Summit motors Ljubljana - Ford

Predstavitev

Novi jaguar XF

12. Oct 2015

POVSEM NOVI Jaguar XF

 

  • Povsem novi Jaguar XF: lažji, učinkovitejši in izjemno tehnološko napreden
  • Vrhunska prefinjenost, dinamika in oblikovanje
  • Arhitektura z intenzivno uporabo aluminija omogoča najmanjšo maso v razredu: 80 kg lažji od tekmecev*
  • Najmanjši izpusti CO2 med nehibridnimi modeli v segmentu: 104 g/km
  • Elegantno, progresivno oblikovanje kratka previsa in izjemna sorazmerja združuje z odlično aerodinamično učinkovitostjo: količnik zračnega upora 0,26
  • Največ prostora za potnike na zadnjih sedežih v tem segmentu: 15 mm več prostora za noge, 24 mm več za kolena in do 27 mm več prostora za glavo
  • Povsem nov sistem za informacije in razvedrilo z 10,2-palčnim zaslonom na dotik – InControl Touch Pro – omogoča navigacijo od točke do točke, brezhibno povezavo s pametnimi telefoni s sistemoma iOS in Android ter digitalno predvajanje prostorskega zvoka s sistemom Meridian s 17 zvočniki in močjo 825 W
  • Nastavljiv 12,3-palčni TFT-prikazovalnik instrumentov in merilnikov nudi štiri vizualne tematike in celozaslonski prikaz navigacije
  • Za pogon skrbijo motorji od dizelskega Ingeniuma s 163 KM in ročnim menjalnikom do bencinskega motorja V6 s tlačnim polnilnikom Supercharged in 380 KM z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom
  • Vzmetenje z dvojnimi prečnimi vodili in integralnim členom razvaja z izjemnim udobjem, vodenjem in neprekosljivo prefinjenostjo
  • Nadzor vožnje na vseh podlagah omogoča uglajeno in lahkotno speljevanje pri slabšem oprijemu, na primer na snegu in ledu – voznik mora le usmerjati vozilo z volanom
  • Štirikolesni pogon (AWD) s prilagojenim dodeljevanjem navora in inteligentno dinamiko pogona zagotavlja optimalno uravnovešenost športne vožnje in zmogljivosti v vseh vremenskih pogojih
  • Način s prilagajanjem odziva površini cestišča, ki je del Jaguarjevega sistema Drive Control, za zanesljivejši prenos moči AWD razlikuje med posameznimi vrstami podlag
  • Povsem novi XF nudi bogato paleto dodatnih tehnologij, vključno z žarometi LED, laserskim projekcijskim zaslonom, ki prikazuje izjemno kontrastne barvne slike, samodejnim zaviranjem v sili, prilagodljivim tempomatom z zaviranjem, ko vozilo dohiti kolono, pomočjo pri ohranjanju voznega pasu, inteligentnim omejevalnikom hitrosti in polavtomatskim parkiranjem

 

*Štirivaljni dizelski motor Ingenium s 163 KM

 

 

  

Novi Jaguar XF se uvršča v sam vrh razreda poslovnih avtomobilov z vrhunsko kombinacijo oblikovanja, razkošja, tehnologij in učinkovitosti, ki jih dopolnjuje še z izjemno dinamiko in prefinjenostjo.

 

Dinamično kupejevsko oblikovanje temelji na Jaguarjevi arhitekturi z intenzivno uporabo aluminija in izjemno sorazmernost združuje z elegantnimi površinami in popolnimi linijami, ki so značilne za vse Jaguarjeve modele, obenem pa navdušuje z daljšo medosno razdaljo, prostornejšo notranjostjo in izjemno nizkim količnikom zračnega upora.

 

Kabina predstavlja brezhibno zmes sodobnih razkošnih materialov in obdelav, tradicionalne Jaguarjeve vrhunske izdelave in najsodobnejših tehnologij s funkcijami, kot so nastavljivi 12,3-palčni TFT-prikazovalnik instrumentov in merilnikov, laserski projekcijski zaslon (HUD) in vrhunski sistem za informacije in razvedrilo InControl Touch Pro – novi XF je Jaguar z najboljšimi povezavami doslej.

 

“Novi XF je zame najlepši avto v svojem razredu. Eleganten, privlačen in z razmerji, ki odražajo popolnost – novi XF ostaja zvest izjemni tradiciji Jaguarjevih športnih limuzin, obenem pa je povsem sodoben.”

Ian Callum, direktor oblikovanja pri Jaguarju

 

XF, predstavljen leta 2007, je pomenil radikalen korak naprej za Jaguarja in za segment poslovnih avtomobilov. S kombinacijo aerodinamične, kupejevske zunanjosti in razkošne notranjosti je postavil nova merila glede estetike in vozne dinamike v tem razredu.

 

S funkcijami, kot so vrtljivi prestavni izbirnik, obračanje prezračevalnih šob in fosforno modra ambientna osvetlitev, je XF presegel tekmece in postal izjemno zaželen med kupci poslovnih vozil. Obenem je bil drugačen od avtomobilov, ki jih je Jaguar izdelal do takrat, in nudil znatno več od drugih vozil v svojem razredu. XF je osvojil največ nagrad med Jaguarjevimi modeli vseh časov.

 

Povsem novi XF ohranja ključne značilnosti predhodnika, a uporablja Jaguarjevo arhitekturo z intenzivno uporabo aluminija, ki omogoča zmanjšanje mase za do 190 kg – dizelski model s 163 KM je kar 80 kg lažji od najbližjega tekmeca – in povečanje vzvojne togosti za do 28 odstotkov. Arhitektura omogoča tudi dramatične izboljšave pri izdelavi in zagotavljanju razmerij, ki so bistven element Jaguarjevega oblikovanja.

 

Novi XF je dolg 4954 mm: medosna razdalja znaša 2960 mm in je za 51 mm daljša kot pri predhodniku, sprednji previs je 66 mm krajši. Čeprav je za 7 mm krajši in 3 mm nižji kot pri originalnem Jaguarju XF, je prostor na območju zadnjih sedežev na prvem mestu v tem razredu, saj v primerjavi s predhodnikom nudi 15 mm več prostora za noge, 24 mm več za kolena in do 27 mm več za glavo. Vrhunska je tudi aerodinamika: količnik zračnega upora se je znižal z 0,29 na samo 0,26.

 

Lahka, toga karoserija je bistvena za vrhunsko dinamičnost novega Jaguarja XF. Sprednje vzmetenje z dvojnimi prečnimi vodili in zadnje vzmetenje z integralnim členom – ob skoraj popolni porazdelitvi mas v razmerju 50:50 – zagotavljata idealno ravnovesje med vožnjo in vodenjem.

 

“Skupna točka ciljev naših inženirjev pri razvoju povsem novega Jaguarja XF – v vsem mora biti boljši. In dejansko je boljši v vsem.”

 

“Navdušuje s še boljšo dinamiko, večjo prefinjenostjo udobja za potnike, opremljen je s povsem novim sistemom za informacije in razvedrilo, vsak milimeter je izkoriščen za povečanje prostora v notranjosti, obenem pa smo v celoti izkoristili optimizacijo z zmanjšanjem mase, ki jo omogoča naša nova arhitektura z intenzivno uporabo aluminija. Kot voznik boste vse te prednosti opazili v hipu, ko boste sedli za volan.”

Ian Hoban, direktor linije modelov, Jaguar XF

 

Z uporabo električnega servovolana (EPAS) je Jaguar ohranil vodilno vlogo pri krmiljenju, obenem pa mu je uspelo zmanjšati porabo goriva za do dva odstotka pri dizelskih in tri odstotke pri bencinskih motorjih. EPAS omogoča tudi funkcije, kot je izravnava kota nagiba kolesa, in napredne sisteme za pomoč vozniku, vključno s pomočjo pri ohranjanju voznega pasu, nadzorom voznikove zbranosti ter pomočjo pri bočnem in pravokotnem parkiranju.

 

Napredna tehnologija pasivnega blaženja zagotavlja izjemno kakovost vožnje, saj s posebnim ventilom zmanjša sile blaženja pri manjših hitrostih. Za še boljši nadzor sistem prilagodljive dinamike nadzira premike karoserije 100-krat v sekundi, pomik koles pa kar 500-krat v sekundi, da določi optimalno nastavitev blažilnika glede na pogoje pri vožnji.

 

Jaguarjeva tehnologija nastavljive dinamike, ki je za doplačilo na voljo z vsemi modeli V6, zagotavlja popoln nadzor – vozniku omogoča individualno prilagajanje nastavitev blažilnikov, krmiljenja, motorja in osemstopenjskega samodejnega menjalnika.

 

Štirikolesni pogon (AWD) je bil zasnovan za ta model že od samega začetka. Sistem z dodeljevanjem navora glede na zahteve je nov, razdelilno gonilo pa uporablja lažji, tišji in učinkovitejši pogon z verigo.

 

Zmogljivost je izboljšana tudi z naprednim nadzornim sistemom, ki je bil prvič uporabljen v Jaguarju F-TYPE AWD: to je inteligentna dinamika pogona (Intelligent Driveline Dynamics – IDD), ki zagotavlja vodenje kot pri vozilu s pogonom na zadnji kolesi ob zmogljivosti in izboljšanem oprijemu pogona AWD.

 

Novost pri modelu XF AWD je dodatni način prilagodljivega odziva glede na površino (Adaptive Surface Response – AdSR) v sistemu Jaguar Drive Control. Strokovnjaki družbe Jaguar Land Rover so AdSR zasnovali tako, da prepoznava vrsto površine, na primer sneg ali makadam, in prilagodi nastavitve motorja, menjalnika, krmiljenja in dinamičnega nadzora stabilnosti za varnejšo in še bolj brezskrbno vožnjo tudi pri slabšem oprijemu.

 

Zmogljivost je vrhunska tudi pri pogonu na zadnji kolesi. Nadzor vožnje na vseh podlagah, razvit za počasno vožnjo v zahtevnih pogojih, samodejno upravlja z zavorami in plinom za najboljši možen oprijem, kar omogoča uglajeno speljevanje brez dramatičnih zapletov: voznik mora le usmerjati vozilo z volanom. ASPC deluje pri hitrosti med 3,6 km/h in 30 km/h, voznik pa želeno hitrost nastavi s stikali tempomata.

 

Sistem za informacije, razvedrilo in povezave je najnaprednejši, kar jih je Jaguar ponudil doslej. Povsem novi sistem InControl Touch Pro nadgrajuje intuitivni uporabniški vmesnik, ki si ga deli s sistemom InControl Touch, in podpira enake funkcije – med njimi so tudi InControl Apps, InControl Remote in dostopna točka Wi‑Fi –, doda pa 10,2-palčni zaslon na dotik.

 

Za še prijetnejšo izkušnjo je na voljo glasovno upravljanje, ki podpira tudi ukaze, kot je ‘več podobnih’ za izbiro glasbenih posnetkov, za shranjevanje medijev pa je na voljo 10 GB diska SDD s skupno kapaciteto 60 GB, kar omogoča prikaz naslovnic albumov iz zbirke Gracenote. Med zvočnimi sistemi lahko kupci izberejo vrhunski digitalni zvočni sistem Meridian s 17 zvočniki in močjo 825 W.

 

Za hitro delo z ogromnimi količinami podatkov je InControl Touch Pro opremljen z izjemno zmogljivim štirijedrnim procesorjem in uporablja najsodobnejše ultra-hitro omrežje Ethernet, ki omogoča prenos podatkov s hitrostjo do 1 Gbit/sekundo. Navdušuje z osupljivo grafiko, hitrimi odzivnimi časi in pripravljenostjo na spremembe sistema z nadgradnjami in dodatnimi funkcijami v prihodnosti.

 

Da je lahko voznik kar se da osredotočen, je novi XF na voljo z barvnim laserskim projekcijskim zaslonom (HUD). V primerjavi s konkurenčnimi sistemi je ta tehnologija manjša, lažja in zagotavlja zelo kontrastne slike, ki so razločne tudi v močni sončni svetlobi.

 

Tehnologija s stereo kamero omogoča delovanje sistemov za samodejno zaviranje v sili, opozarjanje na zapuščanje voznega pasu in ohranjanje voznega pasu. Prilagodljivi tempomat z zaviranjem, ko vozilo dohiti kolono, odpravi stres pri vožnji s pogostimi ustavljanji in speljevanji s sledenjem vozilu pred sabo na varni razdalji.

 

Sistem za prepoznavanje prometnih znakov je pri Jaguarju prvič povezan z inteligentnim omejevalnikom hitrosti. Sistem ob aktiviranju nadzira znake za omejitev hitrosti, primerja jih z navigacijskimi podatki in pri spremembi omejitve prilagodi hitrost vozila z uglajenim pospeševanjem do višje omejitve ali upočasnjevanjem do nižje hitrostne omejitve.

 

Novi XF je tudi prvi Jaguar, za katerega so na voljo žarometi, ki v celoti delujejo s svetili LED. Z dvema vrstama svetil LED in reflektorjev – eno za zasenčene luči in drugo za dolge luči – ustvari svetlobo, ki je z barvno temperaturo bližja dnevni svetlobi kot ksenonski žarometi, in zagotavlja boljšo osvetlitev. Obenem se zmanjša poraba energije. Zdaj so žarometi tako učinkoviti, da za razliko od prve generacije hladilni ventilatorji niso več potrebni.

 

Pri izbiri funkcije za pomoč pri uporabi dolgih luči stereo kamera zaznava oddaljena druga vozila in samodejno zasenči luči, če je to potrebno, da ne slepijo drugih voznikov.

 

 

Pregled modelov

Paleto modelov povsem novega Jaguarja XF sestavljajo različice XF Pure/ SE, XF Prestige, XF R-Sport, XF Portfolio in XF S.

 

Med pogonskimi sklopi so na voljo 2,0-litrski dizelski motor z močjo 163 KM in 180 KM ter ročnim ali samodejnim menjalnikom in pogonom RWD, 2,0-litrski bencinski motor z 240 KM, s samodejnim menjalnikom in pogonom RWD, 3,0-litrski dizelski motor s 300 KM, s samodejnim menjalnikom in pogonom RWD in AWD ter 3,0-litrski bencinski motor s 340 KM in 380 KM s samodejnim menjalnikom.

 

Novega Jaguarja XF izdelujejo v proizvodnem obratu družbe Jaguar Land Rover Castle Bromwich, v paleti Jaguarjevih limuzin pa se uvršča med modela XE in XJ.

 

“Model XF ima poseben pomen za družbo Jaguar. Originalni XF je uvedel revolucijo znamke, novi XF pa z intenzivno uporabo aluminija predstavlja naslednji intenzivni korak pri spremembah v poslovnem segmentu.”

 

“Lažji in učinkovitejši novi XF s še več prostora, povsem novim sistemom za informacije in razvedrilo, širšo paleto pogonov, neprekosljivo dinamiko in prefinjenostjo ter vrhunskim oblikovanjem je zagotovo nadvse privlačen.”

Steven de Ploey, direktor znamke, Jaguar

Multimedia

Novi Jaguar XF

Predstavitveni video.

Novi Jaguar XF Driving Dynamics

Vozne lasnosti novega Jaguarja XF.

Jaguar XF Efficiency CGI

Učinkovitost novega Jaguarja XF

Jaguar XF Interior Design

Notranja oprema novega Jaguarja XF

Dokumenti

Jaguar XF

Tehnični podatki