Summit motors Ljubljana - Ford

Predstavitev

Novi Ford EcoSport

03. Sep 2015

September2015– Naročila za izboljšano različico športnega terenca Ford EcoSport, ki ga odlikujejo dovršeni slogovni popravki, še izrazitejša vozna dinamika ter nova oprema za večje udobje in priročnost, že sprejemamo.

 

Kupci lahko zdaj prvič izberejo kompaktnega EcoSporta brez rezervnega kolesa na prtljažnih vratih. Prefinjena nadgradnja sloga v elegantni notranjosti vključuje delno usnjeno oblazinjenje sedežev pri različici Titanium, novo obliko volana in dodatne kromirane okrasne elemente.

 

Večjo priročnost in udobje zagotavlja tudi zimski paket, ki vključuje ogrevanje vetrobranskega stekla, zunanjih ogledal in sprednjih sedežev. Vozno dinamiko EcoSporta so izboljšali s prilagoditvijo nastavitev vzmeti, blažilnikov, zadnjega torzijskega prečnika, elektronskega nadzora stabilnosti in servovolana.

 

EcoSport je na voljo s Fordovim večkrat nagrajenim 1,0-litrskim bencinskim motorjem EcoBoost, 1,5-litrskim bencinskim motorjem ali 1,5-litrskim dizelskim motorjem TDCi.

 

“Elegantni in praktični Ford EcoSport uporabnike navdušuje s prilagodljivostjo in varčnostjo, z novimi izboljšavami pa pritegne s še izrazitejšim videzom in občutkom,” je povedal Joe Bakaj, podpredsednik za razvoj izdelkov pri Fordu Evropa. “EcoSporta smo razvili na najzahtevnejših terenih in v neusmiljenih podnebnih razmerah našega planeta, da bi bil še privlačnejša možnost za vse, ki izbirajo v naši rastoči evropski paleti SUV-jev. Ekipa na testnem poligonu v belgijskem Lommelu je dodatno izboljšala vozno dinamiko novega EcoSporta, da bo vožnja po evropskih cestah še bolj zabavna.”

 

Modeli EcoSporta brez rezervnega kolesa na prtljažnih vratih bodo serijsko opremljeni s kompletom za začasno popravilo pnevmatike, pri teh modelih pa je spremenjena tudi zasnova nihajnih prtljažnih vrat, ki z delnim odpiranjem omogoča preprostejši dostop do prtljažnika. Vsi modeli so zdaj opremljeni s posebno oznako EcoSport na zadnjem delu, kar kompaktnemu športnemu terencu zagotavlja še bolj vrhunski pečat.

 

V notranjosti je ob odličnih materialih z opremo Titanium na voljo tudi delno usnjeno oblazinjenje sedežev. Kupci vseh različic EcoSporta lahko izberejo zatemnjena stekla, zimski paket pa doda še prezračevalne šobe v tleh pred zadnjimi sedeži, kar potnikom zagotavlja več udobja pri nizkih temperaturah.

 

Nove oblikovne poteze notranjosti poskrbijo za sodoben videz in občutek višjega razreda, eleganten ergonomski novi volan, ki ga je uvedel novi Ford Focus, pa je opremljen z manj tipkami. Med novostmi so tudi spodnji del armaturne plošče, sredinska konzola in oblazinjenja vrat v ogleno črni barvi, osvetlitev instrumentov je mogoče prilagajati, merilniki pa imajo kromirane obrobe, usklajene s stikali za električni pomik stekel.

 

Modeli EcoSporta, opremljeni s Fordovim sistemom povezav z glasovnim upravljanjem SYNC, imajo v sredinsko konzolo vgrajen 4-palčni barvni zaslon. Položaj ročice ročne zavore je optimalno prilagojen za preprostejši doseg in uporabo pri vseh modelih EcoSporta.

 

Debelejši izolacijski materiali v vratih in armaturni plošči ter izboljšana tesnila ob stopalkah zagotavljajo manj hrupa in tresljajev, zato so vožnje v prefinjeni notranjosti še tišje. Motor in menjalnik sta prilagojena tako, da nudita večji navor pri nižjih vrtljajih in boljše vozne lastnosti.

 

Vozna dinamika EcoSporta je znatno izboljšana, saj so na Fordovem testnem poligonu Lommel z 80 kilometri prog, ki vključujejo natančne replike dejanskih cestišč iz vse Evrope, razvojniki poskrbeli za kar nekaj posegov.

 

Še bolj tog torzijski prečnik omogoča večji nadzor nad nagibanjem karoserije, spremenjene nastavitve vzmeti in blažilnikov pa izboljšajo blaženje. Za 10 mm manjši odmik od tal zniža EcoSportovo težišče, kar omogoča bolje vodenje, elektronski nadzor stabilnosti in servovolan pa sta posebej prilagojena evropskim cestam.

 

1,5-litrski motor TDCi zdaj razvije 95 KM, kar pomeni pet KM več kot prej, in porabi 4,4 l/100 km pri izpustih CO2 115 g/km. Poraba 1,0-litrskega EcoBoosta s 125 KM znaša 5,4 l/100 km pri izpustih CO2 125 g/km, 1,5-litrski motor Ti-VCT pa porabi 6,3 l/100 km pri izpustih CO2 149 g/km.* Vsi motorji izpolnjujejo zahteve emisijskega standarda Euro 6.

 

Proti koncu leta bo EcoSport prvič na voljo tudi s satelitsko navigacijo in kamero s prikazom območja za vozilom, ki voznikom pomaga pri manevriranju in vzvratni vožnji.

 

Kompaktni Ford EcoSport je del rastoče Fordove družine SUV-jev v Evropi, v kateri se bo Kugi, srednjevelikemu športnemu terencu, v začetku leta 2016 pridružil tudi večji SUV Edge.

 

 

# # #

 

* Navedena poraba goriva in izpusti CO2 so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropske uredbe (EC) 715/2007 in (EC) 692/2008. Poraba goriva in izpusti CO2 veljajo za različico vozila in ne za posamezno vozilo. Uporaba standardnih testnih postopkov omogoča primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. Poleg učinkovitosti na porabo goriva in izpuste CO2 vplivajo tudi način vožnje in drugi netehnični dejavniki. CO2 je glavni toplogredni plin, ki povzroča globalno ogrevanje. Rezultati se lahko zaradi različnih določil voznih ciklov in predpisov na teh trgih razlikujejo od podatkov o porabi goriva v drugih delih sveta.

 

 

Multimedia

Ford EcoSport 2015

Predstavitev modela Ford EcoSport 2015