Summit motors Ljubljana - Ford

Novi vozniki se pripravljajo na električno prihodnost – Ford Mustang Mach-E jim pomaga, da jo dosežejo še hitreje

22.08.2022

 

Številni vozniki začetniki, ki se v tem času prvič usedejo za volan, bodo električne avtomobile vozili šele po pridobitvi vozniškega dovoljenja.1 Tri avtošole na Norveškem in ena na Nizozemskem vodijo revolucijo v usposabljanju voznikov ‘generacije E’, saj so kot popoln avtomobil za svoje učence izbrale povsem električni Ford Mustang Mach-E.

 

Za inštruktorje in lastnike avtošol je vozilo zaradi dolgega dosega vožnje na povsem električni pogon v kombinaciji z nižjimi obratovalnimi stroški odlično dopolnilo, zaradi privlačnega oblikovanja in elegantnega videza pa je izjemna reklama za šolo.2 Prednosti so tudi za voznike začetnike: učenje v Mustangu Mach-E bi lahko kandidatom pomagalo opraviti vozniški izpit z manjšim številom voženj.3 Pri opravljanju izpita v Mustangu Mach-E lahko kandidati uporabljajo vgrajene tehnologije za pomoč vozniku, na primer za samodejno parkiranje in speljevanje v klanec.4

 

Še ena ključna prednost Mustanga Mach-E je, da lahko inštruktorji preprosto prilagodijo nastavitve vozila glede na želje učenca, na primer kako odzivno naj bo pospeševanje in zaviranje. Preprosta uporaba vozila, vključno z velikim notranjim zaslonom in vožnjo z eno stopalko, privablja tudi starejše kandidate, ki se prej niso odločili za učenje vožnje.

 

Uporaba električnih vozil v avtošolah spreminja celo način poučevanja vožnje, saj inštruktorji nove voznike učijo pomembnih tehnik učinkovitosti, ki pomagajo podaljšati doseg vozila. Za številne voznike ‘generacije E’ – ki v svojih gospodinjstvih vse pogosteje ‘najdejo’ električna vozila – ta novi način učenja in izkušnje z Mustangom Mach-E pomagajo utrditi njihovo prepričanje o električni prihodnosti.

 

Vožnja v prihodnost

 

Ford si prizadeva, da bi bilo kupcem na voljo še več električnih vozil. Do leta 2026 namerava Ford v Evropi prodati 600.000 električnih vozil na leto in s tem podpreti globalni cilj več kot dva milijona proizvedenih električnih vozil letno.

 

Ford se je pred kratkim pridružil 27 podjetjem v peticiji za zagotovitev, da bodo vsa nova osebna in dostavna vozila v Evropi od leta 2035 naprej brez emisij, in pozval k ciljem za povečanje infrastrukture za polnjenje električnih vozil v Evropi, da bo sledila stopnji rasti električnih vozil.

  

Navedki

“Naslednja generacija voznikov bo imela velik vpliv na to, kako hitro bodo električna vozila nadomestila avtomobile z bencinskim in dizelskim pogonom. Opravljanje vozniškega izpita je lahko za mnoge zastrašujoč izziv, a Mustang Mach-E pomaga, da bo učenje vožnje lažje in zabavnejše. Veselje, ki ga avtomobil prinaša novim voznikom, je prav navdušujoče. Želim si, da bi se tudi sam naučil voziti v takšnem avtomobilu.” 

Martin Sander, generalni direktor, Ford Model e Evropa

 

“Mustang Mach-E učenca za volanom napolni z zaupanjem že v trenutku, ko se usede vanj. V vozilu je veliko sistemov, ki olajšajo vožnjo. Voznik se lahko osredotoči na vožnjo, poleg tega pa že v zgodnejši fazi učnega procesa razvije boljše zavedanje o cesti in prometu. Zaradi povpraševanja učencev nameravam v svoj vozni park dodati še enega Mustanga Mach-E.” 

Frank Massop, lastnik avtošole, Winterswijk, Nizozemska

 

“Prvi avto, ki sem ga vozil, je poganjal bencinski motor, tokrat pa sem prvič vozil električni avto. Vožnja Mustanga Mach-E je neverjetna. Usedeš se za volan in začneš voziti. Zelo preprosto je obdržati avto na cesti.”  

Erik, vozniški kandidat, Norveška

 

Opombe

1 Veljajo predpisi posamezne države. Vozniki, ki pridobijo vozniško dovoljenje v električnem vozilu, lahko vozijo samo električna vozila in vozila z motorjem z notranjim zgorevanjem s samodejnim menjalnikom.

 

2V skladu s svetovno usklajenim preskusnim postopkom za lahka vozila (WLTP). S popolnoma napolnjeno baterijo je na voljo doseg do 610 km (predvidena ciljna vrednost v skladu z WLTP) – odvisno od opreme in konfiguracije baterije. Dejanski doseg se lahko razlikuje odvisno od različnih dejavnikov (npr. vremenskih razmer, načina vožnje, profila poti, stanja vozila, starosti in stanja litij-ionske baterije).

 

3 Na podlagi ocene Franka Massopa iz šole vožnje Frank Massop.

 

4 Zahteve in predpisi za opravljanje vozniških izpitov se razlikujejo od države do države.

Prenesi vsebino

Ogled video vsebine

Video 1