Summit motors Ljubljana - Ford

Arhiv novic

Učinkoviti in prefinjeni povsem novi Ford Edge dopolnjuje Fordovo paleto SUV-jev in modelov s štirikolesnim pogonom, v kateri sta tudi izboljšana Kuga in EcoSport

10.09.2015

10. september 2015 – Na Avtosalonu v Frankfurtu se prvič predstavlja povsem novi Ford Edge z evropsko specifikacijo, tretje poglavje v načrtu razširitve ponudbe športnih terencev (SUV) družbe Ford Motor Company v Evropi. Odlikovala ga bo varčna poraba, izpusti CO2 bodo pod 150 g/km, proizvodnja za evropske trge pa se bo začela v zadnjem delu letošnjega leta.

 

Prestižni Edge z vrhunsko tehnologijo in prefinjenostjo se bo pridružil Kugi in EcoSportu iz razreda srednje velikih in kompaktnih športnih terencev, skupaj pa bodo odgovorili na rastoče povpraševanje kupcev SUV-jev v Evropi. Ford pričakuje, da bo leta 2016 v Evropi prodal 200.000 SUV-jev, kar v primerjavi z letom 2013 pomeni povečanje prodaje za 200 odstotkov.

 

“Povsem novi Ford Edge z našimi naprednimi dizelskimi motorji s tehnologijo Auto-Start-Stop navdušuje z varčno porabo goriva in majhnimi izpusti CO2,” je povedal Roelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa. “Povpraševanje kupcev po SUV-jih in vozilih s štirikolesnim pogonom, kot je naš novi Edge, je tako veliko, da v naslednjih treh letih načrtujemo uvedbo petih novih vozil, ki se bodo pomerila v segmentu manjših in večjih športnih terencev.”

 

Prodajni saloni že sprejemajo naročila za priljubljeno Ford Kugo z novo opremo, ki vključuje tudi sistem povezav SYNC 2 z 8-palčnim zaslonom na dotik, nadgradnjo notranjosti in nove zunanje barve. Ford EcoSport je posodobljen z dovršenimi slogovnimi potezami, izboljšano vozno dinamiko in novo opremo za še več udobja in priročnosti.

 

Povsem novi prestižni Ford Edge

Elegantni in dovršeni veliki SUV Ford Edge bo v Evropi na voljo z 2,0-litrskim dizelskim motorjem TDCi s 180 KM in šeststopenjskim ročnim menjalnikom ali z 2,0-litrskim dizelskim bi‑turbo motorjem TDCi z 210 KM in šeststopenjskim samodejnim menjalnikom PowerShift. Oba pogona bosta s podporo tehnologije Auto-Start-Stop delovala s porabo 5,8 l/100 km in izpusti CO2 149 g/km.

 

Edge bo serijsko opremljen s Fordovim inteligentnim štirikolesnim pogonom (AWD), ki zagotavlja brezhiben prehod med pogonom na sprednji kolesi in zmogljivostjo pogona AWD za zagotavljanje zanesljivejšega oprijema še posebej na spolzkih podlagah.

 

Sistem, ki oprijem pnevmatik na cestišču izmeri vsakih 16 milisekund – dvajsetkrat hitreje od enega samega pomežika z očmi – lahko dodeli do 100 odstotkov navora motorja sprednjim ali zadnjim kolesom. Ker zagotavlja dodatni navor samo kolesom, ki in ko ga potrebujejo, inteligentni AWD v primerjavi s stalnim štirikolesnim pogonom (4WD) minimalno vpliva na porabo goriva in izpuste CO2.

 

Povsem novi Edge bo na voljo tudi z novimi Fordovimi tehnologijami, vključno s prilagodljivim krmiljenjem, ki samodejno zagotavlja optimalen odziv krmiljenja glede na hitrost vozila, kar omogoča preprosto manevriranje pri majhnih hitrostih, obenem pa krmiljenje ostane natančno in intuitivno tudi pri veliki hitrosti; naprej usmerjena kamera z deljenim prikazom olajša vožnjo v slabo preglednih križiščih in vključevanje v promet iz parkirnega mesta.

 

Edge bo kot novost v segmentu uvedel tudi pomoč pri preprečevanju trčenja z zaznavanjem pešcev. Ta sistem uporablja kamero in radar, s katerima pri hitrosti od 8 do 180 km/h zaznava vozila in osebe na cestišču pred vozilom. V primeru, da grozi trčenje in se voznik ne odziva na opozorila, sistem samodejno zavira. Ford pričakuje, da bo neodvisna ustanova za varnost v prometu Euro NCAP sistemu podelila najvišjo oceno s petimi zvezdicami.

 

Zvočne lastnosti vetrobranskega stekla in laminirano steklo v voznikovih in sovoznikovih vratih zagotavljajo zaščito pred hrupom. Posebne obloge podvozja in volanskega droga dodatno preprečujejo prenos hrupa v kabino. Vse različice modela Edge so opremljene s Fordovo tehnologijo za aktivno preprečevanje hrupa, ki zazna neželen hrup motorja v kabini in ga izniči z nasprotnimi zvočnimi valovi, ki jih predvaja z zvočnim sistemom vozila.

 

Odlični materiali povsod v notranjosti Edgea zagotavljajo izkušnjo vrhunskega razkošja: oblazinjenje armaturne plošče in sredinske konzole je mehko na dotik, stikala so obdana s sijajnim črnim klavirskim lakiranjem, kljuke vrat, obrobe prezračevalnih šob ter okrasni elementi pokrova predala pred sovoznikom in volana pa so satinirano srebrni. Prostorni Edge potnike razvaja tudi z ogrevanjem in hlajenjem sprednjih sedežev ter z ogrevanjem zadnjih sedežev.

 

“Povsem novi Edge bo zagotavljal več prostora za potnike kot veliki in znatno dražji tekmeci v razredu SUV-jev. Slog in paleta tehnologij za udobje, priročnost in varnost v Edgeu postavljajo izziv najprestižnejšim tekmecem v Evropi,” je dodal de Waard.

 

Nova tehnologija in slog za Kugo

Ford Kuga bo prvič opremljena z naprednim Fordovim sistemom povezav SYNC 2, ki vozniku omogoča upravljanje telefona, sistema za razvedrilo, klimatske naprave in navigacijskega sistema s preprostimi ukazi iz pogovornega jezika.

 

SYNC 2 vključuje 8-palčni barvni zaslon na dotik v sredinski konzoli (diagonala prejšnje različice je merila pet palcev), na katerem je lahko za pomoč pri manevriranju prikazano območje za vozilom, ki ga zajema vzvratna kamera.

 

Sprememba panoramske strehe z možnostjo odpiranja potnikom v Kugi omogoča boljše prezračevanje. Z gumbi daljinskega upravljalnika na ključu jo je možno odpirati in zapirati skupaj s stekli v vratih, kar uporabnikom omogoča, da v poletni vročini s skupnim odpiranjem že pred vstopom ohladijo notranjost vozila. Elegantno notranjost dopolnjuje nova zasnova šob prezračevanja, ki zmanjšuje odsev na steklih. Namesto zunanjih barv Ginger Ale in Panther Black sta zdaj na voljo novi barvi Green Instinct in Shadow Black – prvi v paleti novih vrhunskih Fordovih barv z bisernim učinkom (Mica).

 

Elegantna druga generacija Kuge je ob začetku prodaje leta 2012 v Evropi uvedla Fordov inteligentni štirikolesni pogon in prostoročni pomik prtljažnih vrat, ki jih je mogoče odpreti ali zapreti s preprosim zamahom z nogo pod zadnjim odbijačem.

 

Med tehnologijami za pomoč vozniku nove Kuge so tudi aktivni parkirni pomočnik, nadzor mrtvih kotov, aktivno preprečevanje naleta,pomoč pri ohranjanju voznega pasu, opozarjanje na zapuščanje voznega pasu, samodejno upravljanje dolgih luči, nadzor voznikove zbranosti in prepoznavanje prometnih znakov.

 

Kuga je na voljo s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in samodejnim menjalnikom PowerShift ter paleto naprednih Fordovih motorjev, med katerimi so tudi 2,0-litrski dizelski motorji TDCi s 120, 150 ali 180 KM; izpusti CO2 znašajo od 120 g/km, poraba goriva pa od 4,6 l/100 km. Fordov 1,5-litrski bencinski motor EcoBoost je na voljo s 150 ali 182 KM, izpusti CO2 pa v tem primeru znašajo od 143 g/km pri porabi od 6,2 l/100 km.

 

Ford je od januarja do avgusta 2015 prodal 65.500 Kug, kar v primerjavi z enakim obdobjem leta 2014 pomeni povečanje prodaje za 21 odstotkov.**

 

Izboljšave kompaktnega EcoSporta

Kupci lahko zdaj prvič naročijo kompaktnega EcoSporta brez rezervnega kolesa na prtljažnih vratih.

 

Zasnova nihajnih prtljažnih vrat pri tej različici je spremenjena in z delnim odpiranjem omogoča preprostejši dostop do prtljažnika. Delno usnjeno oblazinjenje sedežev je serijsko vključeno v opremo, vse različice EcoSporta pa so na voljo z zatemnjenimi stekli. Nov zimski paket vključuje ogrevanje vetrobranskega stekla, zunanjih ogledal in sprednjih sedežev, doda pa tudi prezračevalne šobe v tleh pred zadnjimi sedeži, kar potnikom zagotavlja več udobja pri nizkih temperaturah.

 

Preoblikovana notranjost z odličnim usnjenim oblazinjenjem volana, ogleno črnim spodnjim delom armaturne plošče, sredinsko konzolo in oblazinjenjem vrat navduši s sodobnim, še bolj prestižnim občutkom. Osvetlitev instrumentov je zdaj mogoče prilagajati, merilniki pa imajo kromirane obrobe, usklajene s stikali za električni pomik stekel.

 

Modeli EcoSporta, opremljeni s Fordovim sistemom povezav z glasovnim upravljanjem SYNC, imajo v sredinsko konzolo vgrajen 4-palčni barvni zaslon. Položaj ročice ročne zavore je pri vseh modelih EcoSporta optimalno prilagojen za preprostejši doseg in uporabo.

 

Debelejši izolacijski materiali v vratih in armaturni plošči ter izboljšana tesnila ob stopalkah zagotavljajo manj hrupa in tresljajev, zato so vožnje v prefinjeni notranjosti še tišje. Motor in menjalnik sta prilagojena tako, da nudita večji navor pri nižjih vrtljajih in boljše vozne lastnosti.

 

Vozna dinamika EcoSporta je znatno izboljšana, saj so na Fordovem testnem poligonu Lommel z 80 kilometri prog, ki vključujejo natančne replike dejanskih cestišč iz vse Evrope, razvojniki poskrbeli za kar nekaj posegov.

 

Še bolj tog torzijski prečnik omogoča večji nadzor nad nagibanjem karoserije, spremenjene nastavitve vzmeti in blažilnikov pa izboljšajo blaženje. Za 10 mm manjši odmik od tal zniža EcoSportovo težišče, kar omogoča boljše vodenje, elektronski nadzor stabilnosti in servovolan pa sta posebej prilagojena evropskim cestam.

 

1,5-litrski motor TDCi zdaj razvije 95 KM, kar pomeni pet KM več kot prej, in porabi 4,4 l/100 km pri izpustih CO2 115 g/km. Poraba 1,0-litrskega EcoBoosta s 125 KM znaša 5,4 l/100 km pri izpustih CO2 125 g/km, 1,5-litrski motor Ti-VCT pa porabi 6,3 l/100 km pri izpustih CO2 149 g/km. Vsi motorji izpolnjujejo zahteve emisijskega standarda Euro 6.

 

“Elegantni in praktični Ford EcoSport uporabnike navdušuje s prilagodljivostjo in varčnostjo, z novimi izboljšavami pa pritegne s še izrazitejšim videzom in občutkom,” je povedal Joe Bakaj, podpredsednik za razvoj izdelkov pri Fordu Evropa. “EcoSporta smo razvili na najzahtevnejših terenih in v neusmiljenih podnebnih razmerah našega planeta, da bi bil še privlačnejša možnost za vse, ki izbirajo v naši rastoči evropski paleti SUV-jev. Ekipa na testnem poligonu v belgijskem Lommelu je dodatno izboljšala vozno dinamiko novega EcoSporta, da bo vožnja po evropskih cestah še bolj zabavna.”

 

Ford je od januarja do avgusta 2015 prodal 22.900 EcoSportov, kar je štirikrat več kot v enakem obdobju leta 2014.

 

Vzpon štirikolesnega pogona

Ford zdaj nudi tehnologijo AWD ali 4WD z osmimi od 17 modelov v svoji paleti osebnih in gospodarskih vozil v Evropi, kar uporabnikom zagotavlja boljšo vozno izkušnjo, boljši oprijem in večje terenske zmogljivosti.

 

Povsem novi Ford Focus RS uvaja Fordov športni pogon AWD z dinamičnim nadzorom vektorjev navora za zagotavljanje nove ravni vrhunskega vodenja in užitka pri vožnji. Dvojni paket sklopk z elektronskim nadzorom na vsaki strani zadnje pogonske enote upravlja s porazdelitvijo navora med sprednjimi in zadnjimi kolesi, obenem pa nadzira porazdelitev navora med kolesoma na zadnji osi – tako zagotavlja zmogljivost “nadzora vektorjev navora”, ki dramatično vpliva na vodenje in stabilnost v ovinkih.

 

Krmilnik v zadnji pogonski enoti stalno prilagaja porazdelitev navora spredaj/zadaj ter med levim in desnim kolesom glede na trenutne razmere pri vožnji, podatke različnih tipal vozila pa nadzira 100-krat v sekundi. Zadnji osi lahko dodeli največ 70 odstotkov navora. Posameznemu zadnjemu kolesu je lahko dodeljeno do 100 odstotkov razpoložljivega navora na zadnji osi.

 

“Ta sistem štirikolesnega pogona predstavlja revolucionarno tehnologijo, ki zagotavlja vrhunsko vodenje in vožnjo skozi ovinke v mejnih pogojih,” je povedal Dave Pericak, direktor Fordovega globalnega športnega programa. “Zlato pravilo, da kombilimuzina s štirikolesnim pogonom ni zabavna za vožnjo, smo poslali na smetišče zgodovine in ustvarili avto, ki bo v enaki meri presenetil in navdušil.”

 

Povsem novi Ford Galaxy, Mondeo in S-MAX so lahko opremljeni z inteligentnim pogonom AWD, ki zagotavlja izboljšan oprijem in lego na cesti z brezhibnim prehodom med pogonom na sprednji kolesi in zmogljivostjo pogona AWD – še posebej na spolzkih podlagah.

 

Za najboljši prenos moči na podlago in vrhunsko dinamiko v razredu je lahko z inteligentnim pogonom AWD opremljen tudi Ford Transit, ki nudi možnost izbire načina z zaporo AWD za optimalen oprijem v ekstremnih pogojih.

 

Pickup Ford Ranger je na voljo s pogonom 4WD z dvostopenjskim razdelilnim gonilom in vozniku omogoča, da do hitrosti 120 km/h kar med vožnjo s stikalom na sredinski konzoli preklopi med pogonom na dve ali na vsa štiri kolesa z višjim prenosom. Za navor pri manjši hitrosti ali dodatno zaviranje pri strmem spustu po zahtevnem terenu je na voljo štirikolesni pogon z nižjim prenosom. Elektronska blokada zadnjega diferenciala pomaga izboljšati oprijem v zahtevnih pogojih.

 

Novi Ford Ranger se na avtosalonu v Frankfurtu premierno predstavlja Evropi z drznim videzom, vrhunskimi tehnologijami in naprednimi dizelskimi motorji, ki zagotavljajo izjemno učinkovito porabo goriva, saj je poraba manjša za do 17 odstotkov, izpusti CO2 pa znašajo od 171 g/km.

 

Model Wildtrak, paradni konj med različicami Rangerja, se v Frankfurtu predstavlja z ekskluzivnimi zunanjimi oblikovnimi potezami, unikatno notranjostjo z oranžnimi poudarki in osupljivo novo posebno barvo Pride Orange. Napredne funkcije novega Rangerja vključujejo sistem povezav SYNC 2, pomoč pri ohranjanju voznega pasu in prilagodljivi tempomat.

 

 

# # #

 

 

* Navedena poraba goriva in izpusti CO2 so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropske uredbe (EC) 715/2007 in (EC) 692/2008. Poraba goriva in izpusti CO2 veljajo za različico vozila in ne za posamezno vozilo. Uporaba standardnih testnih postopkov omogoča primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. Poleg učinkovitosti na porabo goriva in izpuste CO2 vplivajo tudi način vožnje in drugi netehnični dejavniki. CO2 je glavni toplogredni plin, ki povzroča globalno ogrevanje. Rezultati se lahko zaradi različnih določil voznih ciklov in predpisov na teh trgih razlikujejo od podatkov o porabi goriva v drugih delih sveta.

 

** Ford Evropa v poročilo vključuje prodajo na 20 glavnih evropskih trgih, na katerih ima prodajne zastopnike. V 20 evropskih trgov so vključene naslednje države: Avstrija, Belgija, Češka republika, Danska, Finska, Francija, Grčija, Irska, Italija, Madžarska, Nemčija, Nizozemska, Norveška, Poljska, Portugalska, Romunija, Španija, Švedska, Švica in Velika Britanija.

Prenesi vsebino