Summit motors Ljubljana - Ford

Arhiv novic

Ford Transit Custom dopolnjuje vodilno vlogo z edinstvenim modelom PHEV in nadgradnjo funkcij; prva predstavitev modela Transit Connect Sport

23.09.2018

21. september 2018 – Fordov Transit Custom s prvo javno predstavitvijo novega modela s priklopnim hibridnim pogonom (PHEV) v proizvodni izvedbi na Salonu gospodarskih vozil IAA v Hannovru utrjuje svoj položaj vodilnega enotonskega dostavnika v Evropi.

 

Transit Custom PHEV je opremljen z naprednim hibridnim pogonskim sistemom, ki zagotavlja vožnjo brez izpustov na razdalji 50 km, za podaljšanje skupnega dosega na 500 km pa poskrbi večkrat nagrajeni 1,0-litrski motor EcoBoost. *

 

Ford je prvi velikoserijski proizvajalec, ki nudi tehnologijo PHEV v tem segmentu trga dostavnih vozil. Tehnologija omogoča polnjenje vozila prek električne vtičnice za vožnjo brez izpustov, kar prispeva k zmanjšanju lokalnih emisij in vozilu omogoča vstop v območja z omejitvami izpustov. Serijska proizvodnja modela PHEV se bo začela v drugi polovici leta 2019.

 

“Transit Custom PHEV na novo piše knjigo pravil za splošno uporabna enotonska dostavna vozila, saj je na voljo vsestransko zmogljiv dostavnik z možnostjo delovanja brez izpustov,” je povedal Ian Porter, glavni programski inženir za Transit Custom pri Fordu Evropa. “Transit Custom PHEV ne pristaja na kompromise, saj nudi enako zmogljivost za prevoz tovora kot dostavnik z dizelskim pogonom in svobodo z dolgimi vožnjami brez potrebe po prekinitvah zaradi polnjenja.”

 

Ford je napovedal tudi večje izboljšave palete modelov Transit Custom, vključno z nadgrajenim 2,0-litrskim dizelskim motorjem EcoBlue v zmogljivejši izvedbi s 185 KM, prvo možnost dizelskega pogona z ‘mehko’ (pomožno) hibridno tehnologijo (mild hybrid – mHEV) v segmentu in funkcije za pomoč vozniku.

 

Brez izpustov. Brez strahu glede dosega.

Transit Custom PHEV uporabnikom zagotavlja izjemno učinkovito porabo goriva in energije ter izjemno prilagodljivost. Napredni hibridni električni pogonski sistem je idealno prilagojen različnim scenarijem od dostav s številnimi postanki do dolgih voženj med gradbišči.

 

Vozilo uporablja konfiguracijo z zaporednim hibridnim pogonom, sprednji kolesi pa ekskluzivno poganja elektromotor in ne motor z notranjim zgorevanjem. Motor napaja kompakten tekočinsko hlajeni 14-kWh paket litij-ionskih akumulatorjev, ki je nameščen pod tovornim dnom, tovrstna namestitev pa je bila skrbno načrtovana, da je uporabnikom na voljo celotna prostornina za tovor standardnega dostavnika Transit Custom, nosilnost pa presega 1000 kg. Kompaktni in varčni 1,0-litrski motor Ford EcoBoost po potrebi zagotavlja dodatno polnjenje akumulatorjev.

Voznik lahko izbira med tremi načini EV ter tako določi način in čas uporabe razpoložljive napolnjenosti električnega akumulatorja:

  • EV Auto (samodejno) – privzeta nastavitev določa način uporabe virov energije
  • EV Now (zdaj) – uporablja samo električni pogon, dokler se akumulator ne izprazni
  • EV Later (pozneje) – sistem vzdržuje trenutno raven napolnjenosti akumulatorja

 

Polnilni priključek v sprednjem odbijaču Transita Custom PHEV omogoča polnjenje prek povezave z vtičnico v gospodinjstvu z napetostjo 240 voltov in tokom 10 amperov – popolna napolnjenost je dosežena v petih urah – ali javno polnilno točko z napetostjo 240 voltov in tokom 16 ali 32 amperov, ki paket akumulatorjev povsem napolni v treh urah.

 

V kabini merilnik moči/polnjenja nadomešča standardni števec vrtljajev, manjši merilnik stanja napolnjenosti akumulatorja pa nadomešča kazalnik temperature hladilne tekočine motorja. Funkcije potovalnega računalnika so posebej prilagojene pogonskemu sklopu PHEV, med instrumenti pa so prikazani tudi načini delovanja EV, opozorila za vzdrževanje in opozorilo, ko je vozilo priključeno na polnilno vtičnico. Statusna vrstica s preostalo razdaljo pri pogonu tako z akumulatorjem kot s podaljševalnikom dosega je vidna na vseh zaslonih s prikazi.

 

Prostorni in praktični novi Transit Custom se uvršča v sam vrh svojega segmenta s prostorom za shranjevanje v notranjosti, povsem novi zasloni in nadzorne plošče pa so zasnovani za boljšo ergonomijo in preprostejšo uporabo. Za modele z višjo stopnjo opreme je na voljo Fordov sistem SYNC 3 z glasovnim upravljanjem komunikacij in sistema za informacije in razvedrilo. Ta vključuje tudi 8-palčni barvni zaslon na dotik, ki podpira kretnje, kot sta ‘ščipanje’ in ‘poteg’.

 

Transit Custom PHEV bo na voljo z različnimi stopnjami opreme in bo nudil tehnologije za pomoč vozniku, vključno z aktivnim parkirnim pomočnikom in pomočjo za ohranjanje voznega pasu, ki sta povezana s serijskim električnim servovolanom, optimalno prilagojenim za vožnjo v mestu in preprosto manevriranje v vrvežu poslovnih okolij.

 

Preverjanje v dejanskih razmerah

Prototipi modela Ford Transit Custom PHEV so vključeni v 12-mesečni preizkus v voznih parkih strank v Londonu in so doslej prevozili več kot 50.000 km, Ford pa je pred nedavnim objavil, da se bodo dodatni preizkusi začeli tudi v Valencii v Španiji. Dostavniki, opremljeni s sistemi za telematiko, med uporabo v gospodarskih voznih parkih (vključno z dostavnimi in gradbenimi podjetji) in flotah vozil javne uprave, kamor sodijo tudi policijska vozila, zbirajo podatke o delovanju in okolju, kot so vzorci polnjenja in voženj ter dejanski doseg izključno z električnim pogonom.

 

Zbrani podatki Fordu pomagajo bolje razumeti možnosti za doseganje optimalnih prednosti hibridnih pogonskih sklopov in raziskovanje vloge, ki jo lahko imajo dostavna vozila s priklopnim hibridnim električnim pogonom pri zagotavljanju čistejšega zraka ob povečanju produktivnosti uporabnikov v mestnih in velemestnih pogojih.

 

Novi dostavnik Transit Custom PHEV je eden ključnih elementov Fordove globalne zaveze k elektrifikaciji, saj so za zagotovitev palete 40 elektrificiranih vozil po vsem svetu – vključno s 16 povsem električnimi vozili – do leta 2022 namenili naložbo v višini 11 milijard dolarjev.

 

Nadgradnje pogonskega sklopa in povezljivosti Transita Custom

Od sredine leta 2019 bo Transit Custom deležen vrste znatnih nadgradenj, ki si jih deli z novim dvotonskim modelom Transita, predstavljenim v Hannovru.

 

Med spremembami, ki so zasnovane za izboljšanje zmogljivosti in zmanjšanje stroškov lastništva, je tudi nadgrajena različica Fordovega 2,0-litrskega dizelskega motorja EcoBlue z optimalno porabo goriva, ki je zdaj na voljo tudi v zmogljivejši izvedbi s 185 KM. Transit Custom kot prvi v segmentu uvaja tudi možnost dizelskega pogonskega sklopa z ‘mehko’ (pomožno) hibridno tehnologijo (mild hybrid – mHEV), ki omogoča še učinkovitejšo porabo goriva in se še posebej izkaže v urbanih okoljih s pogostim ustavljanjem in speljevanjem.

 

Predstavljena je tudi tehnologija z vgrajenim modemom FordPass Connect, ki upraviteljem voznih parkov omogoča izboljšanje uporabe vozil in optimizacijo stroškov delovanja. Obenem za prijetnejšo, preprostejšo izkušnjo lastništva in produktivnega upravljanja vozil omogoča dostop do cele vrste funkcij prek mobilne aplikacije FordPass. Kupci Transita Custom lahko izberejo tudi izboljšano paleto naprednih tehnologij za pomoč vozniku, med katerimi so aktivni parkirni pomočnik, inteligentni prilagodljivi tempomat, pomoč pri ohranjanju voznega pasu in sistem za nadzor mrtvih kotov pri vleki prikolice.

 

Transit Connect v novi športni različici

V Hannovru se prvič predstavlja tudi elegantni novi Transit Connect Sport, ki pritegne pozornost z osupljivim oblikovanjem zunanjosti, posebnimi mat črnimi športnimi progami s srebrnimi ali oranžnimi poudarki in 16-palčnimi platišči iz zlitine v izvedbi Dark Stainless. Ekskluzivni Transit Connect Sport dopolnjuje ponudbo priljubljenih Fordovih dostavnikov v športni različici, kot so Fiesta Van, Transit Courier in Transit Custom Sport.

 

V bogato serijsko opremo kabine so vključeni delno usnjeno oblazinjenje, gumb za zagon Ford Power, dvopodročna samodejna klimatska naprava, tempomat s samodejnim omejevalnikom hitrosti in meglenke s statično osvetlitvijo odcepov.

 

Paleta različic novega Transita Connect je naprodaj od začetka leta 2018, odlikujejo pa jo izboljšani in varčnejši bencinski in dizelski motorji, na voljo pa je tudi napredni osemstopenjski samodejni menjalnik.

 

 

# # #

 

 

* Uradno homologirani podatki o porabi goriva in izpustih CO2 bodo objavljeni pred začetkom prodaje.

Prenesi vsebino