Summit motors Ljubljana - Ford

Predstavitev

Ford Focus ST 2019

09. Sep 2019
Predstavitev Odziven razvoj moči Intuitivna dinamika Razvoj Podatki o porabi

Povsem novi Ford Focus ST brez kompromisov združuje zmogljivost za dirkališča, zabavo na magistralnih cestah in uporabnost za vsak dan

 

  • V oddelku Ford Performance razviti povsem novi Focus ST prinaša napredne športne tehnologije, od poletja naprej pa bo naprodaj v petvratni različici in kot karavan.

 

  • Med zmogljivimi in poskočnimi motorji sta na voljo 2,3-litrski bencinski EcoBoost z 280 KM in 420 Nm navora, ki deluje s turbopolnilnikom z dvojno spiralo in brez značilne ‘turbo luknje’, ter 2,0-litrski dizelski EcoBlue s 190 KM in 400 Nm navora od 2000 vrtljajev v minuti.

 

  • Povsem novi petvratni Focus ST z 2,3-litrskim motorjem EcoBoost pospeši iz mirovanja do 100 km/h v 5,7 sekunde; pospeševanje v posameznih prestavah je hitrejše kot pri prejšnji generaciji Focusa RS.

 

  • Prvi Fordov diferencial z elektronsko omejenim zdrsom pri prednjem pogonu izboljša oprijem in stabilnost; pri šeststopenjskem ročnem menjalniku s kratkimi hodi je na voljo uskladitev vrtljajev, kupci bodo lahko izbrali tudi sedemstopenjski samodejni menjalnik.

 

  • Focus ST je prvič na voljo z izbiro voznih načinov, ki prilagodijo različne značilnosti, vključno z elektronskim ojačevalnikom zavor in najhitrejšim Fordovim električnim servovolanom, da je zmogljivost usklajena s scenarijem vožnje.

 

  • Dovršene tehnologije vključno s turbopolnilnikom z dvojno spiralo, ki so ga v prizadevanju za odpravljanje zamika (‘luknje’) razvili za Forda GT, možnost pospeševanja s polnim plinom in funkcija Launch Control zagotavljajo izjemno zmogljivost tako pri speljevanju kot med vožnjo.

 

  • Optimalna vozna dinamika z uporabo inteligentnega diferenciala z elektronsko omejenim zdrsom in stalnim uravnavanjem blaženja; električni zavorni ojačevalnik podpira vrhunsko moč za ustavljanje.

 

  • Za udobje in optimalno vozno izkušnjo poskrbijo športni sedeži Recaro in konfiguracija z naprednim neodvisnim zadnjim vzmetenjem z možnostjo stalnega uravnavanja blaženja.

 

September 2019 - Ford je predstavil povsem novega Focusa ST, ki so ga razvili v oddelku Ford Performance. Navduši z osupljivo okretnostjo športne kombilimuzine ter eleganco, udobjem in praktičnostjo družinskega avtomobila.

 

Dvanajst odstotkov zmogljivejši. Dvanajst odstotkov hitrejši. Ford je objavil podatek, da povsem novi petvratni Ford Focus ST od 0 do 100 km/h pospeši v 5,7 sekunde – 0,8 sekunde hitreje od prejšnje generacije modela

 

Povsem novi model, ki ga poganja 2,3-litrski bencinski motor EcoBoost z 280 KM – 30 KM več kot pri prejšnjem Focusu ST – v posameznih prestavah pospešuje hitreje celo od cenjenega in hvaljenega Focusa RS prejšnje generacije.

 

Turbopolnilnik z dvojno spiralo prispeva k razvoju največjega navora v tem segmentu, ki znaša kar 420 Nm in zagotavlja takojšnjo odzivnost na upravljanje stopalke za pospeševanje, obenem pa inovativni sistem za odpravljanje ‘turbo-luknje’ omogoča hitro zagotavljanje dodatnega tlaka na zahtevo. Možnost pospeševanja s polnim plinom pri šeststopenjskem ročnem menjalniku in funkcija Launch Control* pomagata zagotoviti optimalno zmogljivost pri speljevanju.

 

“Povsem novi Focus ST nudi veliko več kot samo izjemno hitrost in pospeševanje pri vožnji naravnost. Šprint na četrt milje, v katerem se enakovredno kosa z legendarnim Focusom RS, dokazuje, kaj vse je uspelo ekipi Ford Performance v zadnjih štirih letih,” je povedal Leo Roeks, direktor oddelka Ford Performance za Evropo. “Naš navdih pri razvoju Focusa ST so bili izjemni superšportnik Ford GT, pickup F‑150 Raptor, Ford Mustang in Fiesta ST, zato se ne čudite, če vas bo Focus ST v hipu, ko boste pritisnili na plin, dobesedno prilepil na sedež.”

 

Turbopolnilnik z dvojno spiralo in majhno vztrajnostjo 2,3-litrskega EcoBoosta v Focusu ST učinkoviteje izkoristi izpušne pline in zagotavlja optimalen prenos energije rotorju turbine – tako omogoča razvoj večje moči in hitrejše zagotavljanje tlačnega polnjenja. Ločeni izpušni kanali prenašajo pulze plinov iz valjev 1 in 4 ter 2 in 3 za stalen pretok energije z zmanjšanjem interference med pulzi plinov.

 

Tehnologija proti ‘turbo-luknji’ lahko elektronsko zadrži dušilno loputo odprto za do tri sekunde, ko voznik odmakne nogo s stopalke za pospeševanje, kar zmanjša preobrat pretoka zraka iz turbopolnilnika in ohrani hitrost rotorja kompresorja.

 

Inovativna tehnologija z ohranjanjem pripravljenosti turbopolnilnika za takojšnji odziv in vzdrževanjem pozitivnega tlaka v polnilnem kolektorju, ko voznik ne pritiska stopalke za pospeševanje, omogoča hitrejši razvoj tlačnega polnjenja in optimizirano zgorevanje ob ponovnem pritisku na stopalko za pospeševanje. Poleg tega elektronsko krmiljeni obvod omogoča natančnejše uravnavanje tlačnega polnjenja za optimalno delovanje motorja.

 

Možnost pospeševanja s polnim plinom pomaga zagotoviti vrhunsko speljevanje s samodejnim odpravljanjem ‘turbo-luknje’ in vzdrževanjem odprte dušilne lopute, ko voznik pritisne na sklopko pri prestavljanju v višje prestave s šeststopenjskim ročnim menjalnikom s kratkim hodom – ves čas je zagotovljen maksimalen odziv turbopolnilnika. Kontrolna lučka prestavljanja* vozniku sporoči, kdaj je optimalen trenutek za prestavljanje, za maksimalen oprijem pri speljevanju s startne črte pa lahko voznik uporabi tudi funkcijo Launch Control.

 

Izjemno hitrost novega Focusa ST pri vožnji naravnost dopolnjuje zmogljivost v ovinkih, ki jo optimalno izboljša Fordova prva uporaba diferenciala z elektronsko omejenim zdrsom (eLSD) za vozilo s prednjim pogonom. Sistem, ki je vgrajen v modele z 2,3-litrskim EcoBoostom in šeststopenjskim ročnim in sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom, uporablja sklopki s hidravličnim aktiviranjem, da do 100 odstotkov razpoložljivega navora motorja dodeli kolesu z boljšim oprijemom in tako izniči vrtenje koles v prazno. Rezultat je večja dinamičnost in znatno zmanjšanje podkrmiljenja pri pospeševanju v ovinkih in iz njih.

 

Sistem, ki hitreje poseže in je natančnejši od tradicionalne mehanske zapore diferenciala, lahko glede na podatke pogonskega sklopa in senzorjev dinamike vozila že preventivno prilagodi razporeditev navora in s postopno zaporo diferenciala prefinjeno prilagodi zmogljivost.

 

Petvratne različice Focusa ST so opremljene s tehnologijo stalnega nadzora blaženja, ki vsaki dve milisekundi preveri vzmetenje, krmiljenje in zavore, da s prilagoditvijo blaženja zagotovi izjemno kakovost in dinamiko vožnje. Sistem ima tri prednastavljene stopnje blaženja, ki podpirajo izbrani vozni način Focusa ST: ena je za načina Slippery/Wet (spolzko/mokro) in Normal, druga za način Sport in tretja, ki zagotovi do dvakrat večjo odpornost na navpične obremenitve kot v načinu Sport, za način Track (dirkališče).*

 

Focus ST zagotavlja tudi večjo moč za ustavljanje kot Focus RS prejšnje generacije, za to pa skrbita sprednja koluta s premerom 330 mm, v vsakem sprednjem zavornem sedlu pa sta dva bata s premerom 44 mm. Da je zagotovljen še bolj povezan, samozavesten in dosleden občutek pri zaviranju, je uporabljen dovršen električni zavorni ojačevalnik, ki hitreje vzpostavi zavorni tlak in lahko za optimalno zmogljivost pri zaviranju v voznem načinu Track razvije silo 0,7 g ali več.

 

Povsem novi Focus ST je že ob začetku prodaje na voljo v različicah s petimi vrati in kot karavan, poganja ga lahko 2,3-litrski bencinski EcoBoost z 280 KM ali 2,0-litrski dizelski EcoBlue s 190 KM, oba pa dopolnjuje šeststopenjski ročni menjalnik. Od jeseni 2019 bo za obe karoserijski izvedbi z 2,3-litrskim motorjem EcoBoost na voljo tudi sedemstopenjski samodejni menjalnik.

 

Povsem novega Focusa ST bodo proizvajali v Fordovi tovarni v Saarlouisu v Nemčiji, v kateri so z naložbo 600 milijonov evrov zagotovili najboljšo možno izdelavo in kakovost izdelkov.

Dokumenti

Ford Focus ST 2019

Tehnični podatki