Summit motors Ljubljana - Ford

Predstavitev

Ford Edge

06. Jul 2016

Povsem novi SUV Ford Edge navdušuje z največ prostora in najboljšo vozno dinamiko v svojem razredu ter z vrhunskim udobjem in prefinjenostjo

 

06. julij 2016 – Povsem novi prestižni športni terenec Ford Edge širšemu krogu evropskih kupcev v segmentu z najuspešnejšo prodajo prinaša vrhunsko udobje, dovršene tehnologije za pomoč vozniku in najboljšo vozno dinamiko v svojem razredu.

 

Fordov prefinjeni in drzno oblikovani vrhunski športni terenec za Evropo navdušuje s številnimi tehnologijami, med katerimi so tudi:

 

Povsem novi Ford Edge postavlja nova merila v svojem razredu: tekmece presega s prostorom v notranjosti, ki jo krasijo odlični materiali dovršeno izdelanih površin, uporabnike pa bo navdušil tudi s funkcijami za udobje in priročnost, kot sta klimatizirana (ogrevana in hlajena) prednja sedeža ter panoramska streha.

 

Da bi bila vožnja v mestu in po podeželju kar se da brez stresa, je Edge na voljo z dovršenimi tehnologijami za prostoročno parkiranje, ki poiščejo parkirno mesto in vozilo usmerijo vanj (pa tudi iz njega), prednja širokokotna kamera z deljenim pogledom pa vidi ‘okrog vogala’ v slabo preglednih križiščih in izvozih ter lahko pomaga preprečiti nezgode, zato je vožnja za voznika manj naporna. Inteligentni štirikolesni pogon(AWD) za optimalen prenos moči na spolzkih podlagah je del serijske opreme. Z zmogljivimi in varčnimi dizelskimi motorji s porabo goriva od 5,8 l/100 km, izpusti CO2 149 g/km* in močjo do 210 KM je velik in razkošen SUV dostopnejši kot kadarkoli doslej.

 

“Prostorni in tehnološko izjemno napredni Ford Edge je odgovor na zahteve evropskih kupcev po Fordovem SUV-ju višjega razreda,” je povedal Roelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa. “Z vrhunskim slogom, preglednim voznim položajem in bogato opremo, ki vključuje tudi Fordov inteligentni štirikolesni pogon, bo Edge zagotovil večjo dostopnost naprednih tehnologij in odlične kakovosti čedalje številnejšim kupcem SUV-jev v Evropi.”

 

Ford letos načrtuje prodajo več kot 200.000 športnih terencev v Evropi –za 200 odstotkov več kot leta 2013. Povpraševanje po tem segmentu vozil raste; lani se je segment SUV s prodajo prvič uvrstil na prvo mesto v Evropi, prodaja pa se je v primerjavi s prejšnjim letom povečala za 24 odstotkov. Število registracij vozil v Edgeovem segmentu srednje velikih SUV-jev se je v primerjavi s prejšnjim letom povečalo za 42 odstotkov.**

 

Oblikovanje, osredotočeno na materiale

Usklajeni, odlični materiali in vrhunsko oblikovanje poskrbijo, da notranjost Forda Edgea osupne v hipu, ko odprete vrata. Funkcionalne komponente, kot so kljuke vrat, krmilniki na volanu, šobe prezračevanja in držala za pijače, obdajajo obrobe z mat kovinsko obdelavo, sredinsko konzolo pa krasi elegantno črno klavirsko lakiranje. Površine, s katerimi so uporabniki pogosto v stiku, so prekrite z mehkimi materiali. Nasloni za roke, volan in glava prestavne ročice so oblazinjeni z odličnim usnjem.

 

Armaturni plošči in sredinski konzoli daje poudarek oblikovanje ‘v enem kosu’, ki brez prekinitve poteka od vetrobranskega stekla čez tekoč sredinski sklad, za katerim je dovolj prostora za zložljiv dežnik, in v vmesni del med sprednjima sedežema. Oblika in materiali armaturne plošče se skladajo s sprednjimi vrati, kar ustvari učinek brezhibnega obdajanja potnikov na sprednjih sedežih. Na voljo je celo izbira med sedmimi barvami, v katerih svetila LED osvetlijo prostor za noge v sprednjem in zadnjem delu vozila ter prostore za odlaganje.

 

Sedeži in notranje podrobnosti imajo značilen videz glede na izbrano med tremi stopnjami opreme – Trend, Titanium ali Sport. Usnje je na voljo v treh različnih barvnih tematikah, da lahko kupci v skladu s svojim okusom izbirajo med oblazinjenjem v črni barvi Ebony, svetlo kremnem odtenku Ceramic in bogati rjavi barvi Cognac.

 

Sedeži modela Sport so lahko v kombinaciji usnja in tkanine Miko®-Dinamica, ekološkega semiša iz recikliranega poliestra, ki poudari bočne blazine in zagotavlja vitek, športen videz. Isto oblikovanje in materiali so za dosledno enako kakovost uporabljeni na sprednjih in zadnjih sedežih. Pri modelih Titanium in Sport je na sprednjih oblogah pragov osvetljen logotip Edge.

 

Udobje in priročnost

Med razkošnimi možnostmi, ki so na voljo za doplačilo, je tudi ogrevanje z usnjem oblazinjenih sprednjih in zadnjih sedežev za dodatno udobje v zimskem mrazu ter hlajenje sprednjih sedežev, ki razvaja voznika in sovoznika z usmeritvijo hladnega zraka klimatske naprave skozi perforacije usnjenega oblazinjenja sedežev.

 

Ogrevanje volana in vetrobranskega stekla voznikom pomaga, da se tudi v mrzlih jutrih hitro odpravijo na pot, zima pa pozna še eno nevšečnost, ki pogosto moti voznike – bleščeče sonce, nizko na nebu. Za zaščito pred sončnimi žarki je Edge opremljen s pomičnima senčnikoma, ki ju je možno v stranskem položaju pred stekli v vratih podaljšati, da prekrijeta večjo površino.

 

Ljubitelji svetlobe lahko izberejo obsežno panoramsko streho, ki z dvema velikima ploskvama poveča občutek prostornosti in zračnosti v notranjosti. Sprednjo ploskev je možno pomakniti nazaj in si zagotoviti pogled na nebo skozi odprtino, ki je trikrat večja od običajnega strešnega okna. Dvig v položaj za prezračevanje omogoča tiho in celo ‘vodotesno’ vožnjo, saj zasnova strehe preprečuje prodiranje vode v vozilo tudi med močnejšim dežjem. Za zaščito parkiranega vozila pred vročimi sončnimi žarki je možno panoramsko strešno okno zastreti z električno pomičnim senčnikom.

 

Za kar najbolje izkoriščen prostor je uporabljen vsak centimeter Edgeeve notranjosti. Za udobje potnikov na zadnjih sedežih zagotavlja največ prostora za glavo in ramena, ki s 1023 oziroma 1536 mm presega celo večje tekmece, kot sta Audi Q7 in Volkswagen Touareg. Tudi prostor v območju sprednjih sedežev je med najizdatnejšimi v razredu.

 

Tipka električne parkirne zavore nadomešča ‘klasično’ ročico ročne zavore za več prostora v sredinski konzoli z nastavljivima držaloma za pijačo, v globokem predalu pa je dovolj prostora za knjige, igrače in tablični računalnik. Še večji predal z nihajnim pokrovom je pod armaturno ploščo pred sovoznikom, dodaten prostor za odlaganje pa je na armaturni plošči.

 

Ob plosko zloženih zadnjih sedežih je prtljažnik s 1847 litri med najprostornejšimi v segmentu, shranjevanje pa omogočajo tudi dodatni prostori ob notranjih oblogah blatnikov. Uporabljen je celo prostor ob rezervnem kolesu: predeljen je z odstranljivimi s stranicami iz polistirena, da je sicer neuporab(lj)en prostor lično urejen.

 

Vrhunska prefinjenost

Inženirji so se zaščite pred hrupom, tresljaji in grobim delovanjem (NVH) lotili s tristopenjskim pristopom in Ford Edge uporabnike res navduši s prefinjeno in sproščujočo izkušnjo vožnje.

 

Prvi korak pri zmanjšanju NVH pri samem viru je vključeval naslednje ukrepe:

  • razvoj toge karoserije, ki zmanjša sile zvijanja;
  • optimizacijo pogonskih sklopov za odpravljanje zvokov, pogosto povezanih z dizelskimi motorji;
  • prilagoditev polnilnega in izpušnega sistema za kar najmanj moteč zvok.

 

Inženirji so dodatno izolirali kabino pred hrupom pogonskega sklopa in s ceste:

  • spodnji del karoserije je opremljen z zaščitno ploščo, posebni ukrepi pa zagotavljajo izboljšanje aerodinamike in zmanjšanje hrupnosti sprednjega odbijača, zunanjih ogledal in zadnjega okna;
  • stropna obloga in notranje ploskve vključujejo material za zvočno izolacijo;
  • za vetrobransko steklo, panoramsko streho in sprednji stranski okni je uporabljeno akustično laminirano steklo;
  • hrup vetra zmanjšuje aerodinamika vetrobranskega stekla in stebričkov.

 

Končni korak je uvedba dovršene tehnologije za aktivni nadzor šumov, ki deluje kot slušalke z odpravljanjem šuma. Trije mikrofoni, strateško razporejeni po kabini, zaznavajo neželene zvoke motorja v notranjosti. Sistem te zvoke izniči z nasprotnimi zvočnimi valovi iz zvočnega sistema – tudi ko je sistem za razvedrilo izklopljen – in tako zagotovi izjemno raven udobja v kabini.

 

“Hrup je nadležen in zmanjša voznikove mentalne sposobnosti, kar povzroča motnje in stres,” je povedal dr. John Cartwright, zadolžen za področje zdravstva pri Fordu Velika Britanija. “Z odpravljanjem neželenega hrupa pogonskega sklopa Ford uporabnikom pomaga, da uživajo v mirni in udobni vožnji.”

 

Napredne tehnologije in varnost

Ford SYNC vozniku omogoča glasovno upravljanje telefona, sistema za razvedrilo, klimatske naprave in navigacije s preprostim pogovornim jezikom. Pripomoček je zelo uporaben na družinskih izletih in počitnicah, na stavek ‘lačen sem!’ odgovori s prikazom seznama restavracij, z omembo imena pa pomaga poiskati privlačne točke v okolici.

 

SYNC  vključuje pomoč v sili, ki v primeru nezgode potnike v vozilu neposredno poveže z lokalno reševalno službo in pri tem uporabi ustrezen jezik glede na regijo. Navigacijski sistem z vrhunskim Sonyjevim zvočnim sistemom z 12 zvočniki, med katerimi je za izjemno kakovost zvoka tudi basovski ‘subwoofer’, je pri modelih Edge Titanium na voljo za doplačilo, pri modelih Edge Sport pa je del serijske opreme.

 

Ford Edge uporablja kamere, radarje in ultrazvočna tipala za podporo 18 naprednim tehnologijam, ki zmanjšujejo stres pri vožnji in pomagajo nadzorovati vozilo. Med njimi so:

 

Povsem novi Edge s tehnologijo tipal znatno olajša tudi parkiranje:

  • pravokotno parkiranje lahko zazna primerno parkirno mesto med drugimi avtomobili in enako kot aktivni parkirni pomočnik pri bočnem parkiranju usmeri vozilo vanj;
  • pomočnik za zapuščanje parkirnega mesta vozniku pomaga pri vključevanju v promet po bočnem parkiranju. Sistem poskrbi za obračanje volana, voznik pa prevzame upravljanje stopalk za plin in zavore;
  • bočni pomočnik pri parkiranju z zvočnimi signali in prikazi razdalje na zaslonu opozarja na ovire ob vozilu;
  • opozorilo na promet za vozilomvoznika pri vzvratni vožnji iz parkirnega mesta opozori, da se po cestišču, na katerega bo zapeljal, bližajo druga vozila.

 

Povsem novi Edge je na voljo tudi s Fordovo inovativno prednjo širokokotno kamero z deljenim pogledom, ki voznikom z uporabo kamere z ločljivostjo en megapiksel pomaga ‘videti okrog vogalov’. Slika kamere s širokokotnim zajemom – levo in desno pred vozilom – je prikazana na osempalčnem barvnem zaslonu na dotik.Na slabo preglednih križiščih in pri vožnji iz dvorišča ali parkirišča lahko tako vozniki veliko hitreje opazijo vozila, pešce ali kolesarje, ki se jim bližajo. V maski je diskretno vgrajena tudi visokotlačna šoba, ki se ob vsakem čiščenju žarometov pomakne navzven, očisti objektiv kamere in pomaga zagotoviti maksimalno vidljivost.

 

Edge je na voljo tudi z tempomat z inteligentnim omejevalnikom hitrosti, ki zaznava prometne znake in prilagodi hitrost vozila glede na trenutno omejitev, zato vozniki vozijo v skladu z zakonom in se jim ni treba bati radarjev in kazni. Sistem deluje s pomočjo na vetrobransko steklo nameščene kamere, ki spremlja prometne znake. Ko je predpisana omejitev nižja od nastavljene največje hitrosti, inteligentni omejevalnik hitrosti ustrezno upočasni vozilo. Po preklicu omejitve sistem vozniku omogoči, da pospeši do nastavljene hitrosti, če ta ne presega nove omejitve.V vozilih, ki so opremljena z vgrajenim navigacijskim sistemom, inteligentni omejevalnik hitrosti za večjo natančnost uporablja tudi podatke zemljevidov.

 

Med nadaljnjimi tehnologijami za pomoč vozniku, s katerimi je lahko opremljen novi Edge, so informacije o mrtvih kotih, prepoznavanje prometnih znakov, opozorilo na ohranjanje voznega pasu, pomoč za ohranjanje voznega pasu in nadzor voznikove zbranosti. Povsem nastavljiv 3D digitalni sklop instrumentov omogoča vozniku, da prikaze informacij prilagodi svojim željam, obenem pa zagotavlja preprost, pregleden in eleganten prikaz.

 

Ford Edge je prvi Fordov model, zasnovan v skladu z zahtevami novih standardov za zaščito potnikov in pešcev, ki so pogoj za pridobitev petih zvezdic Euro NCAP od leta 2016. Do 44 odstotkov karoserije je izdelano iz ultra-čvrstega jekla, ki prevzame energijo trčenja in preusmeri sile mimo potnikov, obloge vrat in stranske varnostne blazine pa poskrbijo za dodatno zaščito v primeru bočnega trčenja.

 

Varnostna pasova sprednjih sedežev sta opremljena z zategovalnikom in omejevalnikom obremenitve, ki zmanjša pritisk na uporabnika v primeru močnega čelnega trčenja in tako omeji poškodbe zaradi uporabe varnostnega pasu. Edge je na voljo tudi z varnostnima pasovoma za zunanja sedeža v drugi vrsti z vgrajeno zračno blazino, ki se v primeru trčenja hitro razširijo in v primerjavi z običajnim varnostnim pasom porazdelijo sile na do petkrat večje območje uporabnikovega trupa.

 

Napredna vozna dinamika

Ford Edge si s Fordovimi modeli Mondeo, Galaxy in S-MAX deli izjemno cenjeno platformo, zato prepričljivo navduši z najboljšo vozno dinamiko v razredu.

 

Zabavno vožnjo ter odziven in poskočen značaj dopolnjuje dovršen Fordovo aktivno prilagodljivo krmiljenje, ki spreminja razmerje med obračanjem volana in obračanjem koles glede na hitrost. Pri manjših hitrostih, na primer pri parkiranju ali manevriranju na omejenem prostoru, sistem poskrbi za večjo okretnost in preprostejše usmerjanje. Pri večjih hitrostih se Edge na voznikove posege odziva s še večjo uglajenostjo in natančnostjo.

 

Vozniki, ki želijo bolj športen občutek pri vodenju, lahko izberejo športen vozni način. Ta poveča krmilno razmerje, da je tudi pri večjih hitrostih za obvladovanje ovinkov potrebnih manj zasukov volana, zato Edge na hitrih in izzivalnih cestah navduši z izjemno odzivnostjo.

 

Zadnje vzmetenje z integralnim členom vključuje lažje aluminijaste komponente, športni blažilniki in puše pa so zasnovani za zmanjšanje prenosa hrupa in tresljajev s ceste, kar prispeva k večji prefinjenosti, kakovosti vožnje in vozni dinamiki. Zadnje vzmetenje podpira pomožni okvir s škatlastim presekom, ki je znatno bolj tog od okvirja z običajno zasnovo s presekom v obliki črke U. To omogoča večji nadzor geometrije vzmetenja za natančnejše in doslednejše vodenje.

 

“Fordova vozila slovijo kot najbolj zabavna za vožnjo. Z dinamičnim paketom, ki smo ga razvili za Edgea in vključuje tudi Fordovo prilagodljivo krmiljenje, smo postavili nova merila v segmentu SUV-jev,” je povedal Joe Bakaj, podpredsednik razvoja izdelkov pri Fordu Evropa.

 

Športen značaj

Novi Ford Edge bo na evropskih cestah izstopal z drznim, športnim in mogočnim videzom. V kote zamaknjena kolesa poskrbijo za široko, agresivno drži in pomagajo zagotoviti kar največ prostora v notranjosti. Povečan odmik od tal izboljša terenske zmogljivosti in omogoča za skoraj 50 mm višji sedežni položaj kot v S-MAX-u, kar zagotavlja odličen pregled nad okolico.

 

Velika trapezoidna sprednja maska poudari mogočno držo športnega terenca, ob straneh pa meji na aerodinamično oblikovana žarometa in elegantne dnevne luči LED. Izrazito nagnjeno vetrobransko steklo vzbuja občutek gibanja celo pri mirujočem vozilu, dviganje bočne linije in poudarjeni blatniki pa odražajo moč in zmogljivost. Vrata so pomaknjena čez poglobljeno dno, zato so pragi ožji, vstopanje in izstopanje pa sta preprostejša.

 

Zadnje luči LED potekajo po celotni širini Edgeeve zadnje strani in z videzom dragulja vtisnejo vrhunski pečat sodobnemu videzu. Strmo zadnje okno dopolnjuje visoko nameščen spojler, ki vzbuja občutek gibanja, kromirani izpušni cevi pa poudarjata športen, agresiven videz SUV-ja.

 

Edge je na voljo v 13 barvah: osnovni Oxford White, devetih kovinskih – Blue Jeans, Canyon Ridge, White Gold, Shadow Black, Ingot Silver, Magnetic, Nautilus Blue, Kona Blue in Electric Spice – ter treh ekskluzivnih kovinskih barvah – Ruby Red, Bronze Fire in White Platinum.

 

Zmogljivi in varčni motorji

Ford Edge uporablja najsodobnejše tehnologije pogonskih sklopov, s katerimi zagotavlja optimalno varčno porabo goriva in izpuste CO2, da je zmogljivost športnega terenca dostopna širšemu krogu kupcev.

 

Kupci lahko izbirajo med dvema dovršenima 2,0-litrskima dizelskima motorjema TDCi: prvi razvije 180 KM, od 0 do 100 km/h pospeši v 9,9 sekunde in doseže največjo hitrost 200 km/h, drugi je motor Bi-turbo z 210 KM, ki iz mirovanja do 100 km/h pospeši v 9,4 sekunde in doseže 211 km/h. Obe različici porabita 5,8 l/100 km pri izpustih CO2 149 g/km.***

 

Med serijskimi tehnologijami za učinkovitejšo porabo goriva sta tudi:

  • pametno regenerativno polnjenje, ki selektivno vklaplja alternator in polni akumulator, ko vozilo deluje v potisnem hodu oziroma brez obremenitev, ter pri zaviranju zajema energijo, ki bi bila sicer izgubljena – tako zmanjšuje obremenitve motorja za manjšo porabo goriva;
  • Start/stop sistem, ki samodejno ugasne motor, ko vozilo miruje, in ga ponovno zažene, ko želi voznik speljati.

 

Med inovativnimi aerodinamičnimi funkcijami so sprednje zračne (Aero) zavese, ki usmerjajo zrak skozi navpične reže v sprednjem odbijaču in navzven čez celoten zunanji rob sprednjega kolesa, kar ustvari zid zraka z veliko hitrostjo, ki zmanjša zračni upor zaradi vrtenja koles.

 

Edge z 2,0-litrskim motorjem TDCi s 180 KM je opremljen z ročnim šeststopenjskim menjalnikom, modeli z motorjem z 210 KM pa so za doplačilo na voljo tudi s samodejnim šeststopenjskim menjalnikom, ki omogoča tudi upravljanje s serijskima obvolanskima prestavnima ročicama. Vse pogone dopolnjuje Fordov inteligentni štirikolesni pogon (AWD), ki navor brezhibno porazdeli med vsemi štirimi kolesi, da zagotovi varen oprijem, še posebej na spolzkih podlagah. Sistem zbira podatke 25 različnih tipal, ki merijo oprijem koles na površini cestišča in lahko prilagodijo porazdelitev navora do 50:50 med sprednjimi in zadnjimi kolesi v manj kot 20 milisekundah – dvajsetkrat hitreje od enega samega pomežika z očmi.

 

Inteligentni štirikolesni pogon lahko vnaprej prilagodi porazdelitev navora in prepreči vrtenje koles v prazno ter tako zmanjša obremenitev voznika in potnikom zagotovi prijetno potovanje. Z dodelitvijo navora samo tja in takrat, ko je to najbolj učinkovito, ima sistem v primerjavi s stalnim štirikolesnim pogonom le minimalen vpliv na porabo goriva, izpuste CO2 in obrabo pnevmatik.

 

“Naša tehnologija inteligentnega štirikolesnega pogona zagotavlja, da se lahko z Edgeem podamo na terene, ki bi s svojo zahtevnostjo presenetili številne uporabnike,” je povedal Derek Ward, tehnični strokovnjak Fordovega globalnega oddelka za napredno dinamiko vozil. “Štirikolesni pogon sodi med najučinkovitejše načine za povečanje varnosti in brezskrbnosti uporabnikov naših vozil.”

 

Družina Fordovih športnih terenskih vozil

Povsem novi Ford Edge predstavlja tretje poglavje Fordovega načrta razširitve ponudbe športnih terencev za Evropo, sledi pa modeloma Ford Kuga in Ford EcoSport.

 

Vrhunski Ford Edge je pomagal preoblikovati definicijo športnega terenca in vzpostaviti segment križancev – ‘crossover’ – v Severni Ameriki, kjer je bil s prodanimi 124.000 vozili v letu 2015 najbolje prodajano vozilo v svojem segmentu, prodaja pa je bila za 14 odstotkov večja kot leta 2014. Model Edge je naprodaj tudi v Južni Ameriki, Rusiji in vzhodni Aziji vključno s Kitajsko.

 

“V treh letih bomo potrojili število prodanih Fordovih športnih terencev v Evropi,” je povedal de Waard. “Kuga je pritegnila več kupcev kot kadarkoli doslej, veliko obeta tudi EcoSport in ko se jima bo v prodajnih salonih pridružil še Edge, bomo lahko ponudili popolno družino športnih terencev, ki jih odlikujejo oblikovanje, izjemne tehnologije, dovršene funkcije in vrhunska vozna dinamika.”

 

Novi Ford Edge je na kratko predstavljen tudi na:

http://ford.si/Osebna_Vozila/Novi_Edge

 

# # #

 

*Navedena poraba goriva, izpusti CO2 in doseg z električnim pogonom so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EC) 692/2008. Poraba goriva in izpusti CO2 veljajo za različico vozila in ne za posamezno vozilo. Uporaba standardnih testnih postopkov omogoča primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. Poleg učinkovitosti na porabo goriva/energije, izpuste CO2 in doseg z električnim pogonom vplivajo tudi način vožnje in drugi netehnični dejavniki. CO2 je glavni toplogredni plin, ki povzroča globalno ogrevanje.

 

** Rezultati JATO Dynamics temeljijo na informacijah znanega svetovalnega podjetja JATO Consult. Podatki veljajo za 30 evropskih držav. Za več informacij obiščitewww.jato.com.

 

*** Z 19-palčnimi platišči

Multimedia

Ford Edge - B-ROLL Munich

Povsem novi Ford Edge postavlja nova merila v svojem razredu: tekmece presega s prostorom v notranjosti, ki jo krasijo odlični materiali dovršeno izdelanih površin, uporabnike pa bo navdušil tudi..

Ford Edge - B-ROLL Studio Electric Spice

Usklajeni, odlični materiali in vrhunsko oblikovanje poskrbijo, da notranjost Forda Edgea osupne v hipu, ko odprete vrata. Funkcionalne komponente, kot so kljuke vrat, krmilniki na volanu, šobe..

Ford Edge - The stylish all new

Ford Edge - Side Parking Sensors

Ford Edge - Lane Keeping System

Ford Edge - Front Wide View Camera

Ford Edge - Blind Spot Information System Cross Traffic Alert

Infografika

Ford Edge - Milenijci
Milenijci menijo, da SUV-i zmorejo več kot ostali.
Ford Edge - Sodobne mame
Sodobne mame menijo, da SUV-i zmorejo več kot ostali modeli.
Ford Edge - Kvintastiki
Kvintastiki menijo, da SUV-i zmorejo več kot ostali modeli.

Dokumenti

Ford Edge

Vizionarski. Genialne. Izjemen. Vsak avto nosi njegov pečat. Henry Ford

Ford Edge

Predstavitev