Summit motors Ljubljana - Ford

Arhiv novic

Trpežni novi Ford Ranger se v Frankfurtu prvič predstavlja Evropi

10.09.2015

10. september 2015 – Fordov trpežni in pametni novi pickup Ford Ranger se pred začetkom prodaje, ki je predviden za konec leta 2015, premierno predstavlja Evropi z drznim novim videzom, vrhunskimi tehnologijami in varčnejšo porabo goriva.

 

V Frankfurtu razstavljeni Wildtrak, paradni konj med različicami Rangerja, predstavlja novo raven tega pickupa z ekskluzivnimi zunanjimi oblikovnimi potezami, unikatno notranjostjo in vznemirljivo novo posebno barvo Pride Orange.

 

“Z osupljivim novim Wildtrakom iz vrha ponudbe zagotavlja novi Ford Ranger uporabnikom nepremagljivo kombinacijo zmogljivega štirikolesnega pogona, izjemnega sloga in vrhunskih funkcij, kot so povezave s sistemom SYNC 2,” je povedal Roelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa. “Ranger je pripravljen na vse izzive – odlikujejo ga varčna poraba, zmogljivost pri vleki, izjemna nosilnost in možnost bredenja čez najglobljo vodo v tem razredu.”

 

Od prve uvedbe konec leta 2011 je trenutni Ford Ranger zabeležil izjemno rast prodaje. Leta 2014 je bilo na Fordovih 20 tradicionalnih evropskih trgih** skupaj prodanih 21.600 vozil, kar za več kot dvakrat presega prodajo v letu 2012, v prvih osmih mesecih leta 2015 pa je kupce našlo 16.700 Rangerjev – nadaljnje povečanje za 36 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem prejšnjega leta. Ranger je osvojil prestižni naziv “Mednarodni pickup leta 2013” in novi model se bo naslednji mesec ponovno boril za ta naziv.

 

 

Wildtrak – vrhunski Ranger

Ranger Wildtrak potrjuje status vrhunskega Rangerja z unikatno temno sivo kovinsko barvo nove trapezoidne maske s prepoznavnimi navzven zamaknjenimi stranicami. Za drzen in športen videz so s to barvo poudarjeni tudi zunanji ogledali, kljuke, bočne prezračevalne šobe, vodila prostora za tovor in zadnje luči.

 

Med drugimi ekskluzivnimi oblikovnimi elementi novega Wildtraka so pravokotne meglenke, edinstven športni lok, strojno obdelana 18-palčna platišča iz lahke zlitine in drzne grafične oznake, ki skupaj odražajo neustrašnost in pripravljenost Wildtraka na pustolovščine. Wildtrak izstopa iz množice tudi z značilno posebno kovinsko barvo Pride Orange.

 

V vozilu je oranžna barva uporabljena za poudarke, ki osupljivo sodobni, skoraj limuzinski notranjosti dodajo občutek športnosti. Izrazit vodoravni žarek, ki se razteza od voznikovih do sovoznikovih vrat, poudarja širino kabine ter obdaja sklop instrumentov z dvobarvnimi digitalnimi prikazi in 8-palčni zaslon na dotik. Na dotik mehek zgornji del armaturne plošče s poudarjenim oranžnim šivom kokpitu doda vrhunski občutek, obrobe prezračevalnih šob pa krasi samosvoje kromiranje.

 

Novi Wildtrak je opremljen tudi z unikatnimi sedeži z drznimi grafičnimi elementi in oranžnimi šivi, ki združujejo čvrstost, trpežnost in športnost. Voznikov sedež je električno nastavljiv v osmih smereh.

 

Izboljšani dizelski motorji za izjemno učinkovito porabo goriva

Novi Ranger navdušuje z izjemno varčno porabo. Učinkoviti pogoni – dopolnjeni s tehnologijo Auto-Start-Stop, novim končnim prestavnim razmerjem in električnim servovolanom – zagotavljajo zmanjšanje porabe za do 17 odstotkov.

 

Izboljšana paleta dizelskih pogonov vključuje različici Fordovega najsodobnejšega 2,2-litrskega motorja TDCi s 130 KM in s 160 KM – različici v predhodniku sta razvili 125 in 150 KM – ter zmogljivi petvaljni 3,2-litrski motor TDCi z 200 KM. Na voljo sta šeststopenjski ročni in samodejni menjalnik, kupci pa lahko izbirajo med štirikolesnim in dvokolesnim pogonom. Wildtrak je serijsko opremljen s štirikolesnim pogonom.

 

Vse različice novega Rangerja imajo znatno izboljšano porabo, posebej pa izstopa model s 160 KM, ki ga odlikujejo manjši stroški uporabe, saj znaša poraba samo 6,5 l/100 km pri izpustih CO2 171 g/km – pri predhodniku je znašala poraba 7,8 l/100 km, izpusti CO2 pa 206 g/km.

 

Ford Ranger ostaja eden najzmogljivejših pickupov v svojem razredu. Z največjo globino bredenja v razredu, ki znaša do 800 mm, in odmikom od tal 230 mm je zasnovan in izdelan za lahkotno obvladovanje ekstremnih terenov. S pristopnim kotom 28 stopinj in izstopnim kotom 25 stopinj se lahko vozniki novega Rangerja samozavestno lotijo strmih ovir na poti.

 

Robustno razdelilno gonilo z elektronskim nadzorom omogoča voznikom modelov s štirikolesnim pogonom, da kar med vožnjo s stikalom na sredinski konzoli preklopijo med pogonom na dve ali na vsa štiri kolesa z višjim prenosom. Za navor pri manjši hitrosti ali dodatno zaviranje pri strmem spustu po zahtevnem terenu je na voljo štirikolesni pogon z nižjim prenosom. Elektronska blokada zadnjega diferenciala pomaga izboljšati oprijem v zahtevnih pogojih. Vse te prednosti za terensko vožnjo dopolnjujeta tudi zmogljivost za vleko prikolice z maso do 3500 km in izjemna nosilnost.

Napredne možnosti povezav in tehnologije za pomoč vozniku

Vrsta vrhunskih tehnologij pomaga vozniku novega Rangerja, da ostane povezan in ohrani nadzor, vključno s Fordovim sistemom povezav z glasovnim upravljanjem SYNC 2, pri katerem obarvani koti 8-palčnega zaslona na dotik pomagajo pri preprostejši navigaciji v menijih.

 

Za zagotavljanje izjemnega udobja in priročnosti je na voljo paleta tehnologij za pomoč vozniku, kot so opozorilo na zapuščanje voznega pasu, pomoč pri ohranjanju voznega pasu, prilagodljivi tempomat z opozorilom na oviro pred vozilom, pomoč pri parkiranju s tipali na sprednji in zadnji strani vozila, kamera s prikazom območja za vozilom in serijski sistem za nadzor stabilnosti s preprečevanjem prevračanja in nadzorom zanašanja prikolice.

 

Med pametnimi tehnologijami so še:

  •         Pomoč pri speljevanju na strmini, ki pomaga vozniku samozavestno speljati naprej ali vzvratno, ko vozilo miruje na klancu
  •         Nadzor spuščanja po strmini, ki s sistemom za nadzor zdrsa pomaga pri vožnji s konstantno hitrostjo navzdol po strmih terenih
  •         Prilagodljivi nadzor obremenitve, ki prilagodi elektronski nadzor stabilnosti glede na obremenitev vozila
  •         Pomoč pri zaviranju v sili, ki zagotovi dodaten tlak v zavornem sistemu za povečanje zavorne sile pri hitrem pritisku na zavorno stopalko v nujnih primerih

 

“Novi Ranger Wildtrak je idealna izbira za uporabnike, ki iščejo sebi primerno pustolovščin željno vozilo,” je povedal de Waard. “To je najbolj čvrst, pameten in drzen Wildtrak, kar smo jih izdelali doslej.”

 

# # #

 

* Navedena poraba goriva in izpusti CO2 so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropske uredbe (EC) 715/2007 in (EC) 692/2008. Poraba goriva in izpusti CO2 veljajo za različico vozila in ne za posamezno vozilo. Uporaba standardnih testnih postopkov omogoča primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. Poleg učinkovitosti na porabo goriva in izpuste CO2 vplivajo tudi način vožnje in drugi netehnični dejavniki. CO2 je glavni toplogredni plin, ki povzroča globalno ogrevanje. Rezultati se lahko zaradi različnih določil voznih ciklov in predpisov na teh trgih razlikujejo od podatkov o porabi goriva v drugih delih sveta.

 

** Ford Evropa v poročilo vključuje prodajo na 20 glavnih evropskih trgih, na katerih ima prodajne zastopnike. V 20 evropskih trgov so vključene naslednje države: Avstrija, Belgija, Češka republika, Danska, Finska, Francija, Grčija, Irska, Italija, Madžarska, Nemčija, Nizozemska, Norveška, Poljska, Portugalska, Romunija, Španija, Švedska, Švica in Velika Britanija.

 

Prenesi vsebino