Ford predstavlja odlično Pumo Titanium X z vrhunskim udobjem in priročnostjo v sklopu serijske opreme
Köln, 5. september 2019 – Ford je danes prvič predstavil eleganten in odlično opremljen model Ford Puma Titanium X, vozilo si bo javnost lahko ogledala naslednji teden na avtomobilskem salonu v Frankfurtu.
Pumine odlike športnega terenca v različici Titanium X dopolnjujejo tehnologije za vrhunsko udobje in priročnost, prvič so na voljo tudi sedežne prevleke, ki jih lahko uporabnik odstrani in opere, da prestižna notranjost ostane kot nova, novost v tem segmentu pa so tudi sedeži z masažno funkcijo za vrhunsko udobje na poti.
Med dovršenimi serijsko vgrajenimi tehnologijami so tudi brezžično polnjenje za pametne telefone, prvi prostoročni pomik prtljažnih vrat v tem segmentu in vrhunski zvočni sistem B&O. Puma Titanium X navduši tudi z ekskluzivnimi zunanjimi in notranjimi poudarki ter izdelavo, ki dopolni zapeljivo oblikovanje vozila.
“Tako kot nova Ford Puma ST-Line X, ki smo jo predstavili v prvi polovici leta, ima tudi naša nova Puma Titanium X prav poseben značaj,” je povedal Roelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa. “Serijske tehnologije, običajno rezervirane za velike poslovne avtomobile, poskrbijo za izjemno udobje uporabnikov tega kompaktnega crossoverja.”
Nova Ford Puma združuje osupljivo oblikovanje zunanjosti, največ prostora za prtljago v tem razredu in dovršeno blago hibridno tehnologijo pogonskega sklopa za kupce v Evropi.
Vrhunski slog in oprema
Prestižna serijska oprema prinaša novo raven razkošja v segment kompaktnih crossoverjev in uporabnikom Pume Titanium X zagotavlja doslej nedosegljivo udobje pri vožnji s povišanim voznim položajem in nadvse samozavestno vozno izkušnjo.
Sedežne prevleke je možno odstraniti in očistiti v pralnem stroju, opremljene pa so z elegantnim sistemom zadrg, ki omogoča odstranjevanje z eno roko. Prevleke bodo še posebej cenile družine, saj jih ni bilo še nikoli tako preprosto očistiti, če je otrok polil sok ali si je zadnje sedeže prisvojil domači ljubljenec, notranjost pa bo tako vedno vabljiva z občutkom svežine. Paleta sedežnih prevlek v ponudbi dodatne opreme bo lastnikom zagotovila še več možnosti, da notranjosti vtisnejo svoj osebni pečat.
Med inovacijami na področju namestitve sta tudi masažna sprednja sedeža, ki poskrbita za sprostitev utrujenih mišic in prispevata k še bolj sproščenim potovanjem. Masažno funkcijo električno nastavljivih sedežev upravljamo z gumbom, sistem s tremi mehovi pa omogoča izbiro med tremi nastavitvami intenzivnosti in smerjo vrtenja. Napihljivi mehovi omogočajo postopno prilagoditev zgornjega, srednjega in spodnjega dela naslonjala, da lahko voznik in sovoznik za večje udobje natančno prilagodita svoj sedežni položaj.
V notranjosti Puma Titanium X očara z usnjenim oblazinjenjem volana, okrasnimi ploskvami oboda sklopa merilnikov in instrumentne plošče z videzom lesa ter sodobnimi vstavki iz blaga na notranjih oblogah vrat.
“Želeli smo, da bi se uporabniki Pume Titanium X počutili dobrodošlo in udobno kot doma, zato smo uporabili barve, strukture in izvedbo v notranjosti, ki odražajo domače okolje,” je povedala Sonja Vandenberk, vodja oblikovanja za področje barv in materialov pri Fordu Evropa.
Dovršene serijske tehnologije vozniku in sopotnikom pomagajo, da ostanejo povezani tudi med vožnjo. Blazinica za brezžično polnjenje pod armaturno ploščo omogoča polnjenje združljivih pametnih telefonov brez priklapljanja kablov. da ostaneta oba priključka USB v Pumi prosta.
Med uporabo brezžičnega polnjenja lahko naprave prek Bluetootha ostanejo povezane s serijsko vgrajenim Fordovim sistemom za komunikacije in razvedrilo SYNC 3, tako da lahko voznik Pume upravlja funkcije zvočnega sistema, navigacije in povezanih pametnih telefonov z ukazi iz pogovornega jezika. Združljivost z vmesnikoma Apple CarPlay in Android Auto™ je vključena brezplačno, za resnično bogat zvok pa poskrbi serijski zvočni sistem B&O z 10 zvočniki in močjo 575 vatov – dinamično je uglašen tako, da zagotovi zvočno izkušnjo, ki ne glede na sedež v vozilu objame vse potnike.
Za dodatno udobje in priročnost poskrbijo tudi dvopodročna elektronska klimatska naprava, brisalci z zaznavanjem dežja in zadnji parkirni senzorji.
Zunanjost nove Pume Titanium X privlačnemu sorazmerju in takoj prepoznavnemu obrisu športnega terenca doda samosvoj in karizmatičen pečat. Poudarjene blatnike, za katere ima zasluge optimizacija medosne razdalje in koloteka arhitekture Fordove platforme vozil B, zapolnijo kolesa z ekskluzivnimi 18-palčnimi 10-krakimi platišči iz zlitine v barvi Pearl Grey.
Za poseben značaj Puminega izrazitega sprednjega dela poskrbijo edinstveni črni elementi in kromirane podrobnosti na satovju maske modela Titanium X ter obodi meglenk, vgrajeni v funkcionalne sprednje šobe za dovod zraka.
Enaka izvedba je značilna za bočne obrobe, element zadnjega difuzorja in zaščita podvozja sta kovinsko sive barve. Ohišji ogrevanih zunanjih ogledal sta v barvi karoserije, vanju pa so vgrajeni smerniki in lučka, ki pri odprtih vratih osvetli tla ob vozilu.
Blaga hibridna (mild-hybrid) tehnologija
Uporabniki Pume bodo lahko med prvimi izkoristili prednosti Fordove dovršene blage hibridne arhitekture – ta poveča učinkovitost pri porabi goriva in dopolnjuje vozno dinamiko, ki Pumo uvršča v vrh svojega segmenta.
Hibridna tehnologija EcoBoost izboljša delovanje Fordovega 1,0-litrskega bencinskega motorja EcoBoost z 11,5-kW integriranim zaganjalnikom/generatorjem, ki ga poganja jermen (BISG). Ta omogoča zajem in shranjevanje energije, ki se sicer izgubi pri zaviranju in vožnji s potisnim hodom, za polnjenje 48-voltnega litij-ionskega zračno hlajenega paketa baterij.
BISG deluje tudi kot motor in je brezhibno povezan s trivaljnim motorjem, ki ga odlikuje nizko trenje, s shranjeno energijo pa zagotavlja pomoč pri navoru med običajno vožnjo in pri pospeševanju ter poganja električne dodatne naprave vozila.
Inteligentni ‘blagi hibridni’ (mild-hybrid) sistem, ki je na voljo z motorjema s 125 KM in 155 KM, s samodejnim uravnavanjem s pomočjo v baterijskem akumulatorju shranjene energije zagotovi nadomestni navor – tako zmanjša obremenitev bencinskega motorja in omogoča prihranek do 9 odstotkov goriva (analiza na osnovi cikla WLTP) – ali dodatni navor, ki za optimalno zmogljivost poveča skupni navor pogonskega sklopa.
Tehnologije za večjo samozavest
Med serijskimi tehnologijami za pomoč vozniku, ki poskrbijo, da Puma Titanium X navduši s bolj udobno, preprosto in varno vozno izkušnjo, je tudi Fordov sistem za ohranjanje voznega pasu, izboljšan s funkcijo za zaznavanje roba ceste. Sistem s to funkcijo prepozna prehod med asfaltom in nevozno površino, na primer neutrjeno bankino ali pas z gruščem ali travo, in z navorom krmiljenja prepreči, da bi vozilo zapustilo svoj vozni pas.
Poleg tega serijsko vgrajena pomoč za preprečevanje trčenja z zaznavanjem pešcev prepozna osebe na cesti ali ob njej, ki bi lahko prečkale pot vozila. Sistem je zasnovan za zmanjšanje stopnje nekaterih vrst čelnega trčenja z vozili in pešci, v nekaterih primerih pa lahko vozniku pomaga, da se trčenju celo povsem izogne. Puma je opremljena z izboljšano različico tehnologije, ki s širšim vidnim poljem kamere pomaga bolje slediti premikom pešcev.
Na voljo sta tudi aktivni tempomat s funkcijo Stop & Go, prepoznavanjem prometnih znakov z omejitvijo hitrosti in usmerjanjem v sredino voznega pasu ter funkcija obveščanja o nevarnostih v bližini. To tehnologijo omogoča vgrajeni modem FordPass Connect, voznika pa lahko obvesti, da se bliža nevarni situaciji, tudi če dogodek ni viden zaradi ovinka ali drugih vozil.
“Puma je na voljo s paleto tehnologij, ki je nekaj posebnega v njenem segmentu,” je povedal Norbert Steffens, glavni programski inženir Pume. “Funkcije od brezžičnega polnjenja do samodejnega ustavljanja in speljevanja hitro postanejo nepogrešljiv del življenja uporabnikov, vožnja Pume pa postane lahkotna in intuitivna izkušnja.”
Inovativna praktičnost
Puma ima najprostornejši prtljažnik v svojem segmentu, ki meri kar 456 litrov. Inovativne rešitve za shranjevanje so zasnovane za praktično odpravljanje vsakodnevnih težav pri prevozu.
Ko so sedeži v drugi vrsti plosko zloženi, je možno v prtljažniku shraniti zaboj, dolg 112 cm, širok 97 in visok 43 cm, novi Ford MegaBox, ki so ga razvili, da bi izpolnili pričakovanja uporabnikov glede praktičnega prostora v prtljažniku in jih še presegli, pa zagotavlja globok in vsestranski prostor za shranjevanje, v katerega je možno preprosto odložiti dve torbi za golf v pokončnem položaju.
Druga možnost je uporaba z zaprtim pokrovom, ki omogoča, da skrijete umazano športno opremo ali blatne ribiške škornje. Sintetična obloga in čep za izpust na dnu Fordovega MegaBoxa omogočata preprosto čiščenje z vodo.
Natovarjanje Pume je še preprostejše s tehnologijo prostoročnega pomika prtljažnih vrat, ki jo je Ford kot prvi uvedel v tem segmentu. Za odpiranje prtljažnih vrat zadošča preprost zamah z nogo pod zadnjim odbijačem, v prtljažna vrata pa je vgrajena polica, ki se samodejno umakne, da zagotovi povsem neoviran dostop do zadnjega prostora za natovarjanje.
“Med razvojem smo si zastavili cilj poskrbeti za doslej nedoseženo stopnjo praktičnosti v kompaktni in učinkoviti izvedbi,” je povedal Steffens. “Edinstven Pumin Ford MegaBox in prtljažna polica sta primera inovativnega razmišljanja, s katerim smo dosegli prilagodljivost brez žrtvovanja ekskluzivnega in zapeljivega sloga Pume Titanium X.”
# # #
Android in Android Auto sta blagovni znamki podjetja Google Inc.
- Ford Puma EcoBoost Hybrid s 125 KM, izpusti CO2 od 124 g/km, poraba goriva od 5,4 l/100 km,
- Ford Puma EcoBoost Hybrid s 155 KM, izpusti CO2 od 127 g/km, poraba goriva od 5.6 l/100 km
Navedena poraba goriva, izpusti CO2 in doseg z električnim pogonom so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EC) 692/2008. Poraba goriva in izpusti CO2 veljajo za različico vozila in ne za posamezno vozilo. Uporaba standardnih testnih postopkov omogoča primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. Poleg učinkovitosti na porabo goriva/energije, izpuste CO2 in doseg z električnim pogonom vplivajo tudi način vožnje in drugi netehnični dejavniki. CO2 je glavni toplogredni plin, ki povzroča globalno ogrevanje.
Od 1. septembra 2017 se v skladu z zadnjo različico uredbe (EU) 2017/1151 za določena nova vozila uporablja homologacija s svetovno usklajenim preskusnim postopkom za lahka vozila (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure – WLTP), ki je nov in bolj realistični preskusni postopek za merjenje porabe goriva in izpustov CO2. S 1. septembrom 2018 je začel WLTP nadomeščati novi evropski vozni cikel (New European Drive Cycle – NEDC), ki je bil v veljavi doslej. V času opuščanja NEDC je vzpostavljena primerjava med podatki o porabi goriva in izpustih CO2 pri ciklu WLTP in pri ciklu NEDC. Ker je prišlo do spremembe nekaterih elementov preskusov, lahko pride do odstopanj v primerjavi s prejšnjimi podatki o porabi in izpustih, kar pomeni, da bo lahko imel isti model vozila drugačno porabo in izpuste CO2.