva in privlačna nova modela C-MAX in Grand C-MAX nudita sodobnim in aktivnim družinam napredne tehnologije za pomoč vozniku, priročne funkcije ter višjo raven udobja in varnosti.

 

Nova petsedežni C-MAX in sedemsedežni Grand C-MAX poskrbita za večjo prefinjenost in višjo kakovost vožnje v segmentu večnamenskih enoprostorcev, saj imata spremenjeno zasnovo podvozja, karoserije in notranjosti. Družina C‑MAX-ov je kot prva v tem segmentu na voljo s prostoročnim pomikom prtljažnih vrat, ki omogoča dostop do prtljažnika s preprostim zamahom z nogo pod zadnjim odbijačem, izboljšana različica sistema za samodejno zaviranje Active City Stop pa je zasnovana za preprečevanje naleta ali zmanjšanje posledic trčenja pri majhni hitrosti.

 

Prvič bosta za pogon obeh modelov na voljo Fordov novi 1,5-litrski bencinski motor EcoBoost, ki je varčnejši od svojega predhodnika, 1,6-litrskega EcoBoosta, in 1,5-litrski dizelski motor TDCi ECOnetic s 105 KM, s katerim petsedežni C-MAX navduši z izpusti CO2 samo 99 g/km.* K najboljši vozni dinamiki v razredu prispevajo tudi nove nastavitve vzmetenja in krmiljenja.

 

“C-MAX slovi kot model, ki mu je uspelo doseči izjemno ravnovesje z varčno porabo goriva, odzivnostjo, športnim vodenjem in prilagodljivo, prostorno notranjostjo,” je povedal Roelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa. “Novi Ford C-MAX v vseh različicah zagotavlja prefinjenost večjih in dražjih vozil, vsi motorji pa kljub izjemni vozni dinamiki delujejo z manj izpusti CO2.”

 

Učinkoviti in zmogljivi motorji

Nova C-MAX in Grand C-MAX uspešno znižata stroške uporabe z znatno varčnejšo porabo goriva in manjšimi izpusti CO2, obenem pa sta ohranila izjemno zmogljivost in odzivnost, ki jo zagotavljajo motorji z manjšo delovno prostornino, med katerimi so tudi:

 

  • Fordov varčni novi 1,5-litrski bencinski motor EcoBoost, ki je na voljo v različicah s 150 in s 182 KM, s katerim dosežejo izpusti CO2 petsedežnega C-MAX-a 139 g/km – izpusti predhodnika, 1,6-litrskega bencinskega EcoBoosta so znašali 144 g/km
  • Fordov novi 1,5-litrski dizelski motor TDCi, ki je na voljo v različicah s 95 in s 120 KM, izpusti CO2 pa pri obeh znašajo 105 g/km –12 odstotkov manj kot pri 1,6-litrskem dizelskem motorju, ki ga nadomešča, kljub povečanju moči za 5 KM
  • Različici Fordovega 1,0-litrskega bencinskega motorja EcoBoost s 100 in s 125 KM – to je prvi motor, ki je kar tri leta zapored osvojil naziv Mednarodni motor leta

 

Model C-MAX ECOnetic, prav tako opremljen z 1,5-litrskim motorjem TDCi s 120 KM, bo mejo izpustov CO2 prvič spustil pod 100 g/km. C-MAX je z bencinskimi EcoBoosti in 2,0-litrskim dizelskim motorjem TDCi prvič serijsko opremljen s sistemom Auto-Start-Stop, kar omogoča zmanjšanje izpustov CO2 za do 17 odstotkov, moč pa je povečana za sedem odstotkov.

 

“Fordovi novi 1,5-litrski motorji EcoBoost in TDCi so uspešno dopolnili paleto pogonskih sklopov s celovitim razponom moči in zmanjšanjem porabe goriva,” je povedal Jim Baumbick, direktor Fordove globalne linije modelov segmenta C. “S temi motorji bo C-MAX kot prvi v tem segmentu na voljo s celotno paleto motorjev, ki so združljivi z zahtevami standarda EURO 6.”

 

Vozna dinamika

Fordova družina C-MAX-ov navdušuje z najboljšo vozno dinamiko v svojem razredu. Med izboljšavami novega modela so:

 

  • Bolj toge puše vzmetenja, ki zagotavljajo bolj nadzorovano in intuitivno izkušnjo vožnje ter zmanjšajo nagibanje karoserije
  • Spremenjene nastavitve blažilnikov, ki izboljšajo občutek dinamičnega krmiljenja in ohranjajo udobje, nova zasnova ventila pa zmanjša možnost cviljenja in ropotanja za večjo prefinjenost notranjosti
  • Nastavitve električnega servovolana zagotavljajo večjo natančnost in stabilnost krmiljenja

 

Tehnologije z uporabo tipal

C-MAX in Grand C-MAX sta opremljena z naprednimi Fordovimi tehnologijami in opremo za preprečevanje nezgod ali zmanjšanje njihovih posledic – od prask in udarcev pri parkiranju do resnejših trčenj pri večjih hitrostih.

 

Fordov sistem za preprečevanje trčenj pri manjših hitrostih Active City Stop pripravi zavore ter – če se voznik še vedno ne odzove – zmanjša navor motorja in samodejno zavira, da ublaži učinek trčenja. Sistem je izboljšan in zdaj deluje pri hitrostih do 50 km/h, prejšnja različica pa je omogočala samodejno zaviranje pri hitrostih do 30 km/h.

 

Ford v Evropi uvaja tudi sistem za pomoč pri preprečevanju trčenja, ki deluje podobno kot Active City Stop, a zaznava druga vozila v razponu hitrosti od 8 do 180 km/h. Tako s prikazom opozoril in samodejnim zaviranjem, če je potrebno, pomaga voznikom pri hitrejši vožnji, na primer na avtocestah.

 

Novost v družini C-MAX-ov je tudi Fordov prilagodljivi tempomat, ki omogoča, da vozilo ohranja vnaprej nastavljeno razdaljo do vozila pred sabo, tudi če to vozi počasneje od izbrane hitrosti, ki jo sicer vzdržuje sistem. Ko prilagodljivi tempomat ni aktiven, navedba razdalje voznikom omogoča, da nastavijo želeno razdaljo, ki bi jo želeli vzdrževati do vozila pred sabo. Če se mu približajo na manjšo razdaljo, sistem na zaslonu v armaturni plošči prikaže tristopenjsko opozorilo – od sivega prek rumenega do rdeče obarvanega signala.

 

Fordov aktivni parkirni pomočnik omogoča parkiranje brez stresa, saj po pritisku na gumb poišče primerno veliko parkirno mesto in vozilo usmeri vanj, voznik pa nadzoruje stopalki za plin in zavore. Z obema novima modeloma je na voljo tudi funkcija za pravokotno parkiranje, ki pomaga vzvratno parkirati med druga vozila.

 

Dodatna tipala so omogočila tudi dve tehnologiji, ki voznikom pomagata pri manevriranju iz parkirnih mest:

 

  • Opozorilo na promet za vozilom vozniku omogoča brezskrbnejšo vzvratno vožnjo iz parkirnega mesta, saj ga opozori, da se po cestišču, na katerega bo zapeljal, bližajo druga vozila. Sistem s pomočjo radarja z dosegom do 40 metrov s tremi različnimi opozorilnimi signali opozarja na bližanje drugih vozil.
  • Pomočnik za zapuščanje parkirnega mesta vozniku pomaga pri vključevanju v promet po bočnem parkiranju. Ko voznik izbere levo ali desno stran, sistem poskrbi za obračanje volana, voznik pa prevzame upravljanje stopalk za plin in zavore.

 

V soju žarometov

Nove tehnologije osvetlitve, ki jih nudita C-MAX in Grand C-MAX, pomagajo pri zagotavljanju boljše vidljivosti in vidnosti ponoči in v zahtevnih vremenskih pogojih.

 

Fordov sistem prilagodljive sprednje osvetlitve kot svetlobnega snopa žarometov glede na razmere v prometu in stanje cestišča prilagodi na eno od sedmih nastavitev. Tako na primer pri počasnejši vožnji skozi ovinke sistem usmeri svetlobo proti robu ceste in poskrbi, da voznik prej opazi kolesarje in pešce. Z usmeritvijo svetlobe naprej v zavoj pomaga vozniku tudi pri hitrejši vožnji skozi ovinke.

 

Oba modela sta na voljo z biksenonskimi žarometi, ki so zasnovani za optimalno vidljivost, dnevne luči LED pa poskrbijo, da drugi udeleženci v prometu vozilo prej opazijo.

 

Varnost, priročnost in udobje

Notranjost Fordovih novih modelov C-MAX in Grand C-MAX nudi družinam več varnosti, priročnosti in udobja kot kadarkoli doslej ter prilagodljivost za različne aktivne življenjske sloge.

 

Oba modela s praktičnimi rešitvami pomagata potnikom, da ostanejo varno pripeti, med tovrstnimi možnostmi pa so tudi nove pritrdilne točke ‘i‑Size’, ki so združljive z otroškimi sedeži ISOFIX zadnje generacije in v primeru bočnih in čelnih trčenj nudijo izboljšano zaščito glave in vratu. Opozorilnik na armaturni plošči pokaže, če je kateri od potnikov odpel varnostni pas. Širokokotno vzvratno ogledalo zagotavlja celovit pregled nad zadnjim delom kabine, za varen prevoz domačih živali pa je v prtljažniku lahko nameščena zaščitna mreža.

 

Fordova tehnologija za prostoročni pomik prtljažnih vrat bo staršem ob povratku do vozila s polnimi rokami vrečk, ob usmerjanju otroškega vozička ali z dojenčkom v naročju omogočila preprost dostop do prtljažnika. Sedemsedežni Grand C MAX je opremljen s Fordovimi inovativnimi dvojnimi drsnimi vrati in zasnovo sedežev s ‘prehodom’ za lažji dostop, večjo priročnost in še več prostora.

 

Preoblikovana notranjost obeh modelov nudi veliko pametnih rešitev za odlaganje igrač, knjig in prigrizkov:

 

  • Nova sredinska konzola s predali nudi več prostora in je za voznikovo udobje opremljena z vgrajenim drsnim naslonom za roke
  • V novi prilagodljivi konzoli je možno shraniti različne plastenke in kozarce, hkrati pa je možno vanjo odložiti litrsko plastenko in kozarec s prostornino 0,4 litra
  • Spremenjen preklopni predal omogoča preprostejši dostop do shranjenih predmetov
  • Globlje območje za odlaganje predmetov znatno poveča uporabnost zgornjega dela armaturne plošče, na voljo pa sta tudi dva priključka USB za povezavo in polnjenje prenosnih naprav

 

Zasnova notranjosti je preglednejša in še bolj intuitivna, stikal in krmilnih elementov je manj, nove okrasne črne in kromirane obloge pa poskrbijo za čist in sodoben videz. Uporaba funkcij je preprostejša – elementi za upravljanje klimatske naprave so na primer bolj prepoznavni in jih je laže razlikovati med sabo.

 

Mlajši in starejši potniki bodo uživali v večjem udobju in prefinjenosti notranjosti, ki omogoča prijetno sprostitev. Fordovi inženirji so z uporabo debelejših stranskih stekel in vpojnih tesnil ob prtljažnih vratih in vzvratnih ogledalih zmanjšali hrupnost in prenos tresljajev. Toplotna zaščita motornega prostora je zapolnjena z materialom za izolacijo zvoka, ki zmanjša hrupnost pogonskega sklopa, vozila z dizelskim motorjem pa so opremljena z dodatnimi zvočnimi tesnili za kar najboljšo zaščito notranjosti pred hrupom.

 

Pod pokrovom motornega prostora je posebej uravnotežen vztrajnik za zmanjšanje tresljajev pri pospeševanju, nova držala motorja pa poskrbijo za neopazno delovanje sistema Auto-Start-Stop. Za zmanjšanje resonančnih tresljajev so nameščena posebna platišča iz lahke zlitine, ki so bolj toga in optimalno zasnovana za manj hrupa in vibracij.

 

Oba modela bosta na voljo s kakovostnejšimi oblogami pri vseh različicah opreme, ogrevanim volanom, zaščitnimi oblogami pragov in držali za pritrditev zaščitne mreže za prvo in drugo vrsto sedežev.

 

Med opremo za doplačilo je na voljo panoramsko strešno okno, ki dodatno poudari svetlo, prostorno in zračno notranjost, obenem pa je izdelano iz termoodbojnega stekla za zaščito potnikov pred škodljivimi ultravijoličnimi žarki in zagotavljanje prijetnih temperatur, po želji pa si lahko potniki pomagajo tudi s senčnikom z električnim pomikom.

 

Boljša povezanost s sistemom SYNC 2

Nova družina C-MAX-ov je opremljena s Fordovim sistemom povezav SYNC 2 z glasovnim upravljanjem, ki vozniku omogoča upravljanje, ne da bi umaknil pogled z dogajanja v prometu ali roke z volana. Dovršeni sistem vključuje 8-palčni zaslon na dotik z visoko ločljivostjo in napredno glasovno upravljanje za prostoročno uporabo zvočnega in navigacijskega sistema, klimatske naprave in mobilnega telefona.

 

V SYNC 2 vključen navigacijski sistem s podporo ponudnika zemljevidov HERE zagotavlja prikaz z deljenim zaslonom in podrobnim pregledom križišč, zvočno predvajanje imen ulic, 3D-prikaz avtocestnih križišč, prikaz krajevnih značilnosti in Michelinov potovalni vodnik. SYNC 2 vozniku omogoča uporabo preprostih govornih navigacijskih ciljev in naročilo sistemu, da predvaja posnetke želenega izvajalca. S stavkom “lačen sem” lahko voznik prikliče seznam lokalnih restavracij.

 

Novi C-MAX bo na voljo tudi z vrhunskim zvočnim sistemom z 10 Sonyjevimi zvočniki, vključno s posebnim ‘subwooferjem’ za predvajanje nizkih zvočnih frekvenc oziroma basov, ki bo poskrbel za poln in globok zvok.

 

Ta model je prvič na voljo s Fordovo tehnologijo MyKey, ki staršem omogoča, da omejijo največjo glasnost zvočnega sistema, ko svojim starejšim otrokom posodijo družinski avto. MyKey lahko celo povsem onemogoči zvočni sistem, če voznik in sovoznik nista pripeta z varnostnim pasom, prav tako pa je možno omejiti največjo hitrost in vozniku preprečiti, da bi izklopil varnostne sisteme, kot je nadzor zdrsa.

 

Sodobno in dinamično oblikovanje

Preoblikovanje v skladu z globalnim oblikovalskim jezikom En Ford je poskrbelo za izrazitejši, še bolj aerodinamičen sprednji del družine C-MAX-ov, ki imajo zdaj prepoznavno trapezoidno masko pred motorjem. Šobe za pranje stekla so skrite pod vetrobranskim steklom, kar dopolni brezhiben videz preoblikovanega pokrova motornega prostora. Vitkejši, izklesani sprednji žarometi in pravokotne, podaljšane meglenke poskrbijo za drzen poudarek sprednjega dela.

 

Z najsodobnejšo tehniko laserskega varjenja, ki zagotavlja neopazne in obenem izjemno močne spoje tankih kovinskih plošč, so dobila dvižna prtljažna vrata dovršen videz brezhibne izdelave iz enega dela. Kompaktna zasnova zadnjih luči dopolnjuje sodobno zunanjo podobo.

 

V barvni paleti za zunanjost novih modelov sta na voljo dve novosti – Red Rush in Caribou.

 

“C-MAX in Grand C-MAX z izboljšavami podvozja in notranjosti poskrbita za sproščen občutek pri vožnji, navdušita pa tudi z dovršenimi tehnologijami za pomoč vozniku,” je dodal Baumbick. “Boljša vidljivost v zahtevnih razmerah, možnost zaznavanja morebitnih nevarnosti in dodatni ukrepi za povečanje varnosti neizkušenih voznikov poskrbijo za večjo brezskrbnost in zmanjšajo stres voznika, tudi če ne sedi za volanom.”

 

# # #

 

* Navedena poraba goriva in izpusti CO2 so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropske uredbe (EC) 715/2007 in (EC) 692/2008. Poraba goriva in izpusti CO2 veljajo za različico vozila in ne za posamezno vozilo. Uporaba standardnih testnih postopkov omogoča primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. Poleg učinkovitosti na porabo goriva in izpuste CO2 vplivajo tudi način vožnje in drugi netehnični dejavniki. CO2 je glavni toplogredni plin, ki povzroča globalno ogrevanje. Rezultati se lahko zaradi različnih določil voznih ciklov in predpisov na teh trgih razlikujejo od podatkov o porabi goriva v drugih delih sveta.

Multimedia

C-MAX 2015

Predstavitev modela Ford C-MAX 2015

Grand C-MAX 2015

Predstavitev modela Ford Grand C-MAX 2015.