Summit motors Ljubljana - Ford

Arhiv novic

Ni časa za preoblačenje med telovadnico in avtom? Fordov ‘Robutt’ (‘ritbot’) preverja, ali sedeži zaradi znoja ne trpijo preveč

08.01.2019

  • Robotska zadnjica simulira pregretega voznika, ki večkrat vstopa v avto in izstopa iz njega, ter tako zagotovi, da bodo sedeži v novih Fordovih vozilih ohranili odličen videz tudi po večletni uporabi
  • Robot z vzdevkom ‘Robutt’ (‘ritbot’) posnema dejanja osebe, ki se po obisku telovadnice, teku v parku ali po igranju nedeljske nogometne tekme odpravi domov, kjer se bo oprhala
  • Testiranje predstavlja zgoščeno 10-letno uporabo, ‘Robutt’ pa v treh dneh 7500-krat sede, se odrine s sedeža in se zasuka na njem

 

Köln, 8. januar 2019 – Redno obiskovanje telovadnice oziroma fitnesa, treningi ali vztrajanje pri teku so pogosto na seznamu novoletnih zaobljub.

Bolj redki pa bodo želeli ali mogli skočiti pod prho, preden se po rekreaciji z avtom odpeljejo proti domu.

Ford si prizadeva, da vsi ti koristni napori ne bi bili katastrofalna novica za sedeže v vašem avtu, pri tem pa si pomaga z robotiziranim simulatorjem zadnjice, poimenovanim ‘Robutt’ (‘ritbot’).

Simulator so najprej uporabljali, da bi zagotovili vzdržljivost materialov za Fordove sedeže pri več desetletij dolgi redni ‘suhi’ rabi in obrabi, inženirji pa so zdaj razvili še robota, ki preverja, kaj se dogaja, ko preznojeni vstopimo v vozilo.

“Avtomobili so del našega vsakdanjega življenja in v tem letnem času to še posebej velja tudi za rekreacijo,” je povedal Florian Rohwer, razvojni inženir v laboratoriju za karoserijo in podvozje pri Fordu Evropa. “Robot ‘Robutt’ je odličen način, da preverimo, ali bodo sedeži videti odlično tudi po dolgih letih uporabe”

Pri preverjanju odpornosti na znoj ‘ritbot’ simulira desetletje uporabe avtomobila v samo treh dneh, saj robot 7500-krat sede, se odrine s sedeža in se zasuka na njem. Zadnjica, ki temelji na merah večjega človeka, je ogreta na 36 °C in navlažena s 450 mililitri vode.

Testiranje sedežev s simulatorjem ‘Robutt’ so uvedli leta 2018 za Fiesto, zdaj pa ga uvajajo za vsa Fordova vozila v Evropi.

Prenesi vsebino

Ogled video vsebine

Video 1