Summit motors Ljubljana - Ford

Arhiv novic

Ford se leta 2016 vrača v Le Mans: Ford GT bo obeležil 50. obletnico zmage iz leta 1966

12.06.2015
  • Ford se vrača v Le Mans, saj se bo povsem novi superšportnik Ford GT leta 2016 pomeril v LM GTE Pro razredu in tako obeležil 50-letnico Fordove skupne zmage.
  • Ford bo z novim programom sodeloval na dirkah v prvenstvih FIA World Endurance Championship in TUDOR United SportsCar Championship z dvema ekipama Chip Ganassi Racing s Felixom Sabatesom in štirimi vozili.
  • Ford GT je vzorčni primerek aerodinamike in lahke konstrukcije iz ogljikovih vlaken, poganja pa ga novi Fordov motor EcoBoost® V6 z dvojnim turbopolnilnikom, najzmogljivejši proizvodni EcoBoost doslej.

 

Le Mans, Francija, 12. junij 2015 – Ford je danes objavil, da se vrača na eno najbolj prestižnih avtomobilskih dirk na svetu, nanjo pa se bo podal z novim dirkalnikom Ford GT, ki temelji na povsem novem vrhunskem superšportniku, ki bo naprodaj naslednje leto.

 

Dirkalnik Ford GT se bo naslednje leto udeležil dirke 24 ur Le Mansa – po mnenju mnogih je to Grand Prix v vzdržljivosti in učinkovitosti. Kot so razkrili danes na slavni progi v Le Mansu v Franciji, se bo Ford GT pomeril v razredu GT-Endurance legendarne 24-urne vzdržljivostne dirke za profesionalne ekipe in voznike (LM GTE Pro).

 

S tekmovalno različico bodo preverili inovacije povsem novega superšportnika Ford GT, ki so ga predstavili januarja. Tako proizvodna različica kot dirkalnik bosta na voljo leta 2016, ob 50. obletnici legendarne uvrstitve dirkalnikov Ford GT na 1., 2. in 3. mesto dirke 24 ur Le Mansa leta 1966. Ford je v Le Mansu zmagal tako 1867, 1968 in 1969 leta.

 

“Ko so dirkalniki GT40 tekmovali v Le Mansu v šestdesetih letih prejšnjega stoletja, si je Henry Ford II nadvse prizadeval dokazati, da lahko Ford premaga legendarne proizvajalce dirkalnikov za vzdržljivostne dirke,” je povedal Bill Ford, izvršni predsednik družbe Ford Motor Company. “Še vedno smo izjemno ponosni na štiri zaporedne zmage na teh legendarnih dirkah, isti duh, ki je vzpodbudil inovativnost prvega dirkalnika Ford GT, pa je še vedno gonilna sila podjetja.”

 

Novi dirkalnik Ford GT bo sodeloval na vseh dirkah prvenstev FIA World Endurance Championship in TUDOR United SportsCar Championship v letu 2016, tekmovalni krst pa ga čaka januarja 2016 na dirki Rolex 24 v Daytoni na Floridi. Upravljanje Fordovih ekip je prevzelo moštvo Chip Ganassi Racing with Felix Sabates (CGRFS). Dirke v Le Mansu se nameravata s štirimi avti. Imena voznikov bodo objavili pozneje.

 

Povsem novi Ford GT je vrhunski izdelek novega oddelka Ford Performance, ki je zadolžen za zagotavljanje inovacij z udejstvovanjem v avtomobilskem športu.

Z načrtom uvesti več kot 12 novih športnih modelov do leta 2020 bo oddelek Ford Performance dosežke na dirkah in strokovno znanje uporabil za hitrejši prenos inovacij na izbrane športne avtomobile in zmogljive dele, da bi tako najnovejše tehnologije končno prišle na vrsto v celotni Fordovi paleti modelov.

 

Fordu segment športnih vozil omogoča poslovno rast, saj uporabniki povprašujejo po vozilih z nadvse učinkovito porabo goriva, napredno tehnologijo in izjemno vozniško izkušnjo. V paleti modelov oddelka Ford Performance so Ford GT, Focus RS, F-150 Raptor, Shelby GT350 in Shelby GT350R ter Focus ST in Fiesta ST.

 

“Ford ostaja globalno osredotočen na tri prednostne naloge – hitrejše uresničevanje načrta En Ford, strastno zagotavljanje odličnih izdelkov in uvajanje inovacij v vsa področja poslovanja,” je povedal Mark Fields, predsednik in izvršni direktor družbe Ford Motor Company. “S povezavo vseh treh smo ustvarili novega Forda GT. Naša bogata zgodovina sodelovanja v avtomobilskem športu nas je naučila, da so dirke v svetovnem merilu odličen inkubator za nadaljnje inovacije.”

 

Dirkalnik Ford GT je opremljen s številnimi inovacijami, ki po Fordovem prepričanju ne bodo zagotovile le konkurenčnega nastopa v LM GTE Pro, temveč bodo doprinesle k prepoznavanju odličnosti v vseh Fordovih modelih. Med njimi so ukrepi za vrhunsko aerodinamiko, ki zagotavlja izjemen potisk vozila ob podlago ter poskrbi za izboljšano stabilnost in zmanjšanje zračnega upora, napredni kompozitni materiali z ogljikovimi vlakni za osupljivo togo in obenem lahko podvozje ter moč in učinkovitost EcoBoost tehnologije.

 

“Ko smo razvili Forda GT, nam je bilo v hipu jasno, da je pred nami avto, s katerim se lahko Ford vrne v svet dirk GT,” je povedal Raj Nair, podpredsednik skupine Ford Motor Company za globalni razvoj izdelkov. “Verjamemo, da bodo napredna aerodinamika, majhna masa in moč motorja EcoBoost poskrbeli za uspešen ponovni nastop dirkalnika Ford GT na globalnem odru.”

 

Pridruženi Fordovi partnerji pri projektu so Multimatic Motorsports, Roush Yates Engines, Castrol, Michelin, Forza Motorsport, Sparco, Brembo in CGRFS. Ford in Multimatic sta poskrbela za oblikovne prilagoditve in obsežno testiranje, Ganassi pa je sodeloval pri razvoju. Roush Yates podpira razvoj 3,5-litrskega motorja EcoBoost, najmočnejši EcoBoostov motors do sedaj.

 

Leta 2014 so 3,5-litrski motor V6 EcoBoost prvič uporabili na dirkah v prvenstvu TUDOR United SportsCar Championship. Od takrat je Ford v navezi s CGRFS osvojil pomembne skupne zmage, vključno z dirkama 12 ur Sebringa in Rolex 24 v Daytoni. Poleg izjemnega uspeha s športnimi avtomobili so Ganassijeve ekipe osvojile pomembne zmage na dirkah Daytona 500, Brickyard 400 in Indianapolis 500.

 

“Zmagovali smo na dirkah in prvenstvih, a se nismo še nikoli pomerili na Le Mansu,” je povedal lastnik ekipe Chip Ganassi. “Ko se je ponudila priložnost, da ob 50-letnici ene najbolj opevanih zmag v dirkaški zgodovini nastopimo na največjem odru svetovnega avtomobilskega športa s povsem novim Fordom GT, smo se takoj odločili za sodelovanje. Nam to predstavlja poseben izziv? Zagotovo, a zlepa ne bi mogli najti boljšega partnerja, kot je Ford.”

Prenesi vsebino