Summit motors Ljubljana - Ford

Ford z naložbo v Argo AI, novo podjetje, ki se ukvarja z umetno inteligenco, utrjuje vodilno vlogo na področju avtonomnih vozil

15.02.2017

15. februar 2017 – Družba Ford Motor Company je objavila, da bo v naslednjih petih letih v podjetje s področja umetne inteligence Argo AI vložila milijardo dolarjev. Naložba bo omogočila razvoj virtualnega vozniškega sistema za Fordovo avtonomno vozilo, ki je predvideno za leto 2021 – v prihodnosti pa ga bo možno licenčno zagotavljati tudi drugim proizvajalcem.

 

Podjetje Argo AI sta ustanovila nekdanja vodilna predstavnika Googla in Uberja, združuje pa najbolj izkušene inženirje, strokovnjake za robotiko in avtonomijo vozil iz Fordovih vrst in drugih podjetij. Ekspertno ekipo za robotiko in umetno inteligenco vodita ustanovitelja podjetja Argo AI Bryan Salesky, izvršni direktor družbe, in Peter Rander, vodja poslovanja. Oba sta študirala na univerzi Carnegie Mellon in delala v laboratoriju za robotiko, pozneje pa sta vodila ekipi za avtonomna vozila pri Googlu (Salesky) in Uberju (Rander).

 

Odločilni dejavnik naslednjega desetletja bo avtomatizacija avtomobila, avtonomna vozila pa bodo imela znatno večji vpliv na družbo, kot ga je imel Fordov tekoči trak pred 100 leti,” je povedal Fordov predsednik in izvršni direktor Mark Fields. “Ford prerašča okvir proizvodnje avtomobilov in postaja mobilnostno podjetje, zato verjamemo, da bo naložba v Argo AI našim delničarjem in vsem soudeleženim zagotovila znatno povečanje vrednosti z utrditvijo Fordove vodilne vloge na področju uvedbe avtonomnih vozil v bližnji prihodnosti in ustvarjanjem tehnologije, ki jo bo mogoče licenčno nuditi tudi drugim.”

 

Ekipi, ki razvija Fordov virtualni vozniški sistem – programsko opremo za strojno učenje, možgane avtonomnega vozila –, se bodo pridružili talenti za robotiko in strokovnjaki podjetja Argo AI. Z inovativnim partnerskim sodelovanjem bodo zagotovili virtualni vozniški sistem za Fordova avtonomna vozila ravni SAE 4.

 

Ford bo še naprej razvijal svojo namensko strojno platformo za avtonomna vozila in skrbel za integracijo sistemov, proizvodnjo, oblikovanje zunanjosti in notranjosti ter upravljanje regulativne politike.

 

Argo AI se bo pridružil pri razvoju programske opreme za Fordova avtonomna vozila, da bi jih lahko čim prej poslali na trg. Okretnost podjetja Argo AI na edinstven način dopolnjuje Fordov obseg ter prednosti tehnološkega ‘startupa’ bogati z izkušnjami in disciplino vodilnega proizvajalca na področju razvoja avtonomnih vozil.

 

“Smo na prelomni točki uporabe umetne inteligence za različne namene, z uspešno uvedbo avtonomnih vozil pa se bo temeljito spremenil način prevoza ljudi in blaga,” je povedal Salesky. “Fordova predanost in vizija prihodnosti mobilnosti nas navdušuje. Verjamemo, da bomo s partnerskim sodelovanjem omogočili hitrejšo komercialno uporabo avtonomnih vozil, širša uporaba pa bo vsem zagotovila dostopno mobilnost.”

 

S sodelovanjem želijo pri Fordu do leta 2021 zagotoviti povsem avtonomno vozilo (SAE 4) za komercialno uporabo v mobilnostnih storitvah.

 

“Fordu sodelovanje z Argo AI zagotavlja pomembno konkurenčno prednost na stičišču avtomobilske industrije in računalniških tehnologij,” je povedal Raj Nair, Fordov izvršni podpredsednik za razvoj izdelkov in vodja tehničnega oddelka. “To odprto sodelovanje presega običajno partnerstvo, saj prednosti hitrega delovanja in okretnost zagonskega podjetja združuje s Fordovimi odlikami, kot so različnim obsegom prilagojene tehnologije, integracija sistemov in dizajn vozil.”

 

Povezavo bo dopolnil tudi oddelek za pametno mobilnost Ford Smart Mobility LLC, ki skrbi za strategijo komercializacije Fordovih avtonomnih vozil. Ta vključuje izbiro avtonomnih vozil za prevoz tovora in ljudi, na primer pri souporabi vozil, nudenju prevoznih storitev in voznih parkih za dostavo paketov.

 

Ford bo glavni vlagatelj v Argo AI. Struktura Argo AI podjetju zagotavlja pretežno neodvisnost pri delovanju. Zaposleni bodo imeli znatne kapitalske deleže v podjetju, kar jim bo omogočalo soudeležbo pri uspehu. V nadzornem odboru Argo AI bo pet članov: Raj Nair, John Casesa, podpredsednik skupine Ford, zadolžen za globalno strategijo, Bryan Salesky, Peter Rander in neodvisni direktor.

 

Milijardo dolarjev vredna naložba v Argo AI bo razporejena čez pet let in je skladna z načrtom dodelitve sredstev za avtonomna vozila, ki so ga objavili septembra lani v sklopu Fordovega dneva investitorjev (Ford Investor Day).

 

Do konca tega leta Argo AI pričakuje, da bo imela ekipa več kot 200 članov, delali pa bodo na sedežu podjetja v Pittsburghu ter glavnih obratih v jugovzhodnem Michiganu in na širšem območju San Francisca v Kaliforniji.

 

Prvotni cilj podjetja Argo AI bo podpora Fordovemu razvoju in proizvodnji avtonomnih vozil. V prihodnosti bo lahko podjetje Argo AI svojo tehnologijo licenčno nudilo tudi drugim podjetjem in sektorjem, ki iščejo avtonomno zmogljivost.

 

 

# # #

 

 O podjetju Argo AI

 

Argo AI je podjetje za umetno inteligenco s sedežem v Pittsburghu, ustanovljeno pa je bilo za delo na področju enega največjih izzivov pri uporabi računalniške znanosti, robotike in umetne inteligence: avtonomnih vozilih. Z inženirskimi vozlišči v Pittsburghu, jugovzhodnem Michiganu in na širšem območju San Francisca v Kaliforniji podjetje načrtuje, da bo imelo do konca leta 2017 več kot 200 zaposlenih. Za več informacij o podjetju Argo AI in njegovem delu obiščite spletno stran www.argo.ai.

 

Dejavniki tveganja:

Izjave o prihodnjem delovanju v tej objavi temeljijo na Fordovih trenutnih pričakovanjih glede razvoja dogodkov. Dejanski rezultati lahko odstopajo zaradi tveganj, negotovosti in drugih dejavnikov, vključno s sprejemom novih ali obstoječih izdelkov ali storitev, ki ne dosega pričakovanega, neuspešnosti pri doseganju pričakovane rasti, odkritju napak pri vozilih, kar povzroči zamude pri uvedbi novih modelov, vpoklicne kampanje ali povečane garancijske stroške, uvedbo strožjih varnostnih, emisijskih, s porabo goriva ali drugimi pogoji povezanih zakonov, ki povzročijo večje stroške, odhodke in/ali omejitve prodaje ter tveganji s področja kibernetske varnosti. Za dodatne informacije glejte člen 1A v Fordovem poročilu 10-K za leto 2016.

 

Prenesi vsebino