Summit motors Ljubljana - Ford

Zaradi velikega povpraševanja po SUV-jih, gospodarskih vozilih in športnih avtomobilih se je Fordova prodaja novih vozil v januarju povečala za 10 odstotkov

15.02.2016

15. februar 2016 – Zaradi velikega povpraševanja v celotni paleti vozil – vključno s športnimi terenci, gospodarskimi vozili in športnimi avtomobili – sta Fordova skupna prodaja vozil in tržni delež zrasla tudi v januarju.

 

Glede skupne prodaje in prodaje osebnih vozil je bil to za Ford najboljši januar po letu 2012, saj so na 20 tradicionalnih evropskih trgih prodali 96.900 vozil. V primerjavi z januarjem 2015 je bila prodaja večja za skoraj 10 odstotkov in približno 3 odstotne točke nad rastjo v panogi. Fordov tržni delež se je povečal za 0,2 odstotne točke na 7,9 odstotka.

 

Na 50 evropskih trgih je Ford prodal 105.200 vozil – prodajo je povečal za skoraj 9 odstotkov, v panogi pa je rast znašala 3 odstotke. Fordov tržni delež se je povečal za 0,4 odstotne točke na 7,6 odstotka.

 

“Evropska avtomobilska industrija je dobro začela leto, Fordu pa je uspelo preseči to rast predvsem zaradi povpraševanja po naših športnih terencih, gospodarskih vozilih in športnih avtomobilih,” je povedal Roelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa. “Še pomembneje je, da smo tržni delež povečali s prodajo končnim strankam, medtem ko si marsikdo v naši panogi povečuje prodajo z lastnimi registracijami pri trgovcih in prodajo podjetjem za najem vozil.”

 

Fordova prodaja v prodajnih kanalih z večjo vrednostjo se je januarja znatno povečala. Maloprodaja in prodaja kupcem avtoparkov je znašala kar 81 odstotkov Fordove prodaje vozil v januarju – 3 odstotne točke več kot v lanskem januarju in 11 odstotnih točk bolje od povprečja v panogi.

 

Gospodarska vozila:

Januar je bil uspešen mesec za prodajo Fordovih gospodarskih vozil, saj se je prodaja povečala za 7 odstotkov, zasluge pa ima predvsem povpraševanje po novi in razširjeni paleti modelov Transita in pickupu Ranger. Pri prodaji gospodarskih vozil je bil to najuspešnejši januar po letu 2008. Še posebej uspešna sta bila Transit Connect in dvotonski Transit, saj se je njuna prodaja povečala za 28 oziroma 16 odstotkov. Na trgu gospodarskih vozil ima Ford 12,7-odstotni tržni delež.

 

SUV-ji:

Rast prodaje Fordovih SUV-jev se je nadaljevala tudi januarja – kompaktni SUV EcoSport je zabeležil povečanje prodaje za 50 odstotkov, srednje velika Kuga pa za 19 odstotkov. Zaradi čedalje večjega povpraševanja po trenutni ponudbi športnih terencev in ob dejstvu, da v prvi polovici leta 2016 na trg prihaja novi večji SUV Edge, Ford letos v primerjavi z letom 2015 pričakuje rast prodaje SUV-jev za približno 30 odstotkov, prvič pa bi lahko v Evropi presegel tudi prelomnico z 200.000 prodanimi vozili.

 

Športni avtomobili:

Kombinirana prodaja Fordove trenutne palete športnih modelov, ki jo sestavljajo Fiesta ST, Focus ST, Focus ST z dizelskim motorjem in Mustang, se je v primerjavi z lanskim januarjem skoraj potrojila. S prihodom novega Focusa RS Ford letos pričakuje rekordno prodajo svojih športnih modelov v Evropi. V letu 2016 bodo prodali približno 40.000 Fordovih športnikov – 50 odstotkov več kot leta 2015, ki je bilo prav tako uspešno, saj se je prodaja športnih avtomobilov povečala za 61 odstotkov.

 

Napovedi:

Po povečanju tržnega deleža v obeh prejšnjih letih in izboljšanju prodaje vozil za 10 odstotkov v letu 2015 bo Ford v Evropi v letu 2016 uvedel sedem novih in prenovljenih modelov, med katerimi bodo tudi nova Kuga in Edge v segmentu športnih terencev, športni Focus RS, Transit Custom in dvotonski Transit z novim pogonom in tehnologijami ter prenovljeni pickup Ranger.

 

# # #

 

* Ford Evropa v poročilo vključuje prodajo na 20 glavnih evropskih trgih, na katerih ima prodajne zastopnike. V 20 evropskih trgov so vključene naslednje države: Avstrija, Belgija, Češka republika, Danska, Finska, Francija, Grčija, Irska, Italija, Madžarska, Nemčija, Nizozemska, Norveška, Poljska, Portugalska, Romunija, Španija, Švedska, Švica in Velika Britanija.

** Med 50 trgi so poleg zgoraj navedenih 20 tradicionalnih trgov še Turčija, Rusija, Albanija, Andora, Armenija, Azerbajdžan, Belorusija, Bosna in Hercegovina, Bolgarija, Hrvaška, Ciper, Estonija, Gruzija, Gibraltar, Kazahstan, Kirgizistan, Kosovo, Latvija, Litva, Makedonija, Malta, Moldavija, Črna gora, Srbija, Slovaška, Slovenija, Tadžikistan, Turkmenistan, Ukrajina in Uzbekistan. 

Prenesi vsebino