Summit motors Ljubljana - Ford

Arhiv novic

Povsem novi Galaxy je najnovejši Ford z inteligentnim štirikolesnim pogonom

07.05.2015
  • Fordov povsem novi enoprostorec Ford Galaxy je prvič na voljo tudi z inteligentnim štirikolesnim pogonom, ki zagotavlja boljši oprijem in prenos moči na podlago.
  • Inteligentni štirikolesni pogon stalno meri oprijem pnevmatik vozila in v hipu izračuna, kdaj in kam prenesti navor motorja.
  • Ford povečuje število modelov, ki so na voljo z inteligentnim štirikolesnim pogonom – med njimi so SUV Kuga, povsem novi Mondeo, S-MAX, letos pa sledi še razkošni SUV Edge.
  • Galaxyja je mogoče naročiti z opremo Ambiente, Trend in Titanium.
  • Sedemsedežni enoprostorec nudi razkošno in varno potovanje s praktičnimi inovacijami, vrhunsko prefinjenostjo in naprednimi tehnologijami za pomoč vozniku.


Ljubljana, 07. maj 2015 – Družba Ford Motor Company je nedavno sporočila, da bo povsem novi Galaxy na voljo tudi s štirikolesnim pogonom.

 

Fordov sistem inteligentnega štirikolesnega pogona zagotavlja izboljšan oprijem in prenos moči na podlago z brezhibnim prehodom med pogonom na sprednji kolesi in zmogljivim štirikolesnim pogonom, ki poskrbi za večjo varnost še posebej na spolzkem in drsečem cestišču.

 

Z merjenjem oprijema pnevmatik na cestišču vsakih 16 milisekund – dvajsetkrat hitreje, kot pomežiknemo – lahko sistem dodeli do 100 odstotkov navora motorja sprednjim ali zadnjim kolesom, potrebne prilagoditve pa opravi v samo 100 milisekundah. S posredovanjem navora samo tistim kolesom, ki in ko ga lahko najbolj koristno uporabijo, inteligentni štirikolesni pogon v primerjavi s sistemi stalnega štirikolesnega pogona le minimalno vpliva na porabo goriva in izpuste CO2.

 

“Številne družine po vsej Evropi so odraščale z Galaxyjem. Uporabniki cenijo možnost prevoza sedmih potnikov s prvorazrednim udobjem in varnostjo ter izjemno vsestranskost, s katero vsakič znova prijetno preseneti,” je povedal Roelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa. “Povsem novi Galaxy zdaj zagotavlja še večjo brezskrbnost z inteligentnim štirikolesnim pogonom, ki z aktivnim optimalnim oprijemom poskrbi za še bolj prijetna in prefinjena potovanja.”

 

Tehnološko naprednega Galaxyja s sedmimi sedeži so prvič “razkrili” aprila letos – kar na prikolici med vožnjo – z neverjetno ekshibicijo, ki jo je izvedel iluzionist Darcy Oake.

 

Ford povečuje število modelov z inteligentnim štirikolesnim pogonom, ki ga je v Evropi uvedel SUV Kuga, zdaj pa sta lahko z njim opremljena tudi povsem nova Mondeo in S-MAX, pozneje letos pa bo na voljo tudi z razkošnim športnim terencem, modelom Edge.

 

Boljši oprijem na zahtevo
Inteligentni štirikolesni pogon povsem novega Galaxyja je stalno vključen. Njegova glavna naloga pri majhnih hitrostih je izboljšanje prenosa moči na podlago. Če je na primer sprednji del vozila na poledenelem cestišču, zadnji pa ne, lahko sistem štirikolesnega pogona pošlje ves navor pogonskega sklopa zadnjim kolesom, zato je moč na voljo tam, kjer jo voznik izkoristi.

 

Ko hitrost preseže 30 km/h, nastavitve inteligentnega štirikolesnega pogona izboljšajo občutek pri vožnji, vodenje in odzivnost ter pri tem uporabijo informacije nadzora karoserije, zavornega sistema, menjalnika in električnega servovolana. S posredovanjem navora zadnjim kolesom pri hitri vožnji skozi ovinke sistem pomaga zmanjšati podkrmiljenje – situacije, ko vozilo zaradi vztrajnosti sili naravnost, namesto da bi sledilo voznikovi načrtovani poti.

 

“Inteligentni štirikolesni pogon poseže, ko je to potrebno, zato lahko pomaga voznikom Galaxyja pri iskanju oprijema v zimskih pogojih in izboljšanju značilne limuzinske vozne dinamike s kar se da majhnim vplivom na porabo goriva in brez zmanjšanja prefinjenosti. Vozniki Galaxyja z inteligentnim štirikolesnim pogonom lahko vlečejo tudi prikolice z maso do 2000 kilogramov,” je povedal Ulrich Koesters, direktor linije modela pri Fordu Evropa.

 

Inteligentni štirikolesni pogon je na voljo s povsem novim Galaxyjem z 2,0-litrskim dizelskim motorjem TDCi s 150 KM in šeststopenjskim ročnim menjalnikom ter z 2,0-litrskim motorjem TDCi s 180 KM in šeststopenjskim samodejnim menjalnikom PowerShift. Galaxyja lahko poganjata tudi različica 2,0-litrskega motorja TDCi s 120 KM in Fordov novi 2,0-litrski biturbo dizelski motor TDCi z 210 KM, ki navdušuje z izboljšano odzivnostjo in 450 Nm navora od 2000 vrtljajev v minuti naprej.

 

Med bencinskimi motorji sta tudi Fordov novi varčni 1,5-litrski EcoBoost s 160 KM in 2,0-litrski EcoBoost z 240 KM, celotna paleta motorjev za Galaxyja pa z izpusti CO2 od 129 g/km* ter podporo pametnega regenerativnega polnjenja, sistema Auto-Start-Stop in aktivne maske pred motorjem izpolnjuje zahteve emisijskega standarda Euro 6.

 

Potovanje v prvem razredu
Ford je danes objavil tudi cene za povsem novega Galaxyja, ki ga je možno naročiti z opremo Ambiente, Trend in Titanium. Povsem novi Galaxy s prepoznavnimi poudarki najnovejšega Fordovega oblikovalskega jezika, med katere sodijo dovršena maska in vitki žarometi, navduši s sedmimi sedeži polne velikosti, praktičnimi inovacijami, vodilno prefinjenostjo v svojem razredu in naprednimi tehnologijami za pomoč vozniku.

 

Galaxy družinam omogoča preprosto prilagajanje zahtevam po prevozu večjega števila oseb ali večje količine prtljage, saj je kot prvi v tem segmentu na voljo s funkcijo za dvig sedežev v tretji vrsti s preprostim pritiskom na gumb. Za večje udobje voznika in sovoznika poskrbita sprednja Fordova sedeža z vsestransko oporo, na voljo pa je tudi masažna funkcija. Potniki v zadnjem delu vozila bodo uživali v lahkotni in tihi vožnji ter dodatnem prostoru, za kar ima zaslugo zadnje vzmetenje z integralnim členom. V primerjavi s prejšnjo različico Galaxya imajo potniki na sedežih v drugi in tretji vrsti do 10 mm več prostora za glavo, v tretji vrsti pa je med drugim do 40 mm več prostora za glavo kot pri ključnih tekmecih.

 

Povsem novi Galaxy vozniku v mestu in na avtocestah pomaga z naprednimi tehnologijami, med katerimi so tudi:

  • Inteligentni omejevalnik hitrosti, ki zaznava prometne znake in z dušilno loputo prilagaja hitrost, da voznik spoštuje omejitve in se izogne kaznim
  • Pomoč za preprečevanje trčenja z zaznavanjem pešcev, ki zmanjša stopnjo nekaterih vrst čelnega trčenja z vozili in pešci ali pomaga vozniku, da se trčenju povsem izogne
  • Tehnologija dolgih luči brez bleščanja s prilagodljivimi žarometi LED, ki zaznava druga vozila in z zasenčenjem prepreči slepljenje nasproti vozečih voznikov, obenem pa zagotovi maksimalno osvetlitev drugih območij
  • Sprednja kamera z deljenim prikazom, ki pri vožnji iz parkirnega mesta ali na slabo preglednih odcepih poveča voznikovo vidno polje; sistem vključuje kamero z zajemom v kotu 180 stopinj, nameščeno na sprednjem delu Galaxyja, slika pa je prikazana na 8 palčnem zaslonu na dotik z visoko ločljivostjo v sredinski konzoli

 

Galaxy s tehnologijo Fordovega prilagodljivega krmiljenja, ki prilagaja krmilno razmerje glede na hitrost in zagotavlja optimalno manevriranje in natančnost, poskrbi za novo raven za ta model značilne limuzinske vozne dinamike.

 


 

* Navedena poraba goriva in izpusti CO2 so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropske uredbe (EC) 715/2007 in (EC) 692/2008. Poraba goriva in izpusti CO2 veljajo za različico vozila in ne za posamezno vozilo. Uporaba standardnih testnih postopkov omogoča primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. Poleg učinkovitosti na porabo goriva in izpuste CO2 vplivajo tudi način vožnje in drugi netehnični dejavniki. CO2 je glavni toplogredni plin, ki povzroča globalno ogrevanje. Rezultati se lahko zaradi različnih določil voznih ciklov in predpisov na teh trgih razlikujejo od podatkov o porabi goriva v drugih delih sveta.

Prenesi vsebino