Summit motors Ljubljana - Ford

Nova raziskava je pokazala, da nas čaka razcvet trga SUV-jev v Evropi, ko bo milenijska generacija v ‘zlati dobi’ za nakup prvega avtomobila

08.09.2015

7. september 2015 – Vse kaže, da je generacija uporabnikov iPhoneov tudi generacija uporabnikov SUV-jev.

 

Nova raziskava pod pokroviteljstvom družbe Ford Motor Company je pokazala, da so SUV-ji izjemno zaželeni med mladimi milenijske generacije (generacije Y), starimi od 17 do 34 let, kar kaže, da bo povpraševanje po športnih terencih v Evropi še večje, ko bodo prišli v 'zlato dobo' za nakup prvega novega avta.

 

Mladi iz te skupine so pogosteje izbrali športne terence zaradi občutka moči med vožnjo, videza vozila, v katerem bodo opaženi, športnih lastnosti in zabavne vožnje, ki presega vse druge tipe vozil – vse to so ugotovili v vodilnem svetovalnem podjetju za strateške raziskave Benenson Strategy Group.

 

Za pripadnike milenijske generacije se mora avto popolnoma ujemati z življenjskim slogom in polovica jih je prepričanih, da to vlogo SUV opravi veliko bolje od drugih tipov vozil.

 

“Raziskava je odkrila dve pomembni točki – razcvet SUV-jev v Evropi ni muha enodnevnica in mladi niso tako protislovni glede lastništva vozila, kot menijo nekateri – še posebej glede športnih terencev,” je povedal Roelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa. “Tako z racionalnega kot s čustvenega zornega kota številni mladi kupci v Evropi na SUV-je gledajo kot na popolno izbiro zase.”

 

‘Milenijci’ sestavljajo 24 odstotkov odrasle evropske populacije. Rezultati nove ankete so odkrili, da bi vsak četrti pripadnik te generacije ob nakupu vozila v naslednjem letu razmišljal o športnem terencu.

 

Po napovedih podjetja za analize v avtomobilski panogi IHS lahko pričakujemo rast prodaje SUV-jev z 20 odstotkov skupne prodaje osebnih vozil v letu 2014 na 27 odstotkov leta 2020.

 

Raziskava, v kateri je sodelovalo 5000 odraslih iz Francije, Nemčije, Italije, Španije in Velike Britanije*, je pokazala tudi:

  • 54 odstotkov pripadnikov milenijske generacije verjame, da so SUV-ji boljši za mestno vožnjo ali podeželje od vseh drugih tipov vozil
  • 52 odstotkov pripadnikov milenijske generacije verjame, da so v SUV-ju varnejši kot v kateremkoli drugem tipu vozila
  • 84 odstotkov pripadnikov milenijske generacije verjame, da so SUV-ji v zadnjih petih letih postali varčnejši in do okolja prijaznejši
  • 52 odstotkov pripadnikov milenijske generacije, ki namerava kupiti SUV, je prepričanih, da samo ta tip vozila odraža čvrstost in življenjski slog ter obenem razumsko in čustveno privlačnost hkrati

 

“Narašča trend uporabnikov, ki iščejo večnamensko rešitev – pa naj bo to pametni telefon, ki jim služi kot fotoaparat, glasbeni predvajalnik ali žepna svetilka, ali avto, ki zagotavlja varčen prevoz in zanesljiva potovanja z družino na pustolovščine ob koncu tedna,” je povedal de Waard.

 

Ford bo naslednji teden na Avtosalonu v Frankfurtu prvič pokazal za Evropo pripravljen model večjega športnega terenca Ford Edge. Z začetkom prodaje modela Edge v prvih mesecih leta 2016 Ford v naslednjih treh letih načrtuje uvedbo petih novih vozil, ki se bodo pomerila v segmentu manjših in večjih športnih terencev v Evropi. Poleg tega bo Ford še letos začel prodajati posodobljeni različici dveh SUV-jev – manjšega EcoSporta in srednje velike Kuge.

 

Ford v Evropi tako do konca leta 2016 načrtuje prodajo 200.000 SUV-jev – v primerjavi z letom 2013 pomeni to povečanje za 200 odstotkov.

 

 

# # #

 

 

V anketi, ki jo je naročil Ford, je sodelovalo po 1000 odraslih, starih 17 let in več v vsaki od naslednjih držav: Franciji, Nemčiji, Italiji, Španiji in Veliki Britaniji.

Prenesi vsebino