Summit motors Ljubljana - Ford

Arhiv novic

Ford bo na dogodku ‘Go Further’ predstavil novo generacijo svojih elektrificiranih vozil, v kateri bosta tudi Fiesta in Focus EcoBoost Hybrid

27.03.2019

Köln, 26. marec 2019 Ford bo 2. aprila na posebnem dogodku ‘Go Further’ v Amsterdamu predstavil svojo vizijo nove dobe mobilnosti, katere del so tudi obsežna elektrifikacija modelov ter novosti s področja gospodarskih vozil in SUV-jev.

 

Stevenu Armstrongu, podpredsedniku skupine in predsedniku za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko pri družbi Ford Motor Company, se bo pri predstavitvi novosti in modelov, med katerimi je tudi pestra družina rešitev s področja elektrificiranih pogonskih sklopov za Fordova vozila, pridružila vodstvena ekipa vključno s prihodnjim predsednikom Forda Evropa Stuartom Rowleyem.

 

Ta nova generacija pametnih vozil za pameten svet bo prispevala k čistejši in tišji prihodnosti ter bo tudi elektrificiranim vozilom vtisnila vrednote Fordove znamke: zanesljivost, dostopnost in nadvse zabavno vožnjo.

 

Ford je objavil, da bosta naslednje leto na voljo Fiesta in Focus EcoBoost Hybrid z novo 48-voltno ‘blago hibridno’ (mild-hybrid) tehnologijo, kar bo Fordu pomagalo zagotoviti eno najobsežnejših in najprepričljivejših ponudb modelov, prednosti elektrifikacije pa bodo tako na voljo še večjemu številu uporabnikov.

 

“Naša nova Fiesta in Focus EcoBoost Hybrid sta primera Fordove zavezanosti k zagotavljanju novih, okoljsko trajnostnih vozil, dovršenih tehnologij in cenjenih storitev za naše stranke, poleg tega pa bomo naslednji teden v Amsterdamu in pozneje predstavili še veliko drugih primerov,” je povedal Armstrong. “Po najboljših močeh smo razvili pogonska sklopa s tehnologijo ‘mild-hybrid’ za dva med našimi najbolj priljubljenimi modeli, ki bosta pomagala uporabnikom prihraniti kar nekaj denarja, obenem pa bosta ostala zvesta Fordovi filozofiji zabavne vožnje.”

 

Elektrificirana Fiesta in Focus

Fiesta EcoBoost Hybrid in Focus EcoBoost Hybrid bosta opremljena z dovršeno arhitekturo ‘mild-hybrid’ za še varčnejšo porabo goriva, obenem pa bosta z dodatno močjo in odzivnostjo poskrbela tudi za značilno Fordovo izkušnjo zabavne vožnje.

 

Namesto standardnega alternatorja je vgrajen integriran zaganjalnik/generator, ki ga poganja jermen (BISG), in omogoča zajem energije med zaviranjem in vožnjo s potisnim hodom ter njeno shranjevanje za polnjenje 48-voltnega litij-ionskega zračno hlajenega paketa baterij.

 

BISG deluje tudi kot motor in je brezhibno povezan s trivaljnim 1,0-litrskim motorjem z notranjim zgorevanjem EcoBoost*, ki ga odlikuje nizko trenje, s shranjeno energijo pa zagotavlja pomoč pri navoru med običajno vožnjo in pri pospeševanju ter poganja električne dodatne naprave vozila.

 

Električna pomoč pri navoru zagotavlja poskočnejšo in odzivnejšo zmogljivost še posebej v nizkem območju vrtljajev motorja, da je vozna izkušnja še bolj prilagodljiva in povezana. BISG je Fordovim inženirjem z odpravljanjem ‘turbo-luknje’ omogočil tudi povečanje moči 1,0-litrskega EcoBoosta z večjim turbopolnilnikom.

 

“Naš 1,0-litrski EcoBoost je že dokazal, da lahko varčna poraba in zmogljivost hodita oziroma vozita z roko v roki. Tehnologija EcoBoost Hybrid zagotavlja še višjo raven te izkušnje,” pravi Roelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa. “Prepričani smo, da bo uporabnike navdušil uglajen in nadvse hiter razvoj moči naših pogonskih sklopov EcoBoost Hybrid, veseli pa bodo tudi manj pogostih obiskov bencinskih črpalk.”

 

Poleg Fieste EcoBoost Hybrid in Focusa EcoBoost je bil letos predstavljen tudi novi karavan Mondeo Hybrid s povsem hibridno arhitekturo, ki s prefinjeno bencinsko-električno vozno izkušnjo predstavlja privlačno alternativo dizelskim pogonom. Mondeo Hybrid je edini popolni hibrid v karavanski karoserijski izvedbi v segmentu velikih družinskih avtomobilov.

 

Ford uvaja tudi rešitve s tehnologijo ‘mild-hybrid’ za izboljšanje učinkovitosti porabe goriva pri dostavnikih Transit z nosilnostjo dve toni in Transit Custom ter pri kombijih z osmimi/devetimi sedeži Tourneo Custom, ki bodo naprodaj v drugi polovici letošnjega leta.

 

Ford je letos objavil, da bo za vsakega od modelov v svoji ponudbi, ki bodo sledili novemu Focusu, razvil tudi eno ali več elektrificiranih različic. Napoved vključuje tako nove modele kot nove različice obstoječih vozil. Kupci bodo lahko izbrali tehnologijo ‘mild-hybrid’, povsem hibridni pogon, priključni hibridni pogon ali povsem baterijski električni pogon modelov od Fieste do Transita.

 

Dogodek ‘Go Further’ se bo začel 2. aprila ob 16.15h po srednjeevropskem času in si ga bo možno ogledati v živo ali naknadno s predvajanjem na naslovu www.gofurtherlive.com. Sporočila za javnost, fotografije, videoposnetki in gradiva za medije bodo na voljo na naslovu  gofurther.fordpresskits.com.

 

 

# # #

 

  • Fiesta EcoBoost Hybrid: predvideni izpusti CO2 od 112 g/km, poraba goriva od 4,9 l/100 km
  • Focus EcoBoost Hybrid: predvideni izpusti CO2 od 106 g/km, poraba goriva od 4,7 l/100 km
  • Mondeo Hybrid Wagon: izpusti CO2 od 101 g/km, poraba goriva od 4,4 l/100 km
  • Transit EcoBlue Hybrid: predvideni izpusti CO2 od 144 g/km, poraba goriva od 7,6 l/100 km
  • Transit Custom EcoBlue Hybrid: predvideni izpusti CO2 od 139 g/km, poraba goriva od 6,7 l/100 km
  • Tourneo Custom EcoBlue Hybrid: predvideni izpusti CO2 od 137 g/km, poraba goriva od 7,0 l/100 km

 

*Navedena poraba goriva, izpusti CO2 in doseg z električnim pogonom so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EC) 692/2008. Poraba goriva in izpusti CO2 veljajo za različico vozila in ne za posamezno vozilo. Uporaba standardnih testnih postopkov omogoča primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. Poleg učinkovitosti na porabo goriva/energije, izpuste CO2 in doseg z električnim pogonom vplivajo tudi način vožnje in drugi netehnični dejavniki. CO2 je glavni toplogredni plin, ki povzroča globalno ogrevanje.

 

Od 1. septembra 2017 se v skladu z zadnjo različico uredbe (EU) 2017/1151 za določena nova vozila uporablja homologacija s svetovno usklajenim preskusnim postopkom za lahka vozila (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure – WLTP), ki je nov in bolj realistični preskusni postopek za merjenje porabe goriva in izpustov CO2. Od 1. septembra 2018 bo WLTP povsem zamenjal novi evropski vozni cikel (New European Drive Cycle – NEDC), trenutni preskusni postopek. V času opuščanja NEDC je vzpostavljena primerjava med podatki o porabi goriva in izpustih CO2 pri ciklu WLTP in pri ciklu NEDC. Ker je prišlo do spremembe nekaterih elementov preskusov, lahko pride do odstopanj v primerjavi s prejšnjimi podatki o porabi in izpustih, kar pomeni, da bo lahko imel isti model vozila drugačno porabo in izpuste CO2.

Prenesi vsebino