Summit motors Ljubljana - Ford

Arhiv novic

Ford bo v Frankfurtu predstavil za Evropo pripravljeni model Edge ter podrobne načrte za rast ponudbe športnih terencev in vozil s štirikolesnim pogonom; v Evropo prihaja še več SUV-jev

08.09.2015

8. september 2015 – Ford Evropa je danes objavil načrte za razširitev svoje palete modelov in povečanje prodaje v hitro rastočem segmentu športnih terencev v Evropi ter znatno povečanje razpoložljivosti štirikolesnega pogona (AWD) v celotni ponudbi svojih modelov.

 

Z začetkom naslednjega leta Ford načrtuje uvedbo pet povsem novih ali preoblikovanih vozil, ki se bodo v naslednjih treh letih pomerila v segmentu manjših in večjih športnih terencev v Evropi. Kot prvi prihaja Edge, večji SUV, ki se bo z evropskimi specifikacijami predstavil na Avtosalonu v Frankfurtu.

 

Ford v Evropi do konca leta 2016 načrtuje prodajo 200.000 SUV-jev – v primerjavi z letom 2013 pomeni to povečanje za 200 odstotkov. Po napovedih podjetja za analize v avtomobilski panogi IHS lahko pričakujemo rast prodaje SUV-jev z 20 odstotkov skupne prodaje osebnih vozil v letu 2014 na 27 odstotkov leta 2020.

 

“Globalno je bil Ford desetletja na čelu proizvodnje SUV-jev, zdaj pa je poskrbel še za evropsko paleto z elegantnim oblikovanjem, dinamičnostjo osebnih vozil in varčno porabo goriva, kar so ključni dejavniki priljubljenosti športnih terencev v Evropi,” je povedal Jim Farley, predsednik in izvršni direktor Forda Evropa. “Z rastjo povpraševanja po SUV-jih se bo širila tudi Fordova ponudba – od robatih terencev, ki pripeljejo kamorkoli, do športnih modelov v skladu z urbanim življenjskim slogom.”

 

Ford bo še letos dopolnil priljubljeni model Kuga – kupcem bodo na voljo nove barve in Fordove tehnologije za povezave SYNC 2 z 8-palčnim barvnim zaslonom na dotik. V pripravi je tudi znatno izboljšana različica modela EcoSport, kompaktnega športnega terenca, ki bo na voljo brez rezervnega kolesa na prtljažnih vratih in z dodatno nadgrajeno prefinjeno notranjostjo, večjo zmogljivostjo in izrazitejšo vozno dinamiko. Novi različici modelov Kuga in EcoSport bosta razstavljeni v Frankfurtu.

 

S popolno paleto modelov, v katero so vključeni Explorer, Kuga in EcoSport, pozneje pa se jim bodo pridružile še druge novosti, je Ford pripravljen tudi na rast prodaje SUV-jev v Rusiji.

 

Gonilna sila s preloma tisočletja

Nova raziskava pod Fordovim pokroviteljstvom* je pokazala, da so SUV-ji izjemno zaželeni med mladimi milenijske generacije (generacije Y), starimi od 17 do 34 let, kar kaže, da bo povpraševanje po športnih terencih v Evropi še večje, ko bodo prišli v 'zlato dobo' za nakup prvega novega avta.

 

‘Milenijci’ sestavljajo 24 odstotkov odrasle evropske populacije. Rezultati ankete so odkrili, da bi vsak četrti pripadnik te generacije v Evropi ob nakupu vozila v naslednjem letu razmišljal o športnem terencu.

 

Mladi iz te skupine so pogosteje izbrali športne terence zaradi občutka moči med vožnjo, videza vozila, v katerem bodo opaženi, športnih lastnosti in zabavne vožnje, ki presega vse druge tipe vozil – vse to so ugotovili v vodilnem svetovalnem podjetju za strateške raziskave Benenson Strategy Group.

 

“Raziskava je odkrila dve pomembni točki – razcvet SUV-jev v Evropi ni muha enodnevnica in mladi niso tako protislovni glede lastništva vozila, kot menijo nekateri – še posebej glede športnih terencev,” je povedal Roelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa. “Tako z racionalnega kot s čustvenega zornega kota številni mladi kupci v Evropi na SUV-je gledajo kot na popolno izbiro zase.”

 

Globalni zagon SUV-jev

Ford ima bogato dediščino pri športnih terencih in bogato ponudbo na trgih po vsem svetu, saj njegovo paleto sestavljajo modeli EcoSport, Edge, Everest, Expedition, Explorer in Escape. Športni terenci so v letu 2013 predstavljali 23 odstotkov Fordove globalne prodaje, kar šest odstotkov več kot leto pred tem (17 odstotkov leta 2012).

 

Po Fordovih predvidevanjih bodo SUV-ji do konca desetletja predstavljali 29 odstotkov globalne Fordove prodaje, k temu pa bo največ prispevalo večje povpraševanje v Evropi in na Kitajskem. Tržni delež SUV-jev v Evropi se je med letoma 2008 in 2013 povečal 7 9 na 19 odstotkov, na Kitajskem pa se je v enakem obdobju povečal s 7 na 17 odstotkov.

 

Vzpon štirikolesnega pogona

Ford hitro širi tudi svojo paleto modelov s štirikolesnim pogonom, ki so v Evropi čedalje bolj priljubljeni. S prihodom modela Edge in povsem novega športnega Focusa RS v začetku naslednjega leta, bo Ford nudil pogon na vsa kolesa (AWD) oziroma štirikolesni pogon (4WD) z osmimi modeli – kar pomeni skoraj 50 odstotkov celotne palete –, medtem ko so bili leta 2012 na voljo samo trije modeli s tovrstnim pogonom.

 

Ford pričakuje, da se bo v Evropi prodaja vozil s štirikolesnim pogonom s 46.000 vozil leta 2014 povečala na 70.000 vozil leta 2016 – povečanje za 50 odstotkov.

 

“Ford kupcem nudi ustrezno tehnologijo štirikolesnega pogona za njihova vozila in njihova življenja,” je povedal Joe Bakaj, podpredsednik razvoja izdelkov pri Fordu Evropa. “Naš inteligentni pogon AWD preveri pogoje na cestišču večkrat v sekundi in zagotovi izboljšan oprijem natančno tam in takrat, ko je to potrebno. Fordov športni pogon AWD v novem Focusu RS omogoča osupljivo vožnjo skozi ovinke in vodenje do skrajnih možnosti. Robati sistem 4WD v Fordu Rangerju obvlada težavno delo in grobe terene.”

 

Novi SUV Edge bo serijsko opremljen s Fordovim inteligentnim pogonom AWD, ki vsakih 16 milisekund izmeri oprijem pnevmatik vozila na cestišču in zagotavlja brezhiben prehod med pogonom na sprednji kolesi in zmogljivostjo pogona AWD za zagotavljanje zanesljivejšega oprijema še posebej na spolzkih podlagah. Inteligentni pogon AWD je na voljo tudi s Kugo, povsem novim Galaxyjem, Mondeom in S‑MAX-om med osebnimi ter Transitom med gospodarskimi vozili.

 

Povsem novi Ford Focus RS uvaja Fordov športni pogon AWD z dinamičnim nadzorom vektorjem navora za zagotavljanje nove ravni vrhunskega vodenja in užitka pri vožnji.

 

Pickup Ford Ranger vozniku omogoča izbiro pogona 4WD z dvostopenjskim prenosom, voznik pa lahko z gumbom na sredinski konzoli pri hitrosti do 120 km/h preklaplja med pogonom na zadnji kolesi in pogonom 4WD z višjo stopnjo prenosa.

 

# # #

  

V anketi, ki jo je naročil Ford, je sodelovalo po 1000 odraslih, starih 17 let in več v vsaki od naslednjih držav: Franciji, Nemčiji, Italiji, Španiji in Veliki Britaniji.

Prenesi vsebino