Summit motors Ljubljana - Ford

Arhiv novic

Ford uvaja blago hibridno tehnologijo za učinkovitejšo porabo goriva s Fiesto Van

11.06.2020

Dunton, Velika Britanija – Ford z modelom EcoBoost Hybrid paleti različic Fieste Van dodaja novo elektrificirano različico, ki uporabnikom kompaktnih dostavnikov zagotavlja dostop do inteligente blage hibridne tehnologije.

 

Novo Fiesto Van s Fordovim naprednim 48-voltnim pogonskim sklopom EcoBoost Hybrid bo možno naročiti od avgusta naprej, zasnovana pa je za zagotavljanje odzivne zmogljivosti bencinskega motorja in zmanjšanje stroškov lastnikov in upraviteljev voznih parkov z mestnimi dostavniki.

 

Fordov 1,0-litrski pogonski sklop EcoBoost Hybrid s 125 KM predstavlja privlačno alternativo uporabnikom, ki si želijo voznih lastnosti bencinskega motorja ob izboljšani učinkovitosti porabe goriva z uporabo do 24 Nm električnega navora in večji zmogljivosti, ki jo omogoča do 50 Nm električnega navora v nizkem območju vrtljajev. Fiesta Van EcoBoost Hybrid obenem omogoča neoviran dostop do območij, za katera veljajo omejitve ali celo prepovedi za vozila z dizelskim motorjem. Blagi hibridni sistem ne vpliva na prostor za tovor, ki tako z 1,0 m3 ostaja neokrnjen v vseh dimenzijah, nosilnost pa znaša 531 kg.

 

“Nova Fiesta Van EcoBoost Hybrid je Fordov najnovejši korak pri ponudbi dragocenih elektrificiranih možnosti v celotni paleti dostavnih vozil. Napredna in preverjena blaga hibridna tehnologija lastnikom kompaktnih vozil zagotavlja odzivnost pri vožnji in stroškovno učinkovitost pri uporabi,” je povedal Hans Schep, generalni direktor za gospodarska vozila pri Fordu Evropa.

 

Poleg tega Fiesto Van odlikujejo napredna povezljivost in tehnologije za pomoč vozniku, da vedno pravočasno pripelje do cilja in se izogne dragim praskam pri uporabi v neusmiljenem mestnem okolju.

 

Elektrificirani pogonski sklop pomaga varčevati z gorivom

Pogonski sklop Fieste Van EcoBoost Hybrid prinaša podobno tehnologijo, kot jo je leta 2019 uvedel Mednarodni dostavnik leta Transit Custom EcoBlue Hybrid.

 

Namesto standardnega alternatorja vgrajeni integrirani zaganjalnik/generator, ki ga poganja jermen (BISG), omogoča zajem in shranjevanje energije, ki se sicer izgubi pri zaviranju in vožnji s potisnim hodom, za polnjenje 48-voltnega litij-ionskega zračno hlajenega paketa baterij.

 

Zmogljivejši BISG obenem omogoča delovanje sistema Auto Start-Stop Fieste Van EcoBoost Hybrid v širši paleti voznih scenarijev za še večji prihranek goriva, vključno z vožnjo v potisnem hodu do ustavljanja, ko se hitrost zmanjša pod 25 km/h in celo ko je vozilo v prestavi in je pritisnjena stopalka sklopke.

 

BISG deluje tudi kot motor in je povezan z motorjem vozila, s shranjeno energijo pa zagotavlja pomoč pri navoru med običajno vožnjo in pri pospeševanju ter poganja električne dodatne naprave vozila.

 

Inteligentni blagi hibridni sistem s samodejnim uravnavanjem nenehno nadzira način uporabe vozila, da presodi, kdaj in kako intenzivno naj polni akumulator za optimalno korist ter kdaj naj uporabi v baterijskem akumulatorju shranjeno energijo za zmanjšanje obremenitve bencinskega motorja.

 

Tehnologija prispeva k varčni porabi goriva, ki znaša od 4,1 l/100 km, in izpustom CO2 od 93 g/km po NEDC (5,1 l/100 km in 115 g/km po WLTP) – v primerjavi z nehibridnim modelom je učinkovitost porabe goriva izboljšana za do 6 odstotkov (po NEDC).1

 

Pogonski sklop Fieste Van EcoBoost Hybrid obenem deluje s tehnologijo za izklop valja, ki poveča učinkovitost porabe s samodejnim izklopom enega od valjev, ko za vožnjo ni potrebna popolna zmogljivost motorja, na primer pri potisnem hodu ali umirjeni vožnji brez obremenitev. Sistem lahko za povsem neokrnjeno zmogljivost in prefinjenost valj izklopi ali ponovno vklopi v samo 14 milisekundah.

 

Fiesta Van EcoBoost Hybrid je na voljo v različicah Trend in Sport ter nadomešča izvedbo z 1,5‑litrskim motorjem TDCi s 85 KM. Na voljo je tudi nehibridni pogon z 1,0-litrskim motorjem EcoBoost s 125 KM in šeststopenjskim ročnim menjalnikom; poraba tega modela znaša od 4,2 l/100 km, izpusti CO2 pa od 97 g/km po NEDC (5,1 l/100 km in 117 g/km po WLTP).

 

Tehnologije za večjo produktivnost

Notranjost Fieste Van EcoBoost Hybrid je odlično prilagojena sodobni poslovni uporabi. Vozniki, ki za načrtovanje poti, sledenje pošiljkam in posodabljanje informacij uporabljajo mobilne naprave, bodo s pridom uporabili združljivost z vmesnikoma Apple CarPlay in Android Auto™ – ta je brezplačno vključena v serijski sistem za komunikacije in razvedrilo SYNC 3.2

 

SYNC 3 dopolnjuje 8-palčni sredinski zaslon na dotik, ki omogoča upravljanje s kretnjami, kot sta povečevanje z ‘raztegom’ in pomikanje po prikazih s potegom, odlikuje pa ga tudi nov vmesnik z večjimi gumbi za še bolj intuitivno in preprosto uporabo.

 

Serijsko vgrajeni modem FordPass Connect3 omogoča povezavo z internetom za izboljšanje produktivnosti, saj lahko uporabniki vzpostavijo mobilno dostopno točko Wi-Fi, lastnik pa lahko za spremljanje varnosti, zaščite in učinkovitosti delovanja uporabi aplikacijo FordPass Pro.4

 

Tehnologije, med katerimi so tudi pomoč pri preprečevanju trka z aktivnim zaviranjem,5 opozarjanje na prečni promet z aktivnim zaviranjem5 in Fordov sistem za ohranjanje voznega pasu5, lahko pomagajo vozniku Fieste Van, da se izogne trčenju z drugimi vozili, pešci in kolesarji ali vsaj zmanjša posledice neizogibnega trčenja. Aktivni tempomat s prepoznavanjem prometnih znakov z omejitvijo hitrosti5 lahko vozniku prihrani stroške zaradi prevelike hitrosti. Tehnologija lahko prilagodi hitrost vozila v skladu z veljavno omejitvijo, saj sistem prepozna znake ob cesti in nad njo.

 

Izpopolnjena paleta različic Fieste Van vključno z novim modelom EcoBoost Hybrid uvaja izboljšave zunanjosti, med katerimi so tudi novi reflektorski žarometi LED, ki so del serijske opreme različice Trend, in nadgrajeni projektorski žarometi LED za različico Sport. Obe različici odlikujejo tudi nova platišča: Trend ima 16-palčna jeklena platišča, Sport pa 17-palčna platišča s sedmimi kraki iz lahke zlitine.

 

V sklopu Fordove palete gospodarskih vozil je možno v ponudbi posebnih možnosti za vozila naročiti različne barve in pakete zunanje opreme, ki najbolje ustrezajo individualnim zahtevam podjetja.

 

Fiesta Van EcoBoost Hybrid se pridružuje Fordovi obsežni paleti elektrificiranih gospodarskih vozil z blagim hibridnim in priključnim hibridnim pogonom. V lanskem letu je Ford z modeli Transit, Transit Custom in Tourneo Custom EcoBlue Hybrid z 48-voltnim blagim hibridnim pogonom dopolnil ponudbo, v kateri sta tudi Transit Custom in Tourneo Custom Plug-In Hybrid s priključnim hibridnim pogonom.

 

# # #

 

1Navedena poraba goriva/energije, izpusti CO2 in doseg z električnim pogonom so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropske uredbe (EC) 715/2007 in uredbe (EU) 2017/1151. Za določena nova vozila uporablja homologacija s svetovno usklajenim preskusnim postopkom za lahka vozila (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure – WLTP), ki je nov in bolj realistični preskusni postopek za merjenje porabe goriva in izpustov CO2. Od 1. septembra 2018 je začel WLTP zamenjevati novi evropski vozni cikel (New European Drive Cycle – NEDC), prejšnji preskusni postopek. V času opuščanja NEDC je vzpostavljena primerjava med podatki o porabi goriva in izpustih CO2 pri ciklu WLTP in pri ciklu NEDC. Ker je prišlo do spremembe nekaterih elementov preskusov, lahko pride do odstopanj v primerjavi s prejšnjimi podatki o porabi in izpustih, kar pomeni, da bo lahko imel isti model vozila drugačno porabo in izpuste CO2.

 

2 Ne vozite, ko vas nekaj moti. Kadar je mogoče, uporabljajte glasovne sisteme; ne uporabljajte ročnih naprav med vožnjo. Nekatere funkcije so morda zaklenjene, ko je vozilo v prestavi. Niso vse funkcije združljive z vsemi telefoni.

 

3 Funkcije potrebujejo aktivacijo ali nastavitev.

 

4 FordPass Pro App, je združljiv le z določenimi telefoni, in je na voljo s prenosom podatkov. Sporočila in podatki se pojavijo (prenos podatkov je lahko plačljiv).

 

5 Asistenčne funkcije so namenjene le za pomoč vozniku in ne nadomeščajo njegove pozornosti, presoje ter odgovornosti za upravljanje in nadzor vozila.

 

Prenesi vsebino